![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra treningssenteret. Klokka er før 06 og det er faktisk en gjeng her. Ikke mange men noen. Uansett siste skriftlig eksamen for vgs i denne omgang som jeg skal passe på. I kveld blir det å dra på en hyttetur muligens. Så da får man ta treninga nå
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Søvn, hva er det? Mangel på søvn vil nå merkes utover dagen og resten får en ta som det kommer. Kun 12timer igjen av vakten. Dette blir en god dag ![]() FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra sør. Ukas tredje legebesøk står for tur med oppsett for målinger gjennom helgen og sikkert enda mer blod å kvitte seg med, så får vi se om de finner ut hva som er gæli. Et av årets store høydepunkter med Nurburgring 24H i helgen, så det passer seg dårlig å ikke kunne ta noen pils, men det får man overleve.
Ha en fin en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. En kikk på møtekalender og Yr, så tyder mye på at jeg setter meg på sykkelen for å jakte en softis i lunsjen. Pappafest i nabolaget i kveld. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her har elektrikeren inntatt huset for å få gjort litt arbeid. Helt billig blir det nok ikke, men det er slikt som må gjøres.
Ellers ble vi ferdig med muntlig eksamen i går. Det gikk fint både med avviklingen og resultatene. Det er ganske anstrengende å holde på fire dager med muntlig, så det var godt å bli ferdig. Nå blir det en rolig helg før det blir besøk på ferieresidensen på Riksen neste uke.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra Knaus. Familien er sent avgårde og her skal man få unna noen møter før det blir en 20.000 skritter til og fra sentrum som skal inneholde blant annet kiropraktor or lunsj med en venn/konkurrent/ex-nabo på besøk fra DXB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Parkveien. Herlig sommervær igjen - og mindre pollen i luften. Her blir det digital møtevirksomhet gjennom dagen. En løpetur i marka står på blokka i ettermiddag - og så kjenner jeg at det frister å lage noe meksikansk til middag. Feliz dia.
Last edited by Ezeiza; 31-05-2024 at 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra L1 mot bortekontoret. Hostet helt krise i natt og måtte sove sittende til slutt. Men så våkner man til at Trump faktisk ble dømt. Det hadde jeg knapt drømt om at de skulle tørre.
Er fremdeles så pessimistisk at jeg tror det er like fånyttes som the Hongkong uprising. Men da har noen i det minste reist seg og sagt føkk ju. Det synes jeg er fett. Andy out
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Antagelig vært interessant å være flue på veggen i det juryrommet. Tok baller den der.
G’morgen. Straks morgentur. Fant noe som heter Disk Drill, så fikk tak i de viktigste av filene jeg slettet. Skal aldri mer slurve med backup’en …. Skal kokes bikkjemat i dag. Ligger en stor kylling i trykkoker’n som etterhvert skal blandes med grønnsaker og ris. Litt jobb, men sparer både i matutgifter og dyrlegeregninger, så en klar win-win. ![]() Happy Friday! I kveld blir det godt i glasset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Bra fredag fra Ris…svingte inn 07:12 hos Hegnar Media i dag morges og da var allerede sjefen sjøl godt i gang med arbeidsdagen. Nå venter gutta på Sjømaten på Vinderen med kveldens middag…
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God aften fra Bangkok.
Her ble det som vanlig en solid fotmarsj på formiddagen. Etter det to teams møter som ble tatt i loungen i 52.etg. Nå har en akkurat vert ute å kjøpt noe Lego som skal medbringes til SiemReap om en god ukes tid. Og med det har jeg passert 16k steg i dag og årssnitt stiger gradvis. Hva som blir til middag i aften er for meg ukjent men tipper på noe home made eller Grab som leverer på døren. Ha en flott helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Free Luigi
|
![]()
God fredag fra ombord et Norwegianfly på tur til Tromsø! Å reise med barn mellom 2 og 4 år er noe jeg ikke har lyst å gjøre igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag kveld. Her er det lenge siden jeg har vært innpå gitt. Tenkte jeg skulle sveipe innom for å se om noen hadde juicy news om Norwegian og streik, har ei snelle som tripper i Bergen og vil til Oslo i morgen, vært et evinnelig mas fra Bergen om denne streiken, jeg tar det foreløpig med ro, kanskje det blir en dag til med husfred. God Fredag alle sammen
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag og god jul fra Ris | EB | Flyforum | 24 | 25-12-2021 05:08 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag | Chriscross | Flyforum | 16 | 19-10-2012 16:32 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |
God Fredag | G-COLE | Flyforum | 0 | 21-01-2005 09:46 |