![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn morn! Ny uke og nye muligheter.
![]() Ha en fin en alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Honolulu ...Topp vær... Har kjøpt meg Duppeditt fitbit blaze slik at jeg konkurrere med EB i antall steg . Målet er 10% av hans daglige..Men først må jeg finne en guru til å innstallere dette.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Bergstaden. Klarte 11500 skritt i r og det er faktisk det samme som årsgjennomsnittet for 2017. Nå venter kontoret og en del interne møter på morgenkvisten før det blir noen kundetreff i ettermiddag. Ha en bra mandag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - her er det minus 4 grader og opphold - klar for 8-9 timer på kontoret med logistikk av ansatte i julen - sånn er det når man jobber i bedrift som er aktiv 24 timer i døgnet året rundt.
Ha en flott mandag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. En veldig tynt snølag har pyntet opp litt k løpet av helgen. Klart for dagens innsats på jobb, før er par små ærend i forbindelse med julen må fikses i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Så var det plutselig siste arbeidsuke før jul. Ligger dårlig an på de fleste juleforberedelsene, så får satse på å få julegavene i hus i løpet av uken. Og heldigvis er lille julaften på en lørdag... lutefisk på Lofoten i kveld, en nærmere 20 år gammel tradisjon sin holdes i hevd. Ha en finfin førjulsjulsuke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Ellers... kontor i dag. DNB kontakten min fikk en mindre hjerneblødning i dag tidlig, da hun trodde jeg hadde kjøpt 2 leiligheter til i samme blokk, så jeg nå hadde 3. Hun mente jeg kunne si fra først neste gang. Jeg er jo ikke milliardær. Så det måtte forklares opp i. Nå bærer det straks inn på bortekontoret, før kontraktsmøte på nevnte kåk senere i dag. I morgen starter årets siste jobbtur. Takk og lov for det. Nå må jeg bare få stri-laget en presentasjon på Tysk. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God mandag fra Oslo. Her har man alt rekket å borre to hull hos tannlegen. Tror jeg må skaffe meg litt smertestillende for kjenner det begynner å gjøre vondt nå som bedøvelsen slipper taket.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Forus. Spinnglatte veier i distriktet i morges så man måtte ta beina fatt og gå de siste to kilometerene til jobb da bussjåføren nektet å kjøre videre. Det hjalp jo veldig på at gangveier og fortau også var glatt som pokker. Satser på litt tryggere føreforhold i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Sandnes.
Møter mine nye huseiere idag *angst* å prøver å spare til flytting til annen del av landet når kontrakten min utgår om 2 år.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hey-Ho!
Beste dagen i uken feires med lett after-reise. Hadde fint klart både en og to netter til i Amsterdam, og ikke minst en finaleseier i VM. Vel; Hverdagen melder seg på, og det står fire nattvakter på programmet. Pleier å bli trivelig. Nystrøken start på uken ønskes ![]()
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Jeppers, det er mandag. Og som på mandager flest har jeg fri. Blir litt panikkshopping for å komme i mål med julegavene. Mangler imidlertid flere ting i posten som burde ha vært her nå ..
Igjen er jeg kisteglad for at jeg ikke jobber på nærflyplassen. Gårsdagens misere er nødt til å få etterspill. Det skal ganske ikke være mulig å sette ut hele plassen på grunn av en feil. Hvis jeg leser det riktig, lå hoved- og bacuptilførselen side ved side og det er ..... tja, ikke så lurt. Bygg ny flyplass nå. Ellers så er jeg nå nesten snefri. Kun noen småklatter igjen. Og de forsvinner i dag. Venter nesten 20 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 18 | 08-01-2018 15:52 |
God mandag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 25-09-2017 14:59 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 12 | 17-07-2017 15:35 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 12 | 03-07-2017 19:49 |
God morgen fra Lillestrøm (mandag) | SQ 777 | Flyforum | 31 | 23-02-2010 11:11 |