![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Skal prøve å få flere timer til å gå her før flybussen redder meg. Vurderte om jeg skulle gå 12 km til flyplassen..
Har gjort en til booking slik at får en lang mellomlanding og litt opphold i Alta. Burde være mulig å få noen timer til å gå der også. Kan vel ikke være verre enn Kirkenes. Helleristnigner har de også. Sitter nå med to bookinger fra Kirkenes idag, SAS klare ikke ombooke eller kanselere noe... til tross for at én booking er i Pluss. Ha en god en alle som skal ah en actionfylt dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra Oslo. Få planer for dagen. Men det gjør ikke så mye. Glad jeg ikke er stuck i verdensmetropolen Kirkenes
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Slutt å diss Kirkenes da, måte på.. 😝
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Grått og litt utrygt for regn. Baconet surrer i panna, så snart er det frokost. 4 visninger står på dagens program, så har heldigvis fått outsourcet arvingen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
@robert, du får ta en tur til Bjørnevatn og inspisere det verdenskjente busskuret
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Grått vær i dag og en avslappende litt sløv søndag er det her i deltabyen. Så får man se etterhvert om man tar en tur ut. Ingen flyturer før neste lørdag er på planen. Lykke til på hjemveien Robert, håper du kan bestemme deg for Go eller Plus...
![]() Ha en fin en alle som er på farten eller sløver hjemme. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Takk, det så jeg sist jeg var her.
![]() |
#8 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Det er ikke så ofte jeg forårsaker overbooking.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Alta er faktisk ganske trivelig å slå ihjel et par timer i. Sentrum er ca 4 km fra flyplassen - det er ikke sikkert det går buss (kollektivtrafikk i Finnmark er notorisk elendig) Tok taxi da jeg var der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Har hørt fine ting om Alta fra en kollega som har en datter som jobber der. Har ikke vært der selv noengang, men håper på en tur senere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hm... utrygt for at det blir biffsnadder i løpet av dagen.
![]() |
#12 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God søndag fra regnfulle Mjøndalen. Har vært oppe siden 07:00 for å vaske og rydde. 1 time til vi venter storinnreykk. Yngste rekrutten skal feire 1-årsdag i dag. (Edit: Post nr 1.000) Yeey!
Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'morgen! Bikkjepatruljen slo til på vanlig tid så nå sitter jeg her med kaffekoppen mens det knaskes i tyggeben rundt meg. Ikkeno spess på programmet i dag. Kun slakting av gress. Mulig jeg hiver kamerabaggen i bilen og ser om Gainsville har noe å by på. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hmm... på flyplassen i Kirkenes fant de ut at løsningen var å oppgradere meg til Pluss så nå har jeg to seter i Pluss fra Alta, men de måtte ha Alta på telefonen for å få det til. Tro om jeg da kan få to polarruller?
Og skal jeg sjekke inn for den andre bookingen eller ikke? Har det noen praktisk betydning? SAS har jo allerede sagt at de ikke vil la meg kanselere. De så rart på meg da jeg spurt om lounge her på flyplassen og serveringen i kilometers omkrets består kun av en halvtom brus- og sjokoladeautomat. Ser en liten topp med varde på i nærheten av flyplassen. Kan ta meg en tur opp dit i godværet. Rekker jeg ikke tilbake i tide så er jeg jo allerede booket for neste flight.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Ris. Vått ute - koselig inne med fyr på peisen og tente stearinlys. Helt vanlig midt i juni... Ha en fin søndag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kan bekrefte at det finnes en Narvesen der som serverer øl
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg var i Alta for et par år siden. Museet med helleristningerne er absolut
noget, som nordmænd bør være stolte af! Desuden er Nordlyskatedralen en meget spændende bygning, men den forudsætter selvfølgelig, at man ikke er alt for kirkeforskrækket ![]() I øvrigt ønskes alle en god søndag her fra Sydfyn, hvor solen skinner, hvis det ellers er OK med jer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Aner ikke om den fortsatt eksisterer, men kiosken på KRS, som jeg mener var Narvesen, hadde/har øl og vin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 11-03-2018 23:47 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 13 | 16-08-2015 22:02 |
God søndag fra sandkassen | robertaas | Flyforum | 19 | 05-01-2014 23:34 |
God søndag fra Drøbak! | Ståle | Flyforum | 13 | 25-09-2011 20:25 |