![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jetlagen gjør sånt til at man blir ekstra opplagt på dårlige tider av døgnet som feks kl 04:53 når jeg begynte på denne posten. Jobbet en lang barvakt og kom hjem for ikke lenge siden. Heldigvis ikke store planene i dag, så kan godt slappe av. Ha en fin dag uten å være tidsforvirret.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag...og det sner igjen - tiddelibom:-) Det betyr at en av dagens treningsøkter blir å måke oppkjørselen. Ellers ikke så mange planer...annet enn å starte med nyheter og kaffe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Gaustablikk. Arvingen våknet alt for tidlig, og heller ikke i dag hjalp det legge han litt senere. En skitur blir det tid til, før vi kjører hjem i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Morn frå Trondheim. Burde vel få med meg ein innspurt snart. Og pakke. Ha bra dag!
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
3,5....og ingen tegn til at det virker til nå. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Føllingstua Camping.
![]() Idylliske forhold ved Snåsavatnet. Sol og skyfritt, og det later til å bli trenden for de neste dagene også. Her har alle krøpet seg utav dvalen, og man har fått med seg 30 km fra OL. Neste nå er frokost før bilen må pakkes. En snartur innom Malm er på planen, før 3-3,5 time på E6, E39 og Fv 714 venter før man er hjemme. Med vinterferien over er det ingen bønn, i morgen kaller noen timer på jobben med et tilhørende møte. Ha en fortreffelig en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Frokost unnagjort i sofaen, akkopagnert av Bonansa på TV'n. Ut skinner solen, men temperaturen er mye for kald. Da hagearbeid ble unnagjort i går har vi ingen store planer for i dag utover at mellomste jenta skal hentes på SVG.
Ha en glitrende flott søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Fortsatt ikke noen god morgen her i det Sørlandske.
Influensaen herjer med kroppen og jeg er sterkt redusert. Blir nok å døse foran TV-boksen hele dagen. Håper dette snur snart, for denne elendigheten har jeg ikke tid til..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra TG sin Domestic lounge på BKK. Om litt skal man boarde en 777 med kurs for Chiang Mai. Kjerringa er allerede innlosjert på hytta, så regner med at ting er på stell. Fikk med meg både hockeyfinale og Bjørgen-gull på sportsbar tidligere i dag, skal bli greit med litt vintersport-fri nå. Ha en strålande sundag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. snart i ferd med å bli overfalt av et rødgult værbelte, så da blir det vel litt bulder og brak. Bikkjene fikk meg imidlertid opp til vanlig tid, så de er godt luftet.
Straks i gang med siste dag av helgevakta, så blir det fire dager fri. Får familiebesøk på onsdag, så da var det greit å svi av litt avspasering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra San Diego. Overlevde turen til Tijuana. Taxier, ponchoer og rar dansing har de fortsatt der. Nøyde meg dog med en liten sombrero som souvenir.
https://www.youtube.com/watch?v=HfG5Nftpp4I
Likte Coronado Island og kom på at det faktisk minnet meg om Key West. Skal tidlig avgårde idag for å få sett litt mere av kysten nordover før jeg må tilbake til flyplassen for å starte turen vestover. Har blitt dårlig med bading her, de snakker om kulderekorder på de lokale nyhetene. Ha en god en alle som skal ta tidsmaskin.
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Vestover fra San Diego blir kanskje litt varmere, Hawaii er ikke så galt akkurat nå. Her et stykke lengre nord på vest kysten er det en kjølig morgen, fyr på peisen Washington Post og New York Times på iPad, en utmerket søndagsmorgen.
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hmmm... det var visst østover man skulle. Phoenix neste.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo - her har man endelig sovet skikkelig ut, for første gang på et par uker..... I seng tidlig i går, og oppstandelse til Bjørgens innspurt. Hurra for den dama! Og så ble det å sove frokost noen timer. En stor kopp kaffe til nå så blir det indretjeneste, sein lunsj og mentale forberedelser til morgendagens vekkerklokke som står på 05:02. God søndag, skal være!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
2 varmegrader akkurat nå, står'e .. . men det ser ut til å bli hyggeligere etterhvert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flugmaður
|
![]()
God ettermiddag fra varme Island! Endelig ferdig med et halvt års opphold rundt i Europa, hvor jeg fløy rundt i store gule fly. Godt å være hjemme igjen!
Bare dumt det er meldt -20 på hytta i Norge til neste uke ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm. Vært en lugn og fin dag i nye kåken. Ingen store ting som har foregått her. Vi har gått på lang tur. Vi har sett American Made på Apple TV.
Nå skal det forberedes litt før morgendagens jobb Ha en super duper dag
![]() |
#18 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Boarding i gruppe 4? AA burde skamme seg!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 14 | 30-07-2018 00:23 |
God søndag fra Oslo | EB | Flyforum | 10 | 05-06-2017 01:49 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 13 | 16-08-2015 22:02 |
God søndag fra Oslo | WF789 | Flyforum | 17 | 02-03-2015 03:44 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 13 | 13-04-2014 21:51 |