![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et veldig varmt Ris...ble det kjøligere enn 25 grader i natt??? Nå stille og rolig morgen med nyheter og bursdagshilsener - det er jo ikke hver dag jeg fyller 50. Ha en herlig lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Praha og Gratulerer med rund dag til EB.
Fikk aldri nevnt at turen med TK fra IST til PRG i går var en veldig trivelig tur. Det meste gikk på skinner og ankomst rutinene her i PRG var en fryd. Fikk bekreftet billetten hjem med DY på søndag. Reisebyrået ville ikke utstede den før helgen pga det er en full flex. Hva som er tanken bak det ble aldri nevnt. Ellers, kan jeg bekrefte at nattelivet her i Praha er en suksess. Nå er det på tide å legge seg og lade mastercard’et samt nulle ut promille. God natt. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm og Scandic hotell. Her sov vi veldig kjølig og godt. Straks til OSL for en tur til Bergen på første rad i en CRJ. Deretter i kveld med CRJ til Stavanger med samme seter, før nok en, eller samme CRJ, tar oss til OSL igjen. Jada, siste tur er i samme seter det også. Fin start på ferien!
![]() Gratulerer så mye til EB! Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grattis med 29 års dagen til EB.
Her er det det vante. Frokost, treningsøkt og litt pool tennis unnagjort. Nå er det bare daffing. I går lagde vi liste over alle hotellene vi har vært på sammen. 26 stykker faktisk. Så har vi rangert med terningkadt og kommentert. Kan snart lage vår egen fnatadvisor.no. Ingen med 1, heldigvis 3 med 6. Ha en fin en
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen og gratulerer til EB!
Ble egg og bacon til frokost, men sengen er nå inntatt etter en tropenatt inkludert måneformørkelse langt uti Nordsjøen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gratulerer med 50 års dagen EB - med en slik solskinnsdag - så blir det nok litt feiring i kveld. Eller ingen flyplaner denne helg.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra First Hotel Victoria på Hamar.
Interresant opplevelse ved innsjekk: De hadde byttet bookingsystem i tiden mellom jeg booket og i går, og min booking hadde tydeligvis «falt ut». Null problem, da de hadde ledige rom. Men jeg fikk mine Trumfpoeng via ViaTrumf en gang i fjor. Så om jeg også hadde glemt å reise hit, hadde jeg aldri skyldt de noen penger. Litt surr med transporten opp når NSB «snur» toget, men ikke sier fra til Bane Nor sånn at skjermene på stasjonen som sier hvilken vogn som er hvor overhodet ikke stemmer. Også glad jeg ikke skulle lenger enn til Hamar, siden de var begrenset til 60 km/t hele vegen fra Eidsvoll til Dombås pga. solslyng. Spent på hvordan det gikk med de som skulle connecte til nattoget til Bodø. Også håper jeg VIRKELIG at han asiateren som først hadde begynt å laste bagasjen sin på feil tog (alt var forsinket, så det hadde stått et annet tog der når «vårt» tog egentlig skulle vært der) før toget lukket dørene og dro av gårde uten vedkommende blir gjenforent med bagasjen sin. Han hadde billett til Trondheim, men nesten all bagasjen hans havnet på Eidsvoll. Straks ned å fange litt frokost før man kulern noen timer, før man trer på seg dressen og kommer seg til bryllupslokalet. Ha en god en, og hurra for EB ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra en litt for varm tigerstad og gralulerer til jubilanten. Tror ikke temperaturen var under 27 på balkongen i natt og selv med åpent for gjennomtrekk var det 28,6 grader på soverommet da jeg stod opp. Uten viften hadde det ikke vært mulig å sove i det hele tatt. Den var den beste investeringen jeg noengang har gjort.
Siden det er for varmt så må man jo dyppes i vann for avkjøling, men det er fortsatt minst 5 grader for kaldt i sjøen. Tøyenbadet er da et alternativ, men allerede fra neste helg stenger de grunnet noe musikkræl i området. Ha en god en alle som vet å holde hodet kaldt.
