![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Godt med i alle fall en natt hjemme...nå settes kursen mot Røros. Hjem litt forsinket i går med «foppallflyet» til Icelandair som erstatning for en litt syk 757-200 i går kveld. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Flytoget. BA761 venter. Deretter 177 videre til JFK. Rimelig stri uke venter. Først 4 dager på veien i NY og så svipptur på messe i helgen.
Elefanten er i full forvirring. Noen har tatt stolen hans så han skal i 64K isteden for der han pleier. En hard hevn mot den i 62K pønskes allerede ut. Om det skal spises rosenkål eller sukkerfrie gummibjørner har han ikke bestemt seg for enda. Ha en fin en Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Været har tatt en pause og i dag forventes det at CHC flyr etter planen. HTI (statisk) er vel det eneste som kan stoppe fly programmet og de siste tre mnd har det vært 60% kansellering. Grei statistikk som er til fordel for noen sin lommebok ![]() Ha en fin dag og uke. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld fra California. Jetlaggen var hard og brutal ganske lang tid i dag men ser iallfall ut som jeg kommer over i mer normal døgnrytme nå. Her nytes det iallfall en kald en i hotellets lobbybar etter å ha vært på en superbowl fest.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Løpetur/ekspedisjon til Kiwi som åpner 07.00 står på programmet for å sikre ferske lomper og Marsmellows til en arving. Konkluderte med at det var bedre å gjøre det slik enn å stå i kø i en søndagsåpen butikk i går som kom til å være ranet 17.30.
Spent på hva som skjer med høg flightene til sk i løpet av dagen. Ser iallfall at noen har booket om returen vår til å gå via NRT. Det kommer opp på Safari på telefon, men ikke på MacBook.... I ettermiddag skal jeg ha en uformell prat om jobbmuligheter som ikke innebærer helikopterflyginger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Straks klar for en en-dagers uke, før vi drar på ferie i morgen. Men innen da skal det både tastes, prates og pakkes. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Marka. Bedagelig dag da man skal på nok et prosjekt som kan gjøre skipsfarten renere.
I kveld blir det nok noe sjømat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men 64K er vel nærmere trappa og Club Kitchen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Stavanger. Tidlig opp til meg og være. Nå er det frokost og kaffe her før det blir noen ærend og en tur på kafe i løpet av dagen. Ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Brattøra.
Dagen i dag går med på møter, møter og møter samt flere møter. Gleder meg til i morgen, for da er det null møter! Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra the deep south. Ser ut til å bli nok en nydelig dag. Fikk noen herlige timer på toppen av parkeringshuset ved den internasjonale terminalen i går med opptil flere godbiter. Alle de beste objektene valgte 26R for en gangs skyld.
Mandag er bøtteballettdag, så her må det preppes litt før ankomst. Brød er også under produksjon så da blir det ferskt brød til lunch. ![]() Halvveis i helgen - skal ikke jobbe før torsdag. Deilig. Ha en fin helg dere andre også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
God ettermiddag fra bøljan blå! Starter to ukers ferie med en Kieltur. Gikk for suite siden det var halv pris på oppgradering da jeg booket billetten. Overlever nok et par døgn her.
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Der minnet du meg på at sjefen min må få ut fingeren med å godkjenne feriesøknaden min. (Men jeg ender nok dessverre opp med trestjerners utvendig) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God ettermiddag fra sjømannshjemmet på Rykking. Stille og rolig, her trenes det bare.
Ha en fortsatt god ettermiddag og kveld. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Forsinket ettermiddag fra WF925. Skulle egentlig med WF921 kl 09.15 i formiddag, men det gikk fløyten da det kom en kraftig snøbyge akkurat på ankomst og flyet ikke hadde mer fuel til å prøve. Skulle vel egentlig vært i lufta for en time siden, så WF867 rekker jeg ikke. Spent på å se hva billettkontoret klarer å booke meg om til fra TOS.
Ønsker alle en forholdsvis flott ettermiddag!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 12-08-2019 15:46 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 17 | 29-07-2019 20:42 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 07-01-2019 15:35 |
Glad mandag fra Ris... | EB | Flyforum | 17 | 01-10-2018 21:17 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 20-08-2018 16:31 |