![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu Bangkok. Har ikke fått rotet meg til å spise frokost enda, så det blir vel helst en brunch et sted i nabolaget... Ikke helt fornøyd med rommet, da temperaturreguleringen på A/C lever sitt eget liv. Men ellers alltid hyggelig å komme tilbake hit. Ble en liten barrunde i går, men greide heldigvis å somle meg hjemover i 1-tiden... Ingen store planer for dagen. Kjøpe SIM-kort og noen andre små nødvendigheter og så blir det vel et par timer ved bassenget. Ha en super søndag
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Startet søndagen med en espresso og en kokosbolle - beste kombo'n spør du meg. Stille og rolig morgen før formiddagen byr på en tur ut på beina. Ha en bra søndag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Her går det i espresso og Brannmann Sam. Kunne godt p byttet ut sistnevte med en kokosbolle, eller aller mest noen timer til på øye. Dårlig natt da arvingen avsluttet gårsdagen med å spy ned senga. Så får man se hva som skjer med en selv. Om ikke annet lukter det sterkt av klorin i hele huset. Skitur med en kamerat etterpå. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God søndag fra et sted i Suezkanalen. Fikk meg noen nye venner i natt som ville gi meg knallpris på mye rart, dumt jeg ikke hadde penger på meg.
![]() I land i Suez i kveld, hjem fra Kairo i morgen. Ha en finfin søndag folkens :-)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God søndag fra Alcudia på Mallorca - flott morgen med nytraktet kaffe og rundstykker - sånn skal det være en søndags morgen.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
I følge madammen så er True Move H det som gjelder om dagen. Bra Wi-Fi og støtter både 3G og 4G. True har også noe de kaller for Tourist SIM, men har ikke satt meg inn i forskjellene. Sent from my iPad using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Park Inn OSL. Her drøyde man turen litt lenger i går. Så slapp man å reise helt til Lillestrøm.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God søndag. Når en er glad for at kona tillater at en tilbringer søndagen på jobb har en litt for mye å gjøre...
Men i dag er det en mnd til jeg er ferdig som styreleder i sameiet, og det bør feires med et glassvin i kveldinga. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dtac (Telenor) er også et godt alternativ med god dekning og 4G.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ållreit. Kommer dit stadigvekk, så kan være kjekt å
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag, straks på vei inn til Oslo sentrum. Middagsavtale om en liten time. Frem til da blir det å kose seg med VM på skøyter og en spennende 10 000 meter.
Ha en fin søndag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Jæjæ .. snart hælj .. Har gått og vært småklein hele helgen, og bør vel kanskje komme meg til legen og få noe å knaske på hvis det vedvarer.
Ellers lite å melde - solen skinner og bikkjene løper glade rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God ettermiddag fra Helsinki.
Her er det surt og kaldt. Ble en tur ut i går med lokale helter. Resulterte at man ble liggende slakk og halv dau i hele dag. Akkurat kommet meg ut av køyen og klar for noe mat. Veldig glad for at SAS ikke hadde retur billett tilgjengelig i dag så "tvunget" oppholdet til i morgen passer formen meget bra. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God ettermiddag fra LHR, hjem med SAS i kveld, vaske klær og deretter med Rødnese til TFS på tirsdag, ligger an til rekordår i antall flyvninger med god margin...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Lillestrøm. Elefanten er utrøstelig etter at Northug ikke vant i dag. Han er overbevist om at det var et komplott et sted.
Ellers har jeg vært ute og fått gått mesteparten av de 10.000 skrittene, men det var nokså surt. Nå TV Ha en fin en
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() Det gakk sakte men sikkert over og nå i fin form og på vei til Norge. Tenkte å bestille hotel på Gærnemoen men Radisson Blue er 2450 kroner for en natt, men Thon Gardemoen 745 kroner samme natten. Ka farsken....? Er Thon dårlig til de grader, eller langt unna flyplassen uti ødemarken? Blue er vel en gå-tur til venstre og under et tak over fortauet med 6-7 minutters gange? Har bodd der flere ganger før, sånn passe bra og litt over mitt på treet. Ikke luksus men mere en bra nok, dog ikke 2450 kroner for en natt, da skulle det ha følgt med horer og champagne.. ![]() (Eller er det 2 Radisson og jeg roter med bestillingene mine? (Den til høyre er mye dyrere?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God varm søndag fra Bangkok | Ruby | Flyforum | 13 | 27-01-2019 14:27 |
God morgen fra Bangkok | Hypern | Flyforum | 7 | 18-06-2015 09:31 |
God lørdags morgen fra Conrad Bangkok. | C-klasse | Flyforum | 18 | 13-07-2014 14:10 |
God fredag morgen fra Bangkok | HMWK | Flyforum | 24 | 07-06-2013 23:28 |
God morgen fra Bangkok | Fly med oss | Flyforum | 20 | 05-07-2012 02:38 |