![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Goood morgen fra Istanbul, nærmere bestemt Asia-siden. Etter en lang, produktiv og spennende dag i går skal man nå for første gang fly Pegasus direkte til OSL fra SAW, også for første gang. Blir nok ganske jalla
![]() ![]() ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Vanlig hverdag venter. Ha en fin en alle sammen og kos dere på julebordet!
![]() Jeg har et julebord i morgen hjemme i ambassadørens residens gjennom ambassaden hvor min kone jobber. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag fra Ris. Klar for en oversosial torsdag....julelunsj på Olavsgaard, ettermiddagsbobler på Frogner før flyjul på Grilleriet. Ha en topp torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Lillehammer. Litt kaldt også i dag, og det er snø i luften, fysj.
Holdt det gående med møte i hele går fram te 21:00 og det fortsettes i dag, det lukter faktisk møter i neste uke også. For min del blir det tog til Oslo på eftan. Vi sees i kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Brukbart vær på denne kanten, ikke at jeg har sjekket så innmari nøye enda da. Dag nr 4 på rad hvor man er oppe 05.30, og her skal man praie skyss med naboen ned til sentrum hvor man har et par avtaler utpå formiddagen. Utover det så tar man dagen som den forløper tenker jeg. Men først, frokost i form av banan og yoghurt. Er man heldig får man spottet EK231 før man flyr ut døra. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - her er det minus 2 og opphold denne morgen. Det skal bli snø og mildere utover dagen - så det blir en blaut dag,
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Yippie kay yay! Det er pinadausen meg helg!
Litt skjønnhetssøvn før alvoret setter igang; 88-årsfeiring i kveld og til Amsterdam i morgen formiddag. Får vel pakke ned både tresko og rullepapir allerede idag, tenker jeg, så man ikke sløser bort verdifull morgentid på pakketull. Innholdsrik torsdag ønskes ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. I dag husket jeg i hvertfall å ta av de blå plastskoposene før jeg gikk fra barnehagen. Snø i luften, men kan godt komme langt mer. Uansett, julebord i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God torsdag fra fergen hjem til Bainbridge - siste strekning på en laaang tur fra Stockholm. Passe trøtt, gleder meg ikke til første møte klokken 08:00 i morgen tidlig.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God torsdag fra Kristiansand - nettopp ferdig med semesterets siste eksamen, så nå er forhåpentligvis 40 studiepoeng i boks. Videre i et møte i Arendal i ettermiddag, før det blir kaffe med en venninne i kveld.
Kos dere på julebordet i kveld ![]() Last edited by Cecilie; 14-12-2017 at 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God grytildlig morgen fra Denver. Her går snart turen ut til DEN for å flyt til IND via ORD med AA for å se kveldens Thursday Night Football. Begge lagene har grusomme sesonger, så jeg er veldig skeptis. Håper jeg klarer å holde meg våken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Tuddelidu fra hakket lenger øst. Såvidt blått på termometeret, så man kan si at det går oppover. Første kaffekopp er overstått, så nå får vi se hva det blir til frokost.
Ikkeno spess på programmet idag. Klarer jeg å bygge litt motivasjon, blir det en runde CoreMOW etter jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God torsdag fra et køligt Danmark, hvor nattens sne nu er smeltet.
Her arbejdes, også ud af huset, og endnu en omgang gløgg og æbleskiver (munker) truer i eftermiddag. I ønskes et hyggeligt og morsomt julebord i aften i Oslo. Forresten: Dagens gode nyhed må være, at Fnate og Mia også slipper for LN-RKP i dag. Det store spørgsmål er bare, om vi skal oprette et reservat for forsømte kosedyr, efter at de er flyttet sammen? Edit: Ups...Jeg fik set på SK 925 til IAD i stedet for 927. Er der noget nyt på den flight? Last edited by oy-viv; 14-12-2017 at 16:00. Reason: Edit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
God ide. La oss sette opp en GoFundMe-side!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Heya fra SK4026. Inbound fra jobb i SVG til julebord. Var en tidlig morgen med tidligfly til SVG så det blir å ta en liten hvil på flyet slik at man er klar for julebord! Sees om et par timer!
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Osloske!
Her holder man på å avslutte dagen før man får tar en tur innom hotellet før man skal finne dette Grilleriet hvor det skal være fest og farger i aften. Har planer om å holde meg temmelig i skinnet da fly til Berlin står på agendaen i morgen tidlig. Planer er alltid fint å ha. Men ikke alltid de kan overholdes sånn helt uten avvik. Men det er nok derfor jeg drikker! Gleder meg til å se mange fly-skrullinger i kveld!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra Sola | sirpjalle | Flyforum | 9 | 16-07-2015 20:03 |
God torsdag fra LGK | Someone | Flyforum | 8 | 05-02-2015 11:25 |
God torsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 6 | 13-03-2014 18:49 |