![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God mandag fra Oslo. Brukte min evne til å tilpasse seg tidssoner til å simulere en liten tur østover og vipps så stod jeg opp i tide til å se seremonien live. Skal simulere turen tilbake vestover i kveld og se om jeg klarer komme meg tilbake til riktig tidssone tirsdag.
Ha en god en alle som behersker reise med tidsmaskinen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny uke, nye muligheter og ikke minst nye skritt skal tilbakelegges. God morgen fra Ris. Snart på plass på bortekontoret i sentrum. Ute falle er det på nytt sne ned fra himmelen - har vi egentlig behov for mere sne nå? Ha en bra mandag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God grytidlig morgen fra SK4002, endelig flys det noe annet enn DY
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Lite Oscar-følelse på denne kanten, men skyet opphold og noen få blå har vi i alle fall. Her er både den firbeinte og tobeinte oppe, hvorav den ene skal på jobb en tur. Kun jobb i dag og i morgen, før man har fri resten av uken. I ettermiddag skal man grave frem et par søppeldunker som er mer som nedsnødd. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra flytoget på vei til Gardermoen. En kjapp tur innom Brussels, så Washington!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra BGO. Ser på den samsonitereklamen mens jeg står å venter på baggasjen. Den er så teit at jeg ikke kjøper samsonite med det første.
Legger ved ett typisk BGO tilfelle ![]() Last edited by Tjab; 05-03-2018 at 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Høres ut som et av hjulene har fått et flat spot. Lett snø i luften, og i kveld blir det en skitur med brodern. Første tur med ny hodelykt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Morgen fra det Sørlandske!
Her er fremskrittet et faktum med at iallefall en unge kan sendes på skolen. Selv blir jeg og minstemann hjemme en dag til med influensa. Får se om man kan få gjort noe fornuftig innimellom. Men først avsted med eldstemann og så litt mer søvn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God morgen herfra. Ny uke, nye muligheter, osv. Avsluttes med forsinket julebord på fredag. I dag stoppet forresten bilen min på akkurat 62.000 kilometer da jeg parkerte på jobb. Tusen = K, 62.000 = 62K. Et av godsetene på BA sine jumbojeter. Sånne ting legger altså jeg merke til. Til info. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Trøtt som en sokk, selv om dundrosaurusen har vært borte og jeg derfor har sovet som en stein. Kanskje nettopp derfor. Hmmmm. Kontoret neste. Ha en fin en For øvrig... : ENTER forsikring sin kundeservice kan ta seg en bolle. De fakturerer meg fortsatt, og månedlig av alle ting, for bilen jeg leverte 6 januar. I tillegg til min nye. I vanvare har jeg betalt. Det har vært så mye stress. Men når jeg begynner å nøste opp i det nekter vedkommende som har min sak for at fakturaene finnes. Det forsatte selv om jeg gav ut fakturanummer. Først når jeg mailet fotografi av siste faktura ville personen vedkjenne seg at den nok fantes men at "den kan du jo bare se bort fra". Javel... men hva med de tidligere jeg har betalt? Det morsomme er at jeg koser meg litt med dette. Jeg sender utelukkende mail, istedenfor å bare løse det på telefonen. Etter at personen min har vist seg å være en vriompeis har jeg også sluttet å gi mer informasjon per mail enn hva som er absolutt nødvendig. ![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 05-03-2018 at 08:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå kjøkkenbordet. Har forhåpenltlegvis ikkje tenkt å konkurrere med Biz, men jobb utgjekk i dag i alle fall. Prøver å få litt framdrift heimanfrå. Mulig det blir lunchpause i senga.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo Met (eller hvordan det nå skrives) - dette ble dagens kontor for å avveksle litt fra hjemmet. Glemte mobilladeren hjemme da. Irriterende, jaja. Kunne vært verre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Mae Hae Nua sånn ca mellom Chiang Mai og Doi Inthanon på 1.200 meters høyde. Er på besøk hos svigers noen dager, alltid hyggelig det (er jo bare en gang i året
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå. Etter moonshine og NASCAR i går blir det Helen og rednecks in lederhosen i dag. Satser på wienerschnitzel til lunch ved bredden av Chattahoochee. Broderen får med seg det beste Georgia har å tilby.
Ser ut som at det blir brukbart vær i dag og .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Får jo "Blooming Monday" på mandager hos Outback Steakhouse om Harvick kommer på top 10. Han vant jo i går (og forrige helg også) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Nei, på museet i Dawsonville, halvtimen nord for meg. Dawsonville er jo NASCAR’s fødested. Under forbudstiden trimmet man biler for å kjøre sprit ned til Atlanta. Når dette opphørte, begynte man å kjøre løp isteden for å kjøre fra politibiler.
Bill Elliot, en av de store NASCAR-heltene som er fra bøgda, bygget et museum med innebygget spritdestilleri, og dette drar brukbart med folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Døgnvill tirsdag fra tiggerstaden | robertaas | Flyforum | 17 | 12-07-2016 16:03 |
God lørdag fra tiggerstaden | robertaas | Flyforum | 19 | 07-05-2016 21:28 |
God tirsdag fra tiggerstaden | robertaas | Flyforum | 18 | 10-03-2015 16:10 |
God lørdag fra tiggerstaden | robertaas | Flyforum | 14 | 06-09-2014 17:31 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |