![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
http://www.norwegian.no/sw22513.asp
Capt, FO og FA... Både med norsk og WAW base. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
ansetter de FA i Norge? Trodde de bare brukte Fly@ARN?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
BTW, jeg har ikke helt fått med meg hvorfor DY har begynt med svenske crew - får de ikke nok i Norge, er det for å skvise lønninger (Wal-Mart-isering...) eller kanskje det ene henger sammen med det andre???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,325
|
![]()
Tenkte meg det...samme grunn som at kaffebaren i Oslo er befolket av svensker, altså...
Ikke det at service fra en mysig svensk tjej gjør meg noe.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 391
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
Join Date: Sep 2005
Posts: 12
|
![]()
Numnuts `r' us...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2006
Posts: 81
|
![]()
Vet at mange av svenskene er crew fra SweFly som er leid inn mens de venter på at de evt. skal komme igang igjen. Spørs om de ikke må vente lenge.......
![]() Men har tenkt å søke ja :-p
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,978
|
![]()
Nope siden stillingen som CEO eller CFO ikke var utlyst blir det ikke aktuelt...........Dessuten lurte jo BU662 om hva jeg krysset av på om jeg ville bli CEO, CFO eller styreleder i SAS og da kan jeg jo ikke søke Norwegian også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Norwegian har merkelig nok et dårligere tilbud fra Stavanger enn fra Bergen/Trondheim. Tror Norwegian hadde hatt suksess med noen utenlandsruter, og ikke bare fly 5 ganger daglig til Bergen og 6-8 ganger til Oslo. ER ganske sikker på at ruter til Praha, Budapest og Berlin hadde blitt suksess.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]() Quote:
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]()
De svenske vikarene har lave "oppstartskostnader" i og med ut de ikke trengte mye opplæring. De er derimot kostbare i drift. De har overnattinger hver dag de er på jobb og får mye dieet. Det koster. Så det spørs om det er mye å spare på innleie av vikarer, jeg tviler på det. Og nå som en del av de har fått seg fast jobb andre steder er DY nødt til å ansatte flere selv.
Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Malmø og København ligger nok litt for nære hverandre......dessverre for Malmø-basen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avinor skal levere tårntjenesten på Torp fremover | Someone | Flyforum | 9 | 26-09-2016 21:35 |
Norwegian fosser fremover ! | tiemand | Flyforum | 16 | 10-09-2010 14:22 |
Avisa Fremover lover "direkteruter" med Norwegian fra EVE | CK | Flyforum | 1 | 10-07-2008 11:10 |
Bjørge Stensbøls vil ansette Erik Thorstvedt | X-BU | Flyforum | 3 | 08-11-2005 16:15 |
Brukte 5,2 mill for å ansette 20 | Trety | Flyforum | 0 | 11-01-2005 10:28 |