![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra hele Norges deltaby! Jada det er Lillestrøm.
![]() Straks helg og det er godt. Ingen flyturer før litt uti mai så måtte tiden gå fort. Røk på nok en booking i går så da er 46 flyturer med SAS unnagjort i juni hvis alt går som planlagt. ![]() ![]() Last edited by Concorde98; 21-04-2017 at 05:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Koffert og bag er pakket for de neste 4-5 dagene og de 3 neste byene... Dagen i dag tilbringes ute hos kunder...det beste stedet for en selger. Ha en bra fredag og en enda bedre start på helgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solen skinner nå i morgentimene, og jobben kaller før det blir å komme seg til Drammen for en dram i timen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gooood morgon!
300 sidor kontrakt med operational requirements för kund skall gås igenom idag och det betyder gjemmekontor för att kunna arbeta ostört. Kaffemaskinen är laddad!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra Verona. Hadde tenkt meg en tur til Mantova idag, det er visst endel gammel dekor å se der.
Ha en god en alle som titter på gamle bilder.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra kontoret
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Dæææææven... da er det satt ny Asia pers. Booket ett døgn i HK i Juli for å ha et møte og en fest.
Turkish priset det faktisk bare til 16k mens alle andre skulle ha mye mer. Det er foreløpig Far East tur nr 3 booket i sommer. Ha en fin en
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Du liker å ha det klamt og for varmt?
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Her har trikkeren vore, så no blir det snart varme i golvet på soverommet. Resten av dagen vert heimekontor. Femåringen fann ut at han ville vere heime med meg, så no går diskusjonen om arbeidsoppgåver på flyplass. Han er rimeleg bestemt på at han skal jobbe atmed "tunellen", dvs. vere gate agent
![]() God helg!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra den ordentlige Delta-byen, hvor det allerede er varmt og klamt. Slett ikke nødvendig å reise til Asia for slikt.
Først ødelegge litt for uærlige reisende - så helg. Tjo-bing! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Upgrade me....
|
![]()
Litt veeeeeeel tidlig på gate. Men ivrig på å komme hjem.
Håper det snart blir en lounge på BGO... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjord.
![]() Her har selveste kong vinter gjort comeback, og har strødd om seg med hvite stoffer gjennom dagen, dog ikke mer enn at det nok fort forsvinner igjen ved litt regn. Snø ute spolerte min nesten geniale plan om en treningstur denne ettermiddagen, dog sørget den for at det ble anledning til ymse innendørs arbeid. Resten av kvelden byr på lite, byr vel stort sett på TV-tid. Ha en fortreffelig en forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God aften fra elvebredden ved Nord Europas største innlandsdelta!
![]() ![]() ![]() Ønsker alle en riktig fin kveld og ingen fullstendig take off i Drammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|