![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra en frossen prærie. Her har alle inntatt frokost, klokken er jo tross alt 10.50 i Thailand...
Bergen med overnatting venter. Vurderer å prøve å gå rett opp Norwegian rulletrappen på OSL og gjennom sikkerhetskontrollen der for første gang. Gate A-24 venter. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag morgen:-) Klar for et frokostmøte på Rodins før det blir en økt på bryggekontoret. Rekker et julearrangement med kunder i ettermiddag før jeg går videre til julebordet med Flyprat. Ha en herlig torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra gullstua OSL , første stop FRA , så SFO og HNL.
Ha topp julebord alle sammen . Jeg skåler med dere på UA 59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra senga mi, våkna for 4-5 min siden og om ikke alt for lenge tar NSB meg til Værnes. Må bare fjerne dyna og komme meg ut av senga. Ha en super dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Gardermoen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Tilbake frå siste tur før jul. På tirsdagen hadde eg vel finast innflyginga eg har sett på lenge; fullmåne, tyyynt skoddelag over Oslo om omland som vart opplyst nedanifrå. Litt Mordor-stemning, men veldig fint!
Her i heimen har stafettpinnen gått vidare til frøken og eldste-mann, så i dag og i morgon blir det forsøk på å jobbe heimanfrå, samtidig som ein får ta seg av dei sjuke...
![]() |
#7 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hello fra Bærgæn, litt sent oppe pga. kino i går - anbefaler Rogue One, selv om du ikke har sett noe av Star Wars tidligere! Fantastisk flott fletting av denne meget spennende side-storyen
![]() Sjekket også nettopp inn til siste flight (høyst sannsynlig) for året 2016, blir en god gammel B736 ser det ut til ![]() Yes, nå lukter man helg! Gleder meg masse til pokerlag med venner. Ha en fin-nest-siste-skikkelig-torsdag i 2016 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjords breddegrader.
![]() Små-kjølig enda, men det skal bli noe mildere ryktes det. Oppe i rett tid for å være klar til å få fiberkabel inn i kåken om noen timer. Det er noe styr med det, men satser på at det kommer i havn på alle vis. Har hørt varierende tilbakemeldinger, men nå er det binding i 12 mnd, etter det kan man gjøre hva man vil. Så får vi se om nett og tv forsvinner. Mister jeg mer enn akseptabelt av FR24 og Håndball-EM så kommer de skeivt ut. Ellers ikke et gram planer i dag, annet enn å stå for oppvask etter gårsdagens kakefest. Det er minuset med slike kvelder, men det gode er...det er kake igjen, mye sådan. Dere som skal på julebord i kveld får ha det kjekt og kose dere. Ha en fortreffelig dag, med eller uten kabler og kake! ![]() Last edited by ForeverSAS; 15-12-2016 at 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Julebord i kveld, men først en tur på jobb. Satser på mest mulig fred fra sjefen slik at jeg får gjort både årsberetning og referat. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Juleferien fortsetter med 10t jobb i dag. Hører kassaapparatet klirre i hodet da. På godt og vondt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Göteborg,
Blodgivning, intervju med potentiell ny kollega och besök hos banken innan det är dags för WF 329 mot Oslo och julbordet ikväll. Ser fram emot att se dem jag ser ikväll! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Blodgivning før et julebord? Er det den svenske måten å spare penger på drinker, ved at man da drikker mindre for samme promillen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra Bodø lufthavn. Her venter jeg på flyet som skal ta meg sørover, først til Trondheim, og deretter videre til Oslo. Gleder meg til julebord i kveld!
Ref. håndbagasjetråden så har jeg med meg iMacen min som håndbagasje, flyet (ut i fra setekartet) ser rimelig fullt ut, så jeg skal albue meg frem som en av de første når boarding starter. ![]() Ses i kveld!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God juletorsdag fra strandkanten i Oslo!
Hadde en hyggelig middag på Dinner i går hvor crispy duck blant annet sto på menyen! Nå er det litt jobbing her før jeg gleder meg til flynørdenes julebord i kveld! Ellers var det da gøy å se at Singapore Airlines åpner ny rute fra Stockholm da! Kan jo være en god grunn til en ekstra skål i kveld!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra solskinnet i North Georgia. Her venter en todagers arbeidsuke før jeg tar en velfortjent tredagers helg.
I dag SKAL juletreet inn. Tror jeg. Ha det moro i kveld, dere som skal på julebord! Last edited by LN-MOW; 15-12-2016 at 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God eftermiddag fra Bangkok. Kom hit etter å for første gang teste ut AF sitt C-produkt. Trivelig nok dog liten skjerm (som forøvrig viste en TFTP-feil når den bootet. God champis ombord, god mat og hyggelig betjening. Og bra stol som funket fint å sove i. Føltes litt ekstra eksklusivt i C med bare to rader. Y+ begynte på rad tre og heldigvis gardin mellom så ingen derfra kom og romsterte.
Kofferten hadde det derimot så trivelig på AMS at den er opplyst å ankomme i morgen. Fint for den. Nå er det straks leggetid før det går slag i slag med besøking av venner, bryllup og tur innom x-arbeidsplassen i Bang Phli. Tirsdag får KL gleden av å holde meg underholdt på dagflight tilbake til Bergen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |