![]() |
|
![]() |
#1 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Siste dag på jobb før to ferieuker. Ha en god fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Verdens Ende. Solen skinner fra blå himmel, kaffe i k(r)oppen, e og papiraviser, stille i hytta - digg start på dagen. I formiddag går kursen hjemover for å pakke ut og om. Ha en riktig fin fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/Øst - flott start på dagen med sol og blå himmel. Kort dag som avsluttes med besøk på en Indisk restaurant for god mat og drikke i kveld.
Ha en flott helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Røros som er en koselig liten by. Flott vær utenfor i dag også så det blir en tur ut før en liten grønn en fra Widerøe tar meg hjem utpå dagen. Ønsker alle en fin fredag og helg!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, bommet akkurat på trikken, så da blir det 4 minutter å vente på neste
![]() Litt amputert dag på jobben før kursen settes mot Tjøme i ettermiddag. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra torshov. Gjemmekontor, før ferien starter.
Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra terrassen i Madrid. Kom meg tidlig opp og fikk sjekket litt jobbmail, men nå er det bare dusjen og veien for å møte hele A-laget i resepsjonen. Først ut er BA 777 til London. Er sykt spent på om vi får en eller to reker til lunch.
Ha en fin dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Upåklagelig vær, ikke mye mer å si om den saken. Litt frokost nå så får man vel gi seg i kast med dagens oppgaver, skjønt de ikke er mange denne dagen, så det blir nok rom for å nyte sommerdagen også. Hotellrom på Scandic Fornebu er i boks for 11-15 oktober, og det betyr at hvis planene går som tenkt så blir det tur sørover på meg, moderen og lillesøster med en venninne. Den yngste garde har visstnok planer om Oslo Horse Show, uten at jeg har noe jeg skulle sagt, foruten å betale så klart.... ![]() Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Iberia lounge, Madrid. Er noe redusert i dag. Frokost inntatt her mens det ventes på BA som tar oss til LHR. Det blir en laaang dag før ferden ender på Svg sent i kveld.
Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå .. Kun et skift igjen før det blir langhelg. 4. juli på tirsdag, så blir fire dager fri, og selvfølgelig er værmeldinga rævva.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Hundhammeren. Strålende sol utenfor. Blir straks skysset ut til TRD hvor transport til BGO via OSL venter. Ser frem mot helg med stormskritt.
Fortsatt fin dag alle mann |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Jaja - mye rart man driver med i denne jobben.. Feil på seteplaner, id-pax på vidvanke, litt irr-assistanse .... Godt Sjæfen glemte å gi meg stillingsbeskrivelse den gangen han ansatte meg for 9 år siden ...
![]() https://forum.flyprat.no/showpost.ph...8&postcount=20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra en hurtigbåt i Sognefjorden. Vestlandet klinker til med fantastisk vær. Ellers har man gått opp på et fjell bare for å gå ned igjen etter 15 min
Men på bunnen hadde de iskald cola så da er ting fjongt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ut på tur - igjen og igjen og igjen! | EB | TripReports | 7 | 20-11-2006 18:38 |
Ut på tur - igjen og igjen! | EB | TripReports | 29 | 07-11-2006 13:21 |
FRÆDDAN! | CK | Flyforum | 12 | 03-03-2006 18:52 |
God torsdag - snart fræddan | CK | Flyforum | 13 | 03-02-2005 16:14 |