![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra en av Kolumbus grønne retning Forus. Blir spennende å se om det blir noe buss i neste uke? Vel vel. Straks klar for sjarmøretappen inn mot helga. Kaffe i sekken har man og. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra litt lengre øst hvor det i går sluttet å blåse så fælt. Må ha vært mye mer trøtt enn normalt, for jeg våknet brått en gang etter 04 på sofaen. Vi får se hvordan ryggen liker akkurat det krumspringet utover dagen. Nuvel, kom i hvertfall tidlig i gang med dagens gjøremål som er å polere ferdig en eksamen, før man som de på radio sier kan "jekke, jekke, jekke".
Ha en fin fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Sundvolden. Snart frokostmøte siste del av møtet....lunsj før vi kjører hjem. Gårsdagens besøk på Kistefoss ga mersmak så på søndag er vi tilbake igjen...anbefales!!! Ha en digg fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå der eg ikkje skulle vere. Det vart TOGA-party på oss på Værnes i går, og kun eit forsøk, så her blir det frukost på Raddison Gardermoen. Orka ikkje å stå på for å prøve fly 0655, fekk booka om ombookinga til 1050. Blir amputert dag, men sånn er det.
Tre (truleg) firsts i går då. * Første gong med DH8-200. Eg fann det ikkje ut før eg var ombord, men synst det var andre lydar og motorpådrag. Og panelet i taket likna jo på det i Q400. * Såg meteor frå flyet, litt nord for Trondheim. Det var litt kult! * Divert til OSL. Har reist til /frå Trondheim i over 20 år og kan ikkje hugse at det har skjedd før. Har vel vore med på go-around eit par gangar, men alltid komme ned på andre forsøk. SAS hadde hotellet klart med ein gang, då kom fort i seng. Det eg trur mangla for nokon vart sjans til å finne mat. Ha ein bra dag!
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hjemme kontor til kl 12:00 deretter helg. Så jeg ønsker alle en god helg og ta vare på deg selv i disse Korona tider.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra skauen.. Hjemmekontor så en gåtur ned til sentrum for litt knaing, det blir godt. Skulle gentlig sjekket inn på Jumeirah Al Qasr i kveld, men i steden så er det oktober-fest på Olympen med gode venner fra Dubai-tiden.
I morgen bærer det opp på fjell-godset til Svigers så da håper jeg min bedre halvdel pakker mens jeg spiser eisbein. God helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Gjemmekontoret er åpnet og så er jeg glad for at det er fredag!
I ettermiddag går turen til Lista for å besøke venner. Lenge siden jeg har vært der. Satser på en sightseeingrunde i morgen før turen går hjem igjen! God helg til alle når den tid kommer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Får vel produsere litt og få unna endel på to-do listen som kona kom opp med før hun dro, før vi setter oss i bilen og kjører til Tjøme etter jobb. Siden jeg har skaffet forsyninger av selters til svigerfar, så vanker det nok en pjolter til kveldens kortspill. Men så uspiselig kona blir når hun vinner, så gjelder det å drukne sine sorger. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grompf fra Lillestrøm. Sitter her på hjemmekontoret og kontorerer. Venter også på en som skal komme og prise en ny ventilasjonsvifte. Ikke at den er ødelagt, men det er visst lurt å kaste penger på en ny allikevel.
Gleder meg mest til kontordagen er over og jeg kan åpne en øl. Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Godt at noen støtter Lompa - har jo vært stengt et halvt år. For dumt om de skulle stenge ned de flotte lokalene, de gode benkene og den relativt gode maten. Rakk ikke svine-tilbudet, men skal innom neste uke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Humle & Malt OSL. Her rullet det inn en Airbus 320neo på relevant gate A8. Det er jo en liten begivenhet å endelig få fly Airbus innenriks. Det har jeg ventet på siden Kjos valgte feil flytype.... Ellers håper jeg også få få se et bra glimt av Lepsøybrua, første del av Nordøyvegen, som vel bør være godt synlig om vi flyr vanlig rute inn. God fredag, med eller uten humle og buss!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. her øser det ned, så ikke noe morgenbad i dag. Liker ikke regn i kaffen.
