![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Check-in.dk melder at fra 1. februar er det ikke mulig for Widerøes passasjerer å sjekke inn på SAS sin APP eller på nett, de må nå bruke Widerøe sine egne innsjekkingssystemer.
Fortsatt; Starter reise med Widerøe så sjekker du inn hos Widerøe, og starter du reisen med SAS så sjekker du inn hos SAS. https://checkin.si.amadeus.net/1ASIH...edirected=true (Widerøe web-innsjekk) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Kanskje Widerøe endelig kan videreutvikle den smått ubrukelige appen de har nå. Hadde vært veldig greit å få sjekke inn direkte i appen for eksempel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
WF har siden i fjor hatt tilgjengelig en meget bra fungerende innsjekkingsløsning på nett som aldri har gitt meg problemer når jeg brukte det på mobilen.
Men det går også rykter om at det kommer snart en ny og forbedre appen, blir spennende å se om det også skjer i samarbeid med en visst bank ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Kan man legge WF innsjekkete ¨bordingkort¨ i Wallet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå er jeg spent på hva som skjer for folk (OK, det er kanskje ikke så mange) som har Travel Pass på BGO-OSL som også bruker det på BGO-TRF. Kan man da booke flighter i SAS appen som normalt, men må bruke et annet system for innsjekk? Høres ikke ut som en forandring til det bedre i hvert fall..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har booket to separate billetter på SAS.no hhv BGO-TRD (SK) + TRD-BNN (WF). Kan jeg da sjekke inn i skranke på BGO og få sjekket inn/sende bagasje hele veien, slik som tidligere?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jada, det kan du.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe LN WEB lyd | ENTO | Flyteknisk forum | 3 | 13-07-2018 20:57 |
Widerøe har lansert iPhone-app | Glenn | Reiseforum | 25 | 24-10-2011 20:56 |
Passasjerer bruker automatisk innsjekk - køene minsker | CK | Flyforum | 22 | 16-07-2010 00:36 |
Widerøe Presses av passasjerer | LN-TIB | Flyforum | 17 | 31-07-2009 00:46 |
Slutt på DC-3 med passasjerer... | Turtle | Flyforum | 1 | 14-02-2008 15:49 |