![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
... og jeg er et helt annet sted enn planlagt.
Skulle så gjerne vært i seng nå, men er midt uti intet på vei til Telemark. Minibussen vingler frem og tilbake, håper bare jeg ikke blir bilsyk (bør kanskje ikke se på en skjerm da ![]() Ha en bedre start på helgen enn meg forumister ![]()
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Fotballkamp i dag og i morgen. Det blir vel helgens høydepunkt slik det ser ut nå. Ellers minker det på dager igjen, og nye 4 uker uker fri. Hardt liv. Hvorfor er det så dyrt med flybilletter til USA når det er kort tid til avreise? Alt det kan undres på ![]() Ha en fin lørdag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag fra Gjøvik. Klar for en bra helg med venner, revy, god mat og godt drikke. Nå Nespresso i kopp og kropp mens vi venter på at Skibladner skal seile forbi. Ha en bra lørdag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, fortsatt fra Scandic Bystranda. Snart frokost, utsjekk og det blir hotellbytte til Dyreparken for den siste natta her. Men nå venter to dager på blant annet Hakkebakkeskogen og Kaptein Kabelsatan. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra midt uti intet i Telemark. Og så bli dratt ut av sin gode seng midt på natten for 4 timer i en minibuss. Vanskelig å sove på dårlige, Norske innlandsveier, og nå skal jeg visstnok ut i skogen med vann. Planen var jo egentlig å vøre "sofagris", med en mulig tur på byen med kone og arving, men kommer neppe hjem igjen før nærmere midnatt. Nuvel, ha en bedre lørdag...
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Fortsatt sol og finvær, men fryktelig tørt... Flere skogbranner i distriktet, og kjenner godt den sure røyklukten ute... Takk til BSSW og Gunnar som tydeligvis er med i kampen mot brannene. Blir noe småærend i byen og familiebesøk før kursen settes tilbake mot Oslo. Så får vi se om det blir før eller etter den «orntlige» VM-finalen som spilles i dag... God helg
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Hau hauuu ... ordentlig vond morgen her i Tyskland etter en strålende konsert av Big Big Train i går kveld. Fem timers søvn på to dager er ikke den beste oppladning til nok en festivaldag, men litt får man lide for kunsten.
Straks avgårde igjen. Camel bør bli dagens høydepunkt. Sol og fint og litt for varmt. Smurte meg godt inn i går og det fortsetter jeg med i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Varmen fortsetter og i dag skal vi unne oss hotell i Lillestrøm igjen. En natt med kjøligere temperatur enn 27 på soverommet skal bli digg!
![]() Ellers ble det booket tur til nord Sverige i går. Kona reiser og møter sin søster i slutten av august og jeg måtte finne en tur. Ikke Luleå som sist år, nå kjører vi på med Umeå. ![]() Det er jo fire flyturer, to med CRJ som jeg liker godt. Av 12 flyturer som er booket er 8 med CRJ på første rad. Neste er dog to uker til. Bergen dagstur med tre CRJ turer. Via Stavanger hjem må vite. Ha en flott lørdag alle sammen med eller uten ekstra mellomlandinger på hjemveien som til og med er dyrere enn direkte... ![]() PS Takk til de som bekjemper branner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her er man trøtt som et udyr. Men skal på hyttetur med smurfen, Nøffju og dama til Nøffju. Så bare å manne seg opp. Ha en brillefin dag
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag fra NSB som straks triller inn på Egersund stasjon. Men togreisen min stopper ikke her. Fem og en halv time gjenstår før man ender opp i Telemark. Tommel opp til forumets utsendte som er med og bidrar! Selv skal jeg ikke slukke brann. Men slappe av hjemme hos det moderlige opphavet en drøy ukes tid før det blir en uke i Grimstad. Blir ikke nøe utenlandstur nå med det første siden man er sykmeldt. Men det får man ha til gode til en annen anledning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Leeuwarden. Sitter ved det skjeve tårnet og venter på free walking tour som kun er lørdager på annet enn nederlansk. På plassen har de turnering i et merkelig ballspill. Joda, vet at det er smør på flesk å si at et ballspill er merkelig, men her spillet altså 8 mann noe tennislignende greier uten racketer ellet nett.. eller sider. Det er mange lag og dommere så de har antagelig regler og en måte å vinne, men det et helt umulig å forstå ved å se på.
Etter guideturen skal jeg til en liten landsby for mere sport, kanalstavsprang. Det er også turnering, men mye lettere å forstå. På kulturinfoen ville de sende med til en fjernere landsby for å se første divisjon. Jeg sa jeg heller ville se de som var dårlige. Det tok et øyeblikk før de skjønte det, men jeg fikk alle der til å smile. Ha en god en alle som skal se merklig sport idag.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Amerika - 2018 årgangen er nydelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra det solfylte Østland, sitter å slapper av etter noen timer rundt OSL for å vente på avgangen til en amerikansk 747 som var innom. Ikke vært så mye innom forumet i det siste men ser jo at det er noe jeg bør gjøre for å holde meg enda mer oppdatert på fly nyheter
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Åfjord.
![]() Hvor solens siste stråler denne dagen skinner inn i vinterhagen hvor undertegnede har slått seg ned for kvelden. Lite slår følelsen av å sitte ute om sommeren i mens bøndene slår gress og fuglene går av skaftet for å få nebbet i litt mat. Fjøsveggen går det også fremover med, sånn i sakte skritt. Det spørs om man skal legge inn et ekstra gir i morgen da hjemreise står på planen på mandag igjen. Dagens fly-relaterte hendelse: Å oppdatere betalingsinformasjonen hos FR24, så man beholder gull. Ha en knakende god kveld rundt om. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() ![]() Her noe lengre vest med det samme vaeret (og totalforbud mot Bud) er det en rolig dag, paa vei ut til Lake Crescent for en god tur langs sjoen langs en gammel toglinje (bygget for aa frakte Spruce til Boeings Produksjon av B-17 og B-24. ha en flott Loerdag og hold dere unna "Yellow Beer" - hilsen The Arrogant Bastard ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
De drikker stort sett det de har råd til. ![]() G’natt fra Bussen. Herlig dag på Loreley som ble avsluttet med et forrykende sett av Camel. Og øllen (østerrisk) kostet 5 euroer. Regner med at hotellbaren er stengt. Like greit - klokken er to. God natt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det er blitt lørdag! | Bergern | Flyforum | 12 | 30-12-2017 18:39 |
Da var det lørdag! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 28-10-2017 10:08 |
Ja å nøfyse; Det er lørdag!! | Bergern | Flyforum | 10 | 11-02-2017 18:07 |