![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God fredag fra riktig elveside!
Fikk meg en skikkelig smekk igår, da fru Paus i første mente jeg slamret for skramlete med ytterdøren i forhold til de andre. Får sette meg nederst i trappegangen for å se og lære. Ellers blir det kalde pilsnere, og antagelig ett eller annet på Oslos bedre etablisementer for å stagge sulten utover kvelden. Tipper det er klisterføre (f**k felleski), så klinete helgestart ønskes!
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 26-01-2018 at 00:38. Reason: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag ja - får vel bare sikre seg og ta 0305-bussen fra Bussterminalen til OSL, slik at man slipper å bekymre seg for 0610-avgangen til Paris. Får ikke sove stort her likevel, tenker jeg. Litt Solo Super nå, en dusj og så er man i gang. Gamlebyen i Oslo byttes ut med Gamlebyen i Cartagena. Så får vi se hva som er best nå i januar. Hurra for fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God fredag fra Lillestrøm! Endelig fredag igjen!
![]() Skal bli godt med helg snart. Ha en fin en alle sammen og god tur til de som skal fly! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her skal man på et møte i en by på feil side av Oslofjorden, så da blir det toget til Moss. I ettermiddag settes kursen mot Beitostølen. Tester for første gang å plukke opp noen poser fra Kolonial.no på veien, så får satse på de bokstavlig talt leverer varene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God midt-på-dagen fra Koh Chang. Late dager på stranden går mot slutten for denne gang. Dette er en helt Okey plass som jeg gjerne besøker igjen. Klokka er passert 12, så da er det snart tid for en iskald Chang
![]() Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra frokostrommet på Erzscheidergården. Klar for frokostmøte og også klar for jobbehelg midt i vinterevntyret. Blå swix over hele linja. Ha en herlig fredag inne eller ute:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fa Lillestrøm.. I full rulle fra bortgjemtkontoret.
Ønsker AirbusTrond en kjempetur . Cartagena er helt topp... MERK: På inngangsdøra på byens største mall er det tydelig merket skilt hvor det sto forbudt å ta med guns inn. Husk den klassiske sangen : "Leave your guns at home son"... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Monings fra Groruddalen, her er det klart for helg og fri fra kontoret. Håper at mildværet holder seg og snøen blir borte i løpet av helgen.
Snakkes. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Oslo Øst. To ganske så forskjellige flighter med AF i går. Først stappfull + A321 AMS-CDG og deretter A318 til Oslo med toppen 40% belegg. Minibussen var fin og det var en behagelig reise. Hyggelig crew som etterfylte med både tørt og vått. Dagens planer innebærer besøk på nyåpnet etablissement i nærområdet; Holy Cow. Ha en strålende helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
God fredag fra gullstua på OSL. Takket være det nye loungen er det veldig god plass her. Flere tomme sittegrupper og kun 3 personer i den ytre loungen. SAS ville gi meg strafferunde i Køben for å få boardingkort til neste flight, men jeg gikk til Biz-skranken og sa jeg ikke ønsket noen strafferunde så de fikset det der. Ha en god en alle som unngår strafferunder og taco idag.
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Bare du slipper de berømte S'ene på boardingkortet, men nå til dags får vel omlag 25% av alle passasjerene det. Da får du en liten ekstra strafferunde (antar det er til SFO du skal) Fint om du også kan avgi en liten rapport om hvordan det fungerer med automater og visum (eneste gangen jeg har dratt inn til USA med visum hittil var på EWR terminal B og der var det ingen automater) På SFO vet jeg at det er automater som jeg selv benyttet meg av da det ikke var forbudt med ESTA og Iranvisum. Og det skal fungere med B1/B2 visum også nå. Uansett god fredag fra Oslo - en vaskemaskin er satt på. Så får man se hva dagen bringer. Last edited by Hypern; 26-01-2018 at 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hmm... mann som gikk rundt og plystret på CPH. Er denslags i det hele tatt lov på flyplasser?
Boarding 11:40 sa boardingkort uten ekstra S-er. 11:25 blinket oversikten at boarding var startet så da var det full fart fra lounge til passkontroll som plutselig var stappfull. Automatisk passkontroll ca. 3-4 ganger tregere enn manuell kø, styr unna. På gate sa de 11:45 at priority boarding startet om ca. 10 minutter. Her lurer de altså folk.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm. Litt treg morgen etter å ha vært på fest med jobben i går. Spiste på en "Peruansk" restaurant i Folketeaterpassasjen. Nikay. Strålende god mat, selv om jeg må innrømme at jeg ikke kjente igjen en eneste smak fra Peru. Og at ikke Lomo Saltado var del av tasting menyen... makan. Men godt var det altså.
I dag har jeg lovet Mia å male hele den nye kåken før jeg legger meg, så jeg får bare si som gamle "kråka fra Harstad" - Giddy Up! BTW: Elefanten er litt satt ut av å ha fått romkamerat på nye rommet sitt. Arne. Mia hadde en Arne som også må flytte inn. Makan Ha en fin en
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Last edited by Hypern; 26-01-2018 at 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God midt på dagen fra det Sørlandske!
Strålende sol her i dag, og litt tung i hodet etter en kraftig Champagne-gallopp i går kveld. 7 forskjellige ble smakt, og alt var veldig godt. Dessuten tilfredsstilte de alle de 3 kravene jeg har til Champagne: Kald, Tørr og Gratis! Vet ikke helt hvordan jeg skal toppe det i kveld. Tror ikke Taco holder helt...... God helg ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Valgets kvaler: Dunkirk, It, Kingsmann2 eller the movie of the war of the planet of the apes?
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra D85021 som straks skal ta av i retning AGP. Fire dager i syd-Spania blir bra. Uvant å være på OSL uten EBG-perks, men alt har funket køfritt og fint. Fullbooka flight, sies det.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Upgrade me....
|
![]()
God ettermiddag fra en som vanlig overfylt BGO lixom longe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjord.
![]() Snø og....ja, mer snø på denne kanten, later dog til å ha roet seg litt nå. Lite taco-fest på denne kanten, men man har fått nevene i en pizza som skal varmes snart, så da kan fredagskvelden senke seg. I morgen skal man begi seg ut på tur til den noe større byen, aka Trondheim. Litt ufrivillig, men når demokratiet styrer så får man tåle noen nederlag også. Kanskje man får styre innom et kjøpesenter i samme slengen, like greit å gjøre maks utav det. Ha en fortsatt ypperlig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hey-ho, endelig torsdag! | Bergern | Flyforum | 13 | 22-03-2018 16:17 |
“Hey Siri, What Are the Odds My Plane Is Going to Crash?” | LN-MOW | Småprat | 0 | 27-01-2015 21:21 |
Hey, hey - hva dukker opp...? | Harald Oanes | Bilder & foto | 5 | 07-03-2013 17:02 |
Hey Ho! To Alaska! | Tommy777 | TripReports | 5 | 08-05-2007 22:34 |