![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det kan virke som om SAS vurderer å endre navn på GO. Økonomi som nesten alle andre bruker var engang ikke bra nok. Bør de gå tilbake eller bør de velge noe helt annet?
Noen forslag: Ribbet Kjiping Basis (passer mye bedre sammen med Pluss) Andre forslag?
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tja, der er vel Go Light som er det offisielle ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Minus?
Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Basic kunne også bruges! Ellers er jeg tilhænger af 'økonomi', slet og ret. Navne som 'Go' og 'World traveller' er jo bare noget marketingsfis.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Nja, de har 3 hovednivåer:
Go Plus Business Av disse igjen har de varientene: Go VIP Go Go Light Go Flex Pluss VIP Pluss Plus Saver Business VIP Business Business Saver For å gjøre det enkelt er disse 10 bookingklassene også fordelt på 21 bokstaver. Hvor samme bokstav kan ha forskjellig betydning i forskjellige regioner og samme bokstav kan være brukt for forskjellge bookingklasser i samme region.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 05-05-2017 at 15:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Burde hatt en som het "Midtsete Plus" med dobbel opptjening..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jo, takk. SAS har flere ganger "oppgradert" meg på gate til midtsete i Pluss. Ingen ekstra opptjening på oppgradering ved gate, ikke engang vanlig plussopptjening.
Men det er en avsporing fra et bedre navn på Go.
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da synes jeg Aeroflot er noe bedre.
Der heter de to klassene: - Aeroflott - Aeroikkefulltsåflott Det enkleste er ofte det beste? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg håper Go blir til "økonomi" igjen. Og så blir det den typen økonomi hvor alt må kjøpes. Også kaffe/te, vann og bagasje. Så kan dere bare sitte der og tenke over livet.
![]() |
#10 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nytt navn på SAS sine lounge | Someone | Reiseforum | 0 | 03-10-2013 16:29 |
hva er forskjellen på S og B bookingklasse hos SAS? | VirreVapp | Reiseforum | 4 | 15-08-2012 12:27 |
Nytt haledesign hos SAS | Polaris | Bilder & foto | 8 | 10-04-2010 17:12 |
Bookingklasse P hos Air Baltic?? | jcnorway | Reiseforum | 10 | 25-05-2009 01:29 |
Bookingklasse hos SAS? | TOS | Flyforum | 2 | 24-12-2006 22:44 |