![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Comfort Trondheim. Klar for en tur ut for å få logget en del skritt før frokost. Så fortsetter dagen med seminar ved Selbusjøen. Ha en flott onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Værnes. TRD-CPH i SAS Go, CPH-DOH I Business & DOH-KWI I First.
FAA Airline Transport Pilot B744, CL-65, CFI, CFII Single & Multi Engine. AC: B747-400/LCF/-8 CRJ-900 CRJ-700,C-140,152,172R/SP&P/RG, PA-44,PA-28,BE-76. Hours logged: 9000+ OFT 08/09/11/12 HAI 10/11 Delta/United Express CR7 First Officer 2012 Captain 2015 Worldwide 747 First Officer 2016 Captain 2023 ----PAX:A318/9/20/1,A332/3/43,A380,B717/32/33/34/35/36/3G/38/39,B744/74M,B752/3,B762/3/4,B772/W,B787-8/9/10,RJ85,CRJ,DH6/7/8,DC9/10,E120/70/90,F50/70,MD11/80/90,BE90 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her nytes frokosten i fred og ro, før resten av banden må vekkes og jeg drar avsted på jobb. Har ymse ting i huset det må tas mål av og bestilles i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - flott morgen, noe kjøligere - det er opphold - takk-
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bergen. Også i dag blir det ettermiddagsvakt. Før det blir det spasertur i skauen og en bedre lunsj hos opphavet.
Ha en sprek dag! 😀 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Holder på å krangle til meg litt reisebudsjett, håper det ordner seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Her føles det ut som man har vært på fylla uten å ha vært på fylla. Søvnproblemer så det ble hjemmedag i dag. Får se om formen bedrer seg noe så jeg kan ta et avtalt møte med sjefen senere i dag som er litt viktig. Hvis ikke får man vel alltids tatt det i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Lisboa, midt ute i ingenmannsland. To fine flighter med KLM i går. På første leg til AMS var det den vanlige (men gode) ostesandwichen. Hadde et par timer på AMS, og siden man ikke lenger har status i FB og fløy som kreatur ble det ingen lounge. Prøvde i stedet sashimi på en sushirestaurant oppe i foodcourten, det var både dyrt og begredelig... På AMS-LIS ble det servert varm pasta og øl/vin. Deretter muffins og kaffe. Synes faktisk dette var vel så bra som det SK serverer i Plus.
Nå et det frokost, og deretter blir det avreise til Cascais for noen late dager ved havet. Ha en finfin ornsdag ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Dette er en av de gangene der jetlag'en virkelig tar meg med storm. Vred meg i senga til ca 06 i dag tidlig, før jeg pangsovnet og så forsov meg. Og formen føles ganske enkelt fyllesyk.
Ellers fikk jeg mail fra Ritz i Istanbul som ikke klarte å belaste AmEx kortet mitt (har sikkert overbrukt det) for et opphold i oktober. Så de ville jeg skulle fylle ut sånt kortskjema (som man har i USA) pluss kopier av pass og sånt og sende inn til dem. Tenker de får beskjed om at det utgår ![]() Ha en fin en
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hau ... fortsatt varmt og klamt. Følger Florence som er i ferd med å svinge sørover. Ikke bra for oss, men vil forhåpendtligvis miste mesteparten av punchen før den kommer vår vei.
Ellers blir det nok en dag opp trappa i følge med vakthundene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God litt over lunsj fra det Sørlandske!
Her er det virkelig skiftende skydekke i dag. Ligger en flott yacht på fjorden her ute. Dessverre er den ikke min, men hadde ikke hatt noen innsigelser mot å ta ferien på den. Helst i noe varmere strøk. I kveld er det heldigvis ingenting på kalenderen som den eneste dagen denne uka. Tror jeg skal unne meg en lur. God onsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra kantina på OSL.
En 3-dagers velferdstur i Berlin er Done. Nå er det hjemover til verdensnavle, også kalt Bergen. Flyet fra TXL var en god opplevelse. Lite folk, god "mat" og kjempe service samt avgang på tid. Hva mer kan man ønske seg(?) Ha en fortsatt min dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Trondheim | EB | Flyforum | 9 | 29-10-2018 12:55 |
Glad torsdag fra Trondheim | EB | Flyforum | 6 | 16-08-2018 15:12 |
God onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 22 | 24-08-2016 16:43 |
God onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 10 | 30-09-2015 21:10 |
God Onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 6 | 12-08-2015 18:57 |