![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
God morgen fra SK 956 fra Miami, de slo nettopp på et slags svakt rosa lys, så da er det vel snart frokost. Vi har nettopp passert syd for Island. 173 pax ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad tirsdag fra MS Midnattsol som ligger til kai i Vågen i Bergen. Fantastisk dag i Hardangerfjorden i går. Nå venter nye kundemøter flr vi skal møte en fyr som heter Jeppe på Den Nasjonale Scene i kveld...visstnok drikker han også. Ha en flott tirsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
G' mornings fra Stavanger. Frokost ved kjøkkenbordet er i gang. Utenfor virker det som om vi har spolt fram til høst. Det blåser surt. Ellers venter kontordag på sola.
Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Grått og fuktig, og trenger ikke solkrem i dag. Et møte ute i "felten", samt dagen dilemma blir om jeg skal booke en eller to kofferter som bagasje når vi skal dra på torsdag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Grått og vått... En vanlig dag på kontoret inkl eksternt møte på beste vestkant. Planen var å se Enga - Kristiansund i kveld, men får se an været... Ha en fin tirsdag, med eller uten fotballkamp!
Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Åpner dagen med ypperlig vær. Sol og blå himmel kan man leve med, men det skal skye til litt og muligens kommer det noen dråper fra i kveld og gjennom natten. Så sier i alle fall de med kunnskap om slikt. Denne dagen står alltid i fotballens tegn her i hjemmet, så i kveld dukes det for fotball-fest. Muligens byr det moderlige opphavet på storskjerm i form av 65'' for anledningen også. Før den tid må jeg derimot utrette ymse hagearbeid. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Om et par min bærer det nedover mot flytoget med alt pikkpakket mitt. Sjelden jeg har så mye dill med meg på tur. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Da er solen på vei opp - omtrent som i går. Like flott ihvertfall. Fortsatt skyfritt og flott her nede ved kysten og dagen skal fylles med minst mulig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
`Ettermiddag fra Haugesund, vind, regn og herlig høstvær her.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God tidlig morgen fra sollysten.
Må jobbe for maten idag en gangs skyld, styrmann på en 62 fot sportfishing båt som skal leveres fra Miami til vest palm Beach. Måtte stå opp tidlig og lage matpakke, ingen servering der ombord ![]() 17. May fest imorra med den Norske delegasjon av gærne flygere i Syd Florida. Blir vel fyll og spetakkel som vanlig, men ser frem til det, snakke Norsk også, det er stas. ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() God dag fra jobb. Inne i den siste timen før det er klart for ferie til mandag 29.05.2017. Malaga og Lisboa står på planen. Dit ned reiser jeg med Dreamliner, hvis alt går etter planen. Ha en fin-fin dag, enten om bord skip, i luften eller ganske enkelt på landjorda! Hurra for 17. mai på vei ut av Norge. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Da ble det en liten utflukt likevel, og noen snille mennesker lot meg få klappe både Jet Clipper Ella og denne.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 06-11-2014 20:30 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 20 | 20-09-2012 20:12 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 05-05-2011 23:30 |