![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Artig reportasje på CNN
http://edition.cnn.com/2012/06/08/tr...ml?hpt=hp_abar Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flott artikkel, jeg likte luftskipet:
http://www.youtube.com/watch?v=CKAyJ3zKTus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er man i nærheden af Phoenix er der 2 absolutte musts: Pima og i samme ombæring Davis-Monthan...og der er ligemeget om man er til militær aviation eller ikke...
Alene det at komme in på D-M og se alle de mange mange fly som er i mølpose eller under ophugning er betagende...et must altså Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Davis Monthan er morsom å sjekke på Google Earth. Da får man inntrykk av dimensjonene også. Førstemann med screenshot får en "honorary mention" i mitt neste innlegg.
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har besøkt Davis Monthan 3-4 ganger, og anbefaler det på det varmeste. Grei kjøretur ned fra Phoenix, og det er guidede bussturer inne på området.
Andre flykirkegårder som Goodyear, Kingman osv er det veldig vanskelig å få tilgang til. Disse er som regel godt beskyttet med vakthold, men du kan se en rekke kjente 'liveries' på gamle DC10, 747 osv osv fra motorveien når du kjører forbi. http://maps.google.com/maps?f=q&sour...=16&iwloc=addr |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Already dead..
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
11 things we no longer see on planes | robertaas | Flyhistorisk forum | 3 | 25-08-2013 22:31 |
Et must! Planes Movie | Bizflyer | Småprat | 1 | 29-04-2013 14:03 |
Old planes | sk931 | Bilder & foto | 0 | 13-03-2012 21:31 |
Die Hard 2 | ohegge | Småprat | 5 | 30-12-2011 13:46 |
Planes@Plaza | LN-REF | Samlerhjørnet | 8 | 14-05-2008 21:27 |