![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Klepp. Arvingen våkner som vanlig tidlig, men jeg er jo egentlig A-menneske selv også, så det går fint. Her er det en enkel frokost, og lite planlagt utover dagen. Antakelig blir det en tur ut i finværet som har blitt så vanlig den siste tiden. Gårsdagens små regnbyger er det ikke mange spor igjen av...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Sitter på verandaen med kaffe og venter på å skjære opp til OSL med Mia og Pellefanten. Begge morragretne og nyforsovet.
Nå venter lang tur til Koh Samui med SQ. Ha en fin en
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag fra verandaen på Ris. Her planlegges det sommerferie 2019...nesten like bra å planlegge som å dra på ferie - så det nytes denne morgenen. Ellers ingen store planer for dagen. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
22 juli i dag ja. En dag som vekker minner. Kanskje passer det bra at det er søndag og dagen er litt stille? ellers ikke mye på tapetet, bortsett fra at jeg skal ned til domkirka og legge ned en rose. Nå aner ikke jeg hvor man får kjøpt sånt på en søndag så kan være at jeg plukker en litt fin villblomst i stedet. Gjør vel nesten samme nytten.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk Last edited by Hypern; 22-07-2018 at 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Bella Roma. Bare koser oss. Null Vatikanet , Navona, Spansketrappen , Colosseum etc. Så ENORMT med turister , men vi har sett alt n ganger. Best tid for turisme er høst vinter vår
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra Berwick-upon-Tweed. Idag blir det snart full engelsk frokost, som jeg ikke hadde tid til igår. Skremmende å tenke på at bare et par km lengere nord over grensen skal de blande inn ingredienser hovedsakelig laget av innvoller og blod.
Måtte ta et mer omfattende program enn planlagt igår så idag er planen å holde meg i byen og blant annet få meg meg paraden de skal ha her idag. De skal visst ha feiret laksefikset i elven helt siden 1200-tallet. En hel dag i samme småby kan bli en utfordring etter at jeg allerede tok runden av festningsverkene igår. Ser ikke bort ifra at jeg klarer finne et eller annet annet slott i nærheten å besøke. Ha en god en alle glade laks.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Noe redusert etter i går, men går vel seg til etterhvert. Foreløpig ingen planer for dagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God langt-ut-på-formiddagen fra Stavanger. Normalt våkner jeg relativt tidlig, også i helgene, men her ble det stri-forsoving. Nada planer for dagen, men det må nok strykes noen skjorter slik at jeg blir klar for nye sprell.
Nå, kaffe på terrassen. Ha en glitrende flott dag 😀 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fyyyy flaaate... dette er beste business setet. By far!!!
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp fra Tronen. Som vanlig danset på ved sekstiden, og da er det ingen bønn. Bare 19 grader ute på morran, føles bra. Meen mterolygene har helgardert resten av uka...
Siste dag av ukens økt. Blir greit med en fridag i morgen, selv om jeg har tusen ting som må gjøres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Siden dere har vært der før, har dere: -tatt toget ned til Pompeii? -sett solnedgangen fra toppen av St.Peterskirken med store skyer av stær mot himmelen? -gått gjennom krysset med fire fontener sent på natten? Måtte en service-runde innom hotellet etter første del av "a grand day out". Har allerede fått med meg flere parker og festningsverk, og en båttur med sel og delfiner. Etter lakse-paraden som snart skal starte har jeg egentlig fått sett alt jeg planla for denne helgen så jeg har lyst til bare å slangne på den nydelige stranden her, den så i alle fall nydelig ut på avstand. Har erfaring med at jeg ikke klarer holde meg i ro dere i mange minutter før jeg må avgårde igjen.
![]() |
![]() |
#12 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God eftan frå Sogn. Har nett fått lurt avgårde nødvendige smell for mogleg jakttur i haust. No er det visst middag på kroa, før lang køyretur i morgon.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He He Robert , Joda har vært her på alle årstider . Joda varmt som Lillestrøm + litt. Bevisst tidspunkt , bare rusle rundt på gamle trakter. Varme gjør ingenting.
Kommet til et tidspunkt i livet ( les alder ) hvor man generelt blåser i sightseeing av severdigheter. Bare kos, ikke mer bucketllist ( så deilig ). Kun repeat av det vi liker best. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Her ute på øya er det en stille morgen, fuglene synger (og det er stort sett det vi hører i Hagen) Washington Post og New York Times på iPad, espresso i koppen på ned i kroppen. Perfekt start på uken
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra havet. Fikk en god dags søvn etter en kraftig nedtur for prosjektet her ute i natt. Er mer synd for de på land enn for oss siden de må planlegge alt på nytt, og det er juli og få på jobb og sola skinner jo til og med i Bergen. Er det a350 Fnate er ute og flyr? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Finkornet øde strand og perfekt vær her, men det tok knappt ett minutt i horisontal stilling før jeg visste hvor jeg måtte videre.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rolig fredags morgen | Gunnar | Flyforum | 18 | 14-09-2018 22:43 |
En rolig Søndag på SVG | andreas97sas | Bilder & foto | 13 | 31-01-2011 22:27 |
En rolig formiddag på jobb | krølle | Flyforum | 1 | 11-04-2010 14:08 |
Rolig nattvakt på jobben? | ENGM 911 | Flyforum | 0 | 17-02-2010 01:20 |
En rolig formiddag på Værnes | Novair | Bilder & foto | 10 | 21-06-2009 12:33 |