![]() |
#9 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Matserveringen var over, men de hadde en vegetarrett igjen som jeg fikk. Tror egentlig det var det safeste for reisemagen.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. En løpetur før frokost, gjorde at sistnevnte smakte ekstra godt. Lollo&Bernie har fri i dag, og det er sikkert fint for den svenske «innmaten». Ennå ikke satt noen kroppsdel i sjøen her, da jeg som vanlig holder meg i bassengene, men får vel stikke tåa uti Atlanteren også etterhvert. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra RB Scandinavia i Kongens by. På vei hit i går fant vi ut at a-ha skulle spille i Tivoli, så da var plutselig fredagens kveldsunderholdning i boks. Aldri vært noen stor fan, men småkoselig konsert og stappfullt...
Frokost til DKK 200,- utgår til fordel for brunch på Sankt Annæ. Ha en strålende lørdag og grattis til EB ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra Elverum.
Retur tilbake til Tigerstaden i kveld. Er visst meldt litt byger idag, noe som svigers som driver gård setter pris på. Jeg derimot ser bare jobb, da kjerra da må vaskes igjen en gang over helgen ![]() Ha en finfin lørdag og gratulerer til jubilant-EB!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hurra for EB!
God lørdag fra Oslo. Ikke noe spesielt på planen annet enn litt klesvask. Tinderdaten i går gikk til blokksberg for å si det pent. Det var andre gang vi møttes, men viste seg at hun egentlig ikke var gira på gang nr to. Hvorfor kan ikke folk være ærlige fra begynnelsen av? Jaja. Ha en fin lørdag uten uærlige sjeler som det finnes nok av i verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra verdens varmeste navle, Skaun! (31,9 c nå)
Det ble en varm natt her også, men heldigvis er sovehjertet vant til varme, så den klarte vi fint. Dagen i dag skal tilbringes på en madrass på terrrassen med solkrem, kald drikke og TdF på en eller annen skjerm! Så litt grilling og et par flasker Prosecco på kjøl, blir fint ja! Neste uke blir det noen dager i Makedonia, før man skal ned til Midtøsten igjen uken etter. Kanskje greit man venner seg til varmen før man reiser dit på jobb. ![]() Hipp-Hipp-Hurra til EB, nyt dagen og feir så det holder!! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hæppi børsdei til EB! Sannelig grisegammel han har blitt! :NOR
Her er nest siste hytteferiedag. 29 grader på terassen og i ly for vinden gjør det til en super dag. Og den skal bare nytes! Senere åpnes nok en flaske Champagne. Vi kan jo unnskylde oss med at EB skal feires.... Ellers skal det ikke gjøres stort annet enn å kose seg. God lørdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Det var en stor blunder. Hun var veldig forskjellig fra det hun fremstilte seg som og hadde store problemer med det mest i livet. Hun skulle egentlig bare treffe noen for å få oppmerksomhet når hun gjorde selvmord. Ja, hun hadde planlagt å ta livet sitt hjemme hos ham. Husker ikke hvordan han klarte komme seg ut av knipen, men han skulle aldri prøve nettdating igjen.
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Jeg endte opp med kone og (egne) barn etter en nettdate for 8 år siden. Så det er definitivt høyrisiko business som kan koste deg jævla dyrt på sikt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg.
Gratulerer så mye med den store dagen til EB. Det ser ut som naturen drar i gang et skikkelig fyrverkeri til ære for deg i dag. Hos oss har det iallefall begynt å smelle en del nå. Ellers har dagen ikke gått med til noe særlig. Må vel få ryddet litt i huset før fruen kommer hjem i morgen. Ellers blir hun nok ikke bli...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Quote:
25.8C i vannet på Storøyodden i går, så egentlig lite å klage på. Mer enn 30C i vannet synes jeg fort blir litt svett, men hver sin smak.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 11 | 11-06-2006 01:03 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 3 | 17-12-2005 12:20 |