![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Steinkjer. Klar for frokost og så kundemøter. Setter kursen sørover mot ukens 5. og 6. by på formiddagen. Våkner opp i ny by i morgen tidlig. Glær mæ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Ullevål!
Drøy halvtime igjen av skiftet og så styrter man avgårde til Osl for en morgenpilsner og en time på øyet i loungen. 40-årslag i Roma denne helgen, så all hvile er kjærkommen i forkant. Frisk torsdag ønskes ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra 100 bussen, før 401, i retning Oslo. Torsdag og nest siste dag i uka har det blitt. En drøy uke til høstferien starter, det er innafor.
![]() Ha en fin en alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God torsdag fra den faregerike hotellshuttelen på tur til flyplassen i Zurich. Komme seg hjem en liten uke før det er ut på tur igjen.
KL får æren av å bringe meg hjem, forventer ingen store sprell der, da hadde jeg blitt overrasket. Ha en finfin torsdag folkens! :-) Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Morninhg fra Groruddalen - noe kaldere i natt - pluss 2 grader - og kanskje kommer frosten og snøen til helgen - det er meldt om mye regn fredag, lørdag og søndag på sør/østlandet -
og søndag blir det mørkere på kvelden, da snur vi klokka også ![]() Ha en flott torsdag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Siste rest av pakking før turen går via barnehagen til jobb. Ukens siste arbeidsdag i dag før det i kveld før SK492 skal ta oss til Stockholm. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Er vel først neste helg den skal stilles? God torsdag fra Alfaset. Nok en arbeidsdag er straks i gang. Måtte den bli et par hakk bedre enn de to forrige, som inkluderte både forsinkede og punkterte trailere. Ha en fin en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Lite å melde fra østfronten. Klar for kontoret og det som faktisk er ukens siste arbeidsdag. Konstaterer at det er høst... Ha en finfin torsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Zomba. Godt og varmt her på morgenen da det nok en gang ikke er noe strøm så null AC i et østvendt rom. Skam nok glatt unngå å fryse i dag også. Liten krise da hotellet her ikke har tonic så blir null GT for å unngå malaria
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jepp.
https://www.timeanddate.no/sommertid/i/norge God formiddag fra Forus. Kaffe i koppen. Snart lunsj. Nuff said. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Blir spennende dag på jobb i dag med flere gjester fra inn og utland. Det skal diskuteres både det ene og det andre, mens det gomles pølser og drikkes øl.
Ha en fin en
![]() |
#12 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Jaggu rim i gresset og rett under streken i dag morges, et hint om at vinterdekkene må ut av dvalen igjen.
Forøvrig kan følgende visdomsord formidles nå som det drar seg mot helg: Husk det er viktig at man alltid har en øl i kjøleskapet. Ellers blir det kjeskapet og det gir jo ingen mening! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Steike! Der kom det epost om at SAS har forsynt seg av EB-kontoen min. La inn minimumsbud til C frå CPH til SFO. Stemmer det at det er partalls-seter som set mest inn mot vindu? Ser slik ut på Seatguru, men det treng jo ikkje stemme.
![]() |
#14 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Jepp, det skal være sete inn mot vinduet på partall. Det kommer ikke frem på SAS' sine setekart, men det er i allefall gratis å fly på businessklasse hos dem:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
En dag nærmere ukeslutt. Men knapt halvveis i arbeidsuken. Men det er OK - jeg trives på gjemmekontoret.
Sol og fint, men ensifret temperatur. Deilig høst. Føles bra etter en lang sommer. Fruen er fortsatt i Columbia (SC), så her hjemme er det bare fred og gammen. Blir lakseburger til middag i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God torsdag från Stockholm. Har checkat in på morgondagens tur ARN-OSL-SVG. Har även valt säte till lördagens tur SVG-LHR med BA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
når jeg skal hjem fra SFO på biz. i sommeren 2018! Rigtig god tur til Roger, og en rigtig god resten-af-torsdagen til jer alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra Samui | Fnate | Flyforum | 19 | 27-07-2018 02:57 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |