![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris. Klar for en arbeidsdag her hjemme før kursen settes mot Verdens Ende og noen dager på landstedet. Ha en herlig onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Linje 2!
Dagen før dagen, men kun onsdags-følelse her i gården. Tre raske dagvakter til, og så er det derimot ferie. Rolig start på Tunhovd, før det blæstes til, med en uke i Nice og omkringliggende favela. Hvitkalket midtuke ønskes ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Dagstur til Hamar står på planen. Ikke som mye som må fikses til i morgen, men må få litt grillmat i hus, så da lukter det Strøm-Larsen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Haukeland. Her er det endelig tid for operasjon. Blir ikke noe frokost gitt, men venter på å få halve ansiktet pakket inn i plast slik at jeg får tatt meg en dusj. Ha en nydelig dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra DY 361.
Sitter nå på min 5 flight de siste siste 5 dager(nr 6 om ett par timers tid fra OSL til TRD), og irriterer meg grønn over at jeg blir sendt med billigste flyselskap på reisedag, opparbeider jo aldri noe status på det viset :/
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra KSU. Her begynner 17 mai temperaturen å normalisere seg. Vi går da fra omkring 25 ℃ til rundt 5 ℃ i morgen.
Ranheim på Kristiansunds besøk, og jeg tror vi får juling.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra hovedstaden!
Heldigvis går det hjemover i ettermiddag etter 3 hektiske dager her inne. I går var jo en nydelig dag som ble avsluttet med middag på Louise på Aker Brygge. Dessverre en skuffende opplevelse. Rekene var frosne, breiflabben var tørr med et dårlig tilbehør, og hjorten var liten i porsjon til prisen og helt smakløs. Så det blir ikke den restauranten en annen gang.... (Nei, det var ikke meg som bestemte restaurant...) I morgen blir det tog for fly. Dvs 17 mai tog for fly. Gleder meg alltid til 17. mai jeg. Synes det er en hyggelig dag. Satser på at det blir fly for fly hjem i ettermiddag i det minste. God onsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hurra for lille 17 mai... Dette er jo dagen for barnehagekidsa. Først litt jobbing, så litt diverse ærend, må nok innom inn tur på syndens monopol (les: Vinmonopolet også), en bedre middag i kveld som tradisjon tro på 16 mai, så får man se hva morgendagen bringer. Tradisjon tro bruker jeg å være bakfull da. Men nå er det jo ingen 17 mai sending på TV pga streiken så lurer jeg litt på hva jeg skal finne på. Der har jeg liksom fått med meg elefanten fra 17 mai toget i New Delhi, 17 mai toget opp Hardangerjøkulen etc etc. Ut i Oslo sentrum gidder jeg iallefall ikke, det er bare det salige kaos. Men men det blir nok noen bobler uansett tenker jeg. 17 mai for meg er bare å ta ting som det kommer egentlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra toget. Lang jobbdag i dag, tror jeg. Men det premieres med å dra 5 dager til Four Seasons Marrakech imorgen. Sammen med både Dundrosaurusen, elefanten, Idoform og Immodium. Evt også en pose Bamsemums Ha en fin en
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå fjernstyrt Kracow. Er med på ein workshop der, men set på eit rom i Trondheim.
Tenkjer nok det blir bra med bilder og TV i morgon uansett, sjølv om det er litt streik... I kveld skal det kokast graut. Kjenner det blir litt nedstrippa opplegg i år; held på å prøve å skrive ferdig noko stort, så kapasiteten til å planlegge så mykje er ikkje heilt til stades. Og så er det langhelg + tur til Stavanger neste veke. Passar meg sånn berre middels, kjenner eg...
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hopp. Nok en arbeidsuke er i gang, og det feires med hjemmebakt brød. Ute er det vått, men ikke lenger så varmt - og det er positivt.
Morgendagen blir nok en norsk rød dag hvor jeg blir påtvunget halvannen time ekstra arbeid. Ansvaret tynger ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
![]() God eftan fra Stavanger, nesten full dag på kontoret i dag. Så innom å få unna noe handling til 17.mai lusnjen i morgen. Har også pisket litt på robot klipperen, noe som er den beste investering jeg har gjort på lenge, ja bortsett fra fly- og ferie da. Hus er rengjort, joggebukse på og øl åpnet. Og jaggu skinner solen også. Ha en fjong kveld! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jøss. Første gang jeg opplever "new time 2110" når den opprinnelige rutetidene er 2120.. Positivt når flyet var tidlig inne. Ha en fin kveld.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ugreit. Men man overlever. Skriver kanskje en linje i dagens tråd. 16/6 skal jeg i utgangspunktet i 80-års dag i Telemark så jeg tviler på jeg får det til. Men vi får prøve å få til noe annet snart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
G'onsdag | LN-FHU | Flyforum | 6 | 06-05-2015 16:01 |
LH på onsdag? | jameson82 | Register- og ATC-Forum | 0 | 13-08-2012 21:03 |
G'onsdag | CK | Flyforum | 13 | 12-03-2008 19:08 |