Helgevakt står for døren. Hjemmekontoret er trimmet og klart. Kortsvindlerne har begynt å røre på seg igjen, så man må holde seg litt skjerpet. Men de sliter jo med reiserestriksjoner de også, stakkars ... Skakke værra lett. Apropos kortsvindel. Barclays påsto at svigerbeistet brukte kortet sitt i Orlando forleden. Det tror ikke jeg. Nytt kort er på vei i posten .... ![]() Velvel .. god helg og god helg skal være. MOW out. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God fredag fra "fangeleiren" ved Heathrow.
En uke i jobbkarantene er unnagjort, bare en igjen før man skal fly sør-vestover til varmere strøk. Heldigvis får man bevege seg litt rundt, og får komme ut i frisk luft, så man slipper å sitte på rommet å tvinne tommeltotter dagen lang. Blitt kaldere og surere i været siste dagene, og kjenner at høsten har kommet. 25*C er vel ikke helt normalt for slutten av september heller. Ha en finfin fredag i frihet ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God ettermiddag fra Tunhovd!
Opphold idag, så jeg benyttet sjansen og kom meg en tur på butikken. Gjett hva det blir til middag! ![]() Fargespillet er helt latterlig flott her oppe i år. Kan ikke huske å ha opplevd makan. MAKAN! ![]() Feit fredag og god helg ønskes!
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God feriefredag. Siste feriedagen før det er "vanlig" helg, etterfulgt av jobb på mandag på mandag. Trøsten får være at jeg fortsatt har noen fridager til overs, som skal brukes i forbindelse med at vi skal prise en død gris og billige gaver. Muligens en tur på butikken i dag, siden det skal regne i morgen. Også en tur ut i garasjen for å se hva slags tall som står på dekkene mine så jeg får bestilt noen nye før det begynner å snø. Bare se an lottotrekningen i morgen først. Blir det 14 mill. på konto, kan jeg jo unne meg noen dyrere dekk. Også skal man finne ut hvem som er skurken i den nye Wisting-boka. Ikke for å spoile for mye, men i et kapittel klarer Lier Horst å formidle hvordan William Wisting reiser med SK907 til Newark. Uten å nevnte verken flyselskap eller flyplass, så skjønner man det. Om man er litt flynerd ![]() Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Helstekte grisen har vi prøvd 3-4 ganger. Det er litt sånn gøy med "åh, hællandussen så artig at vi skal ha helstekt gris". De viser den frem og lager litt show. Men så smaker det ikke eeeeegentlig så innmari godt. Svinekjøttet er saftig og godt, men pakken totalt sett er mer spennende enn god. Lompas 3 retter med 1/3 fisk, 2/3 med kjøtt + fri flyt av husets røde, hvite og brune er imidlertid alltid veldig bra.
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Litt i samme gata som å sjonglere barberte marsvin ...? Men man har jo religionsfrihet, så la stakkaren få holde på i fred ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Lompa tror jeg var første restaurant jeg var på hvor jeg så elefant. Ikke på menyen, men rund.. nei, oppå bordet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Lompa er nydelig og hyggelig at noen ildsjeler holder slike sjapper vedlike.. Hang der både før og etter de totalrenoverte og begge versjonene har sin sjarm. Pigall opp trappen er ikke å kimse av heller.. Det geniale i kveld er enlitere med øl for andledningen og sjenkingen stopper i akkurat passe tid grunnet Coviden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy fredag! | kimpe | Flyforum | 17 | 07-04-2017 16:34 |
Happy fredag fra Xi'an (XIY)! | petter380 | Flyforum | 14 | 22-08-2014 21:17 |
Happy fredag ifra Sepilok | jameson82 | Flyforum | 17 | 29-11-2013 23:46 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
Happy Lørdag :) | TigerBlack | Flyforum | 1 | 27-11-2004 11:06 |