![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn ja! Da var det mandag igjen. Ukas beste dag i følge noen, jeg er ikke helt sikker på det i dag men... Men i gang igjen etter en ukes ferie må man. Heldigvis flytur om under to uker igjen.
![]() ![]() Ønsker alle en riktig fin mandag i ferie eller på jobb! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning from Oslo - her er det 13 grader, lett overskyet denne mandag morgen. Siste arbeidsuken før vi reiser nedover til Alcudia for 13 dager med intens sol og varme. 3. uken går turen til Tyskland og Danmark osv.
Ha en flott uke videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Arvingen er plassert hos svigers så da ble det en sjelden slumring i morges. Her ble det toget til jobb. En tre-dagers uke venter før ferien starter. En løpetur skader vel heller ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Morn, morn, da blir det vaksinering i dag før kursen settes sørøst i morgen tidlig. God mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet og regn på denne kanten, men ila uka skal det visst bli langt bedre, noe som passer bra da man skal tilbringe noen dager på Fosen. Mer som trøtt enda, men et par ferske ostesmørbrød skal nok få fart i denne kroppen tenker jeg. Dagens fremste plan er å få unna klesvask sånn at man har noe å pakke i kofferten når kursen settes mot Åfjord på onsdag, kanskje burde man også få tatt en runde med støvsugeren. Ha en fin fin en. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fy søren, vindussete i CRJ900 er trangt... hilsen 2A på SK823. Dette er rett og slett ikke noe for hverken meg eller elefantene.
Meeeen... vi får bare glede oss til firkant-laksen og glede oss til turen. Straks videre etter ankomst og i gang med årets store ekspedisjon Ha en fin en
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra Sørlandet. Har vært en tur ute å hilst på broren/søstera til Helge.
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Browncoat
|
![]()
Blæh fra Tananger
Her er det stort sett nedbør, og det blir det sikkert resten av dagen også. Kunne heller tenkt meg å være en helt annen plass... Slipper i hvert fall unna det verste stresset, så langt jeg vet nå, så kan gjerne ta å stikke hjem tidligere enn normalt (så slipper man den verste Tananger->Sola-køen). Fleksitid er greit i grunn ![]() Har litt lyst å leke litt i bookingmotorer, men tror egentlig ikke det er så lurt ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Stoppet for en øl i en bar på AMS. Sidemannen, en litt urøddig fyr med skitne hender begynte å skåle og prate noe innmari. Ikke sånn sivilisert prat, bare røl. Fair nok. Urøddig er mindre kjedelig.
Til slutt spurte jeg hva han skulle. - "To Thailand for rehab. 3 months." - "WTF, mate? Who goes to Thailand for rehab?" - "Eeeeeh... you know. And they told me: DO NOT DRINK MORE BEFORE FLIGHT! But... aaaah... me. Cheers. Anyway. I talk til much" Tviler på at pratingen var det største problemet hans. Anyway, drakk fort opp og daffer heller på kiosken ved G gates. Skjønner uansett lite av loungene og nummerene i AMS. Doha neste ![]() Gøy å være på tulletur igjen. Lenge siden sist.
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hadde han (H)elgebroren også smakt på nedfallsfrukten siden han ikke kunne holde seg på beina?
G'morgen her vestsørøstfra. Dagen åpnet friskt med litt regn og torden, og det forventes mer regn og torden utover dagen, Forhåpendtligvis bøtter det ned i kveld så bikkjene ikke blir plaget med fyrverkeriet. Halvveis i frihelgen. Skal jeg feire med en kaffe til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Vigra! Snart klar for boardingmusikktortur. Dog bedre enn om jeg hadde satset på SAS en time senere, for de er alt lagt inn med to timers delay. Servitørdamen på Olearys, Malin, holder bra sunnmørsstandard, men jeg foretrekker nok hovedstaden i kveld. Mandag på jobb 0600. Ha en fin uke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Termoli, Italia. Svalende 28 grader nå klokken 19:45...på tide å finne et sted for en aperitivo. Ferie er digg:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 18 | 08-01-2018 15:52 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 11 | 18-12-2017 13:25 |
God mandag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 25-09-2017 14:59 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 12 | 17-07-2017 15:35 |
God morgen fra Lillestrøm (mandag) | SQ 777 | Flyforum | 31 | 23-02-2010 11:11 |