![]() |
|
![]() |
#1 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Jeg undersøkte mulighetenepå klm.com for å ta meg en dagstur med KLM til AMS for å besøke Aviodromen ved hjelp av Flying Blue poeng. Etter litt prøving og feiling fant jeg at det var umulig å ta ut en bonusreise tur-retur samme dag, men at det var mulig å sette opp to enkeltreiser, altså en til AMS om morgenen og en tilbake til OSL på kvelden. Poengbruk og gebyrer for to enkeltreiser så ut til å bli likt med en tur-retur. Kikket gjennom FAQ og annen lett synlig informasjon uten å finne noe i reisebetingelsene om fram og tilbake. Forsøkte flere datoer men søkemotoren sa "finnes ikke plasser" hver gang jeg la inn retur samme dag, men plasser var tilgjengelige for enkeltreiser begge veier. Er det noen som kjenner KLM / Flying Blue og vet om det er mulig å booke tur-retur samme dagen på web, jeg kom ikke inn på siden med Opera browseren jeg har og måtte fyre opp gammel IE. Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så lenge du ikke blir trekt mer enn 25,000 miles/poeng totalt, så går det vel for det samme om du har en tur retur eller to enveisbilletter.
Jeg fant heller ingen krav om hva som er minimumstid ved destinasjon før hjemreise, på internettsidene. (Jeg har en følelse på at det er minimum en natt, men dette får jeg ikke bekreftet via internettsidene) Gå på airfrance sine Flying Blue sider og send en e-post, så får du svar uten å vente i telefonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flying Blue-miles | lurudal | Reiseforum | 3 | 15-06-2011 23:52 |
Flying Blue opggradering | jb1 | Reiseforum | 5 | 19-01-2010 17:09 |
Flying Blue spørsmål | Trety | Flyforum | 6 | 18-10-2005 20:00 |
Flying Blue-stickers | Trety | Flyforum | 2 | 25-08-2005 15:55 |