Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 21-02-2018, 06:11   #1
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default God onsdag fra San Francisco

Har EB forsovet seg i og med at klokken er godt over 06 i gamlelandet?

Jaja, starter nå tråden jeg nå da. Amtrak ned hit var bra - faktisk rundt en time før tiden i Emeryville. Men ting gikk alt annet enn smooth da jeg skulle ta toget fra Reno. I det jeg gikk ned på plattformen så jeg toget bare kjøre ut... Etter de obligatoriske rundene med diverse banneord mot alt og alle fikk jeg et tips av de som jobbet på stasjonen om å ta en Über til neste stasjon som var Truckee for å nå igjen toget. 50 dollar fattigere gikk det faktisk bra med god margin - det er jo i slike øyeblikk man kjenner at man lever.

Forøvrig gratulerer til LN-MOWs fjerne slektning med sølv i utfor.
Ha en fin dag forumister uten trøbbel med å rekke tog.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2018, 06:44   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: God onsdag fra San Francisco

Ja det har han:-)

Men nå sitter jeg på plass på kontoret mitt her på Røros. I går var det åpning av det 165. Røros martnan - en vanvittig opplevelse. Nå står bergstdaen på hodet ut uken...og da setter jeg kursen sørover i formiddag. Ha en herlig onsdag der du er!
EB is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2018, 06:47   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra Sandaker. Ser ut som også arvingen har "forsovet" i dag, ikke bare EB. Så her sitter jeg med frokosten i ro og mak. Forsøker flette inn en treningsøkt i arbeidstiden, før det på pakkes litt i kveld. Ha en fin dag
Old 21-02-2018, 06:49   #4
Concorde98
ScanFlyer Silver

God morgen fra en av ruters grønne i retning Oslo. Midt i uka og helga nærmer seg. Jeg også titter etter EB når jeg våkner, normalt i 0435 tiden. Men i dag var det ingenting. Ha en sprellende fin en!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2018, 06:50   #5
petter380
Powder hound

petter380's Avatar

Hei og hå fra SK4142 med LN-RGK, en av de gamle traverene som i dag er dekket av litt nysnø

Ny todagers ved TRD før retur i morgen, spennende tider jobbmessig frem til påske. Værmessig lite å rapportere om ved høytrykk; stabilt kjølig og sol selv i BGO. Ikke optimalt for en powder hound, dog bedre enn regn

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Old 21-02-2018, 07:30   #6
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra Grønland. Endelig ferie! Pakket og klar, venter på taxi som skal bringe meg og den store kofferten til Oslo S. Første flyetappe blir med SK til München og deretter blir det 1A i en av Thai sine 747’er. En godt over middels februaronsdag Ha en aldeles strålende dag!
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2018, 07:57   #7
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God morgen fra T-banens linje 3. Dagen vil inneholde både kontortjeneste og møte før kursen settes mot Stavanger på eftan.
Ha en fin fin dag
Old 21-02-2018, 08:11   #8
Bergern
ScanFlyer Dusty

Tuddelu fra sofakroken!
Nattevakt tre av fem er landet. Dette feires med morgenpilsner og OL-forkost. Må da bli et gull eller to idag?
Festlig midtuke ønskes

Last edited by Bergern; 21-02-2018 at 08:17.
Bergern is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2018, 08:30   #9
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
Forsøker flette inn en treningsøkt i arbeidstiden, før det på pakkes litt i kveld. Ha en fin dag
Det burde da ordne seg greit siden dere ikke skal bygge pendlerbane med det første?

God morgen fra Lillestrøm. Skal straks surre meg inn på kontoret. Det blir nok fint skal dere se.

Ha en fjong en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 21-02-2018, 08:42   #10
roger
Rakettforskar

Morn frå Trondheim. Nok ei forsoving. Våkna to over sju av ungane som diskuterte påkledning. Halv-sjuåringen prøver å undervise snart - tre-åringen. Bra søv lenge i ferien sin, men eg skal på jobb. Og når då telefon også melder at alarmen skal snart gå av halv sju, uten å ha heilt brydd seg med å utføre bli det krøll...

Så det blir kort dag. Broder og gjeng er venta inn i ettermiddag med fly, så håpar snøvêret stoppa. Ikkje alle der er så glade i fly som oss, så håpar TRD viser seg frå ei venleg side.

Så er det berre å vente på eigen tur til LHR på mandag.

God "helg", etterkvart!
Old 21-02-2018, 11:59   #11
TG923
ScanFlyer Crusty

TG923's Avatar

Endelig ferie fra Oslo øst her også

Ikke bare TriStar som setter kursen mot Tyskland og deretter Thailand.
Jeg reiser riktignok først til Frankfurt i ettermiddag, en overnatting der før SQ bringer meg videre til Singapore med A380 i biz og Silkair videre til Chiang Mai.

Må vel komme i gang med pakkinga , 90 min. til flybussen kommer.
Old 21-02-2018, 21:23   #12
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

God kveld fra LPA.

Turen nedover i dag med SK gikk nesten som forventet. Skal ha ros for bra service opplegg på flighten fra OSL.

Ellers begynte turen fra BGO med forsinkelse og en parkering på B-gate på GM med 22 min venting ombord pga de fant ikke en trapp. Kapteinen var så flau og beklaget etter beste evne. Lovde at han skulle skrive rapport i håp om at det ville hjelpe for fremtidige ankomster.

Det sto 3 trappe biler i nærheten. Synlig fra der vi sto i midtgangen. Alle tre var defekte. Så etter 20 min tok de trappen som sto på flyet ved siden av. Noe kapteinen hadde spurt om i de siste 15 min.

Ja ja, der røk loungen og tax-free’en for min del. Kom et stykke inn i terminalen så var det boarding på neste flight.

Nå San Miguel og Aperol Spritz.

God helg

Sent from my iPhone using Tapatalk

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2018, 01:02   #13
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Irriterer meg stadig vekk over barer som krever 10 dollar minimum for å betale med plastikk. Jaja må.innse at Norge fortsatt er langt fremme hva gjelder plastikk. Positivt at flere butikker her bruker chip. Morsomme var at jeg måtte prøve to bensinstasjoner for å fylle opp leiebilen før jeg skulle levere den i forgårs. Ingen aksepterte noen av kortene mine ved pumpen. Den ene ville ikke akseptere i kassen en gang. Sjekket jo videre i nettbank om det var noe tull med kortet. Det var det ikke så måtte kjøre videre til bensinstasjonen over gata. Der gikk det i kassa

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules