Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 31-05-2024, 05:58   #1
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default God fredag

God fredag fra treningssenteret. Klokka er før 06 og det er faktisk en gjeng her. Ikke mange men noen. Uansett siste skriftlig eksamen for vgs i denne omgang som jeg skal passe på. I kveld blir det å dra på en hyttetur muligens. Så da får man ta treninga nå

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk
Hypern is online now   Reply With Quote
Old 31-05-2024, 07:01   #2
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Default Re: God fredag

God morgen fra havet.

Søvn, hva er det? Mangel på søvn vil nå merkes utover dagen og resten får en ta som det kommer. Kun 12timer igjen av vakten. Dette blir en god dag

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2024, 07:34   #3
livinspeed
ScanFlyer Blue

God morgen fra sør. Ukas tredje legebesøk står for tur med oppsett for målinger gjennom helgen og sikkert enda mer blod å kvitte seg med, så får vi se om de finner ut hva som er gæli. Et av årets store høydepunkter med Nurburgring 24H i helgen, så det passer seg dårlig å ikke kunne ta noen pils, men det får man overleve.

Ha en fin en.
livinspeed is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2024, 07:55   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Hvalstad. En kikk på møtekalender og Yr, så tyder mye på at jeg setter meg på sykkelen for å jakte en softis i lunsjen. Pappafest i nabolaget i kveld. Ha en fin dag.
Old 31-05-2024, 08:24   #5
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Her har elektrikeren inntatt huset for å få gjort litt arbeid. Helt billig blir det nok ikke, men det er slikt som må gjøres.

Ellers ble vi ferdig med muntlig eksamen i går. Det gikk fint både med avviklingen og resultatene. Det er ganske anstrengende å holde på fire dager med muntlig, så det var godt å bli ferdig. Nå blir det en rolig helg før det blir besøk på ferieresidensen på Riksen neste uke.
Old 31-05-2024, 08:44   #6
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Hepp fra Knaus. Familien er sent avgårde og her skal man få unna noen møter før det blir en 20.000 skritter til og fra sentrum som skal inneholde blant annet kiropraktor or lunsj med en venn/konkurrent/ex-nabo på besøk fra DXB.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 31-05-2024, 08:55   #7
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God fredag fra Parkveien. Herlig sommervær igjen - og mindre pollen i luften. Her blir det digital møtevirksomhet gjennom dagen. En løpetur i marka står på blokka i ettermiddag - og så kjenner jeg at det frister å lage noe meksikansk til middag. Feliz dia.

Last edited by Ezeiza; 31-05-2024 at 09:47.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2024, 10:26   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra L1 mot bortekontoret. Hostet helt krise i natt og måtte sove sittende til slutt. Men så våkner man til at Trump faktisk ble dømt. Det hadde jeg knapt drømt om at de skulle tørre.

Er fremdeles så pessimistisk at jeg tror det er like fånyttes som the Hongkong uprising. Men da har noen i det minste reist seg og sagt føkk ju. Det synes jeg er fett.

Andy out

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2024, 11:57   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Antagelig vært interessant å være flue på veggen i det juryrommet. Tok baller den der.

G’morgen. Straks morgentur. Fant noe som heter Disk Drill, så fikk tak i de viktigste av filene jeg slettet. Skal aldri mer slurve med backup’en ….

Skal kokes bikkjemat i dag. Ligger en stor kylling i trykkoker’n som etterhvert skal blandes med grønnsaker og ris. Litt jobb, men sparer både i matutgifter og dyrlegeregninger, så en klar win-win.

Happy Friday! I kveld blir det godt i glasset.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2024, 13:33   #10
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Bra fredag fra Ris…svingte inn 07:12 hos Hegnar Media i dag morges og da var allerede sjefen sjøl godt i gang med arbeidsdagen. Nå venter gutta på Sjømaten på Vinderen med kveldens middag…
EB is online now   Reply With Quote
Old 31-05-2024, 13:47   #11
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God aften fra Bangkok.
Her ble det som vanlig en solid fotmarsj på formiddagen. Etter det to teams møter som ble tatt i loungen i 52.etg.
Nå har en akkurat vert ute å kjøpt noe Lego som skal medbringes til SiemReap om en god ukes tid. Og med det har jeg passert 16k steg i dag og årssnitt stiger gradvis.
Hva som blir til middag i aften er for meg ukjent men tipper på noe home made eller Grab som leverer på døren.
Ha en flott helg
Old 31-05-2024, 16:12   #12
Polaris
Free Luigi

God fredag fra ombord et Norwegianfly på tur til Tromsø! Å reise med barn mellom 2 og 4 år er noe jeg ikke har lyst å gjøre igjen
Polaris is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2024, 18:07   #13
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
God morgen fra L1 motbortekontoret. Hostet helt krise i natt og måtte sove sittende til slutt. Men så våkner man til at Trump faktisk ble dømt. Det hadde jeg knapt drømt om at de skulle tørre.

Er fremdeles så pessimistisk at jeg tror det er like fånyttes som the Hongkong uprising. Men da har noen i det minste reist seg og sagt føkk ju. Det synes jeg er fett.

Andy out
[IMG]IMG_2142 by Finn Erik Edvardsen, on Flickr[/IMG]
Old 31-05-2024, 19:29   #14
Bluejuice
ScanFlyer Blue

Bluejuice's Avatar

God fredag kveld. Her er det lenge siden jeg har vært innpå gitt. Tenkte jeg skulle sveipe innom for å se om noen hadde juicy news om Norwegian og streik, har ei snelle som tripper i Bergen og vil til Oslo i morgen, vært et evinnelig mas fra Bergen om denne streiken, jeg tar det foreløpig med ro, kanskje det blir en dag til med husfred. God Fredag alle sammen
Bluejuice is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules