![]() |
|
![]() |
#1 |
777 ''Simply the best!''
|
![]()
Kom over en tråd på A.net som omhandler TSA sine ''øvelser'' etter at man har gått igjennom security, dette har nå blitt fanget på video og reaksjonene kan sees lenger ned i tråden.
Hva synes dere om dette? Har noe sånt skjedd i Norge? http://www.airliners.net/aviation-fo....main/5580368/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det sker ikke i den civiliserede verden, kun i USA.
Som det nævnes i kommentatorfeltet, er TSA medvirkende årsag til at holde turisterne væk fra USA... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flysitter
|
![]()
Må ha hatt flaks i LAX jeg da. Aldri opplevd hyggeligere sikkerhetskontroll med godt humør og utrolig effektivt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Enda en snodig sak fra TSA - de vil kjøre screening på en passasjer etter flyturen, når han skal forlate flyplassen. Om de tenkte sikkerhet burde de jo evakuert hele flyplassen sjekket alle passasjerene ombord. (Her har TSA noe å lære fra Bergen når det gjelder prinsippet "evakuer med en gang"-prosedyren
![]() https://www.youtube.com/watch?v=FvT7i78Aq9U
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Dette gjorde de i Memphis første gang jeg landet der, 2005 tror jeg det var. Scannet håndbaggasje og meg på vei ut av flyplassen...snodig opplegg.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TSA klippet av TSA-låsen | anders320 | Reiseforum | 12 | 24-01-2017 13:11 |
En TSA-agent forteller om jobben sin (og andre historier) | Discus | Småprat | 3 | 05-04-2016 18:40 |
TSA 17.01.2012 | Islending | Bilder & foto | 15 | 25-09-2014 14:00 |
TSA inspection | sk931 | Flyforum | 1 | 20-09-2008 18:13 |