![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra et regntungt 3050. Ungene er tidlig oppe som vanlig. I dag var det konemors dag til å zzzzzzove lenge. Ikke de store planene i dag. Gleder meg til neste uke da jeg får logget 2 nye kortbaneflyplasser.
Ønsker alle en flott dag! Sent fra min SM-G955F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Luleå. Her har man akkurat spist en god frokost. Litt skyet på morgenen, får se om man kan gå en liten runde før utsjekk og tur hjem. To turer i Plusness class via ARN. Siste flight skal være en Neo. Ha en fin søndag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen Oslo...(...og resten av verden) Straks ut for å hente bilen som ble satt igjen i Bærum i går...men da kna man jo få lagt inn den turen som en treningsøkt også. Rydde, vaske huset før gjester kommer i kveld. Ha en bra søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen herfra. Plutselig var vi mer tilbake til den grå værtypen. Gårsdagen var jo helt konge med skikkelig sommerfølelse.
En del forefallende og forberedelser til uka, som blir relativt stri. Så stri at jeg vurderer å pakke langtur-tralla allerede i dag, selv om den ikke skal brukes før på fredag. Men først: SØSTER, MER KAFFE!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra bydel Sagenes øvre lag. Merker det ble både festlig og sent i går. Heldigvis er det enda en stund til både svigers og arving dukker opp. Bilen bør poleres, samt i kategorien ting jeg ikke kan blir det p finne ut av hvorfor en skyvedørsgarderobedør er blitt veldig kranglete. Derimot å få stangekyllingen til å smake fugl har jeg mer kontroll på. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra SAS lounge innland på OSL.
Her er man straks klar for å sette snuten nordover. Ender i Båtsfjord rundt midnatt tenker jeg.... Ble litt bråbestemt tur og sjefen fikk plass på direkte flyet til Kirkenes i ettermiddag mens jeg må via Tromsø og en tur med de små grønne. Har funnet frem både vintersko og lue for turen. Så regner med å få kjenne litt på vinteren igjen. Men nå plussnes class. Så planlegger et tralle raid ![]() Happy søndag S Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Morn fra Luleå flygplats. Venter på flyet til Arlanda. Det ser ut til at Neo'en jeg skal ha ARN OSL senere i dag ble levert SAS 3 mai 2017. Da snakker man ny maskin!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Madrid. Sitter på terrassen med kaffe og Prosecco mens Tantor dusjer.
Sjefstur ned med LA705 i går etter noen timer i sola på et torg i Frankfurt. Merket at mesteparten av C kabinen var fyllt av relativt rare ungdommer som var VELDIG out of place. Til slutt spurte jeg om de var forumister på tur, og det var bang on. Det var nemlig insideflyer.de på tur. Innså at dette vel blir oss om en drøy måned. Så note to us: man ruller ikke all vinen i glasset og roper "AAAAAH CHARDONNAY!", eller kjører blinds opp og ned 10 ganger (selv om det er gøy) og diskuterer ALT om fly med crewet. Og når man diskuterer alle F turene man har vært på kan man fint bruke innestemme. Men de koste seg... det gjorde de. Ha en fin en
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Høres da litt ut som elefnaten ...?
![]() G'moooorgen! Kun timer til det blir helg her i vestsørøst. Kjenner det skal bli godt med et par fridager. Så blir det tre arbeidsdager før to uker ferie. Første uka skal tilbringes nede ved kysten. Mulig jeg får til en tur over til Brunswick, hvor det står litt rare fly parkert - bl.a. 707'en til Travolta. Deretter blir det muligens en kjapp tur over til Oslo. Har et ærend på SAS-museet jeg ikke har klart å få koordinert ... Oh well, først frokost og mer KAFFEEEEEEE! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
En fin søndag for spekesild, poteter, rømme, rødbeter, løk - øl og akevitt. Sommer tok pause, så da må man sørge for sommermat i stedet. Ha en fin søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hyyyyssssssjjjjjj... ikke si det til noen
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Jag har hört om en tur till Dubai som ett norskt forum gjorde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God etter middag fra Lillestrøm... Sola ute igjen...
Var med til Dubai, Savipix har helt rett.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|