![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Da har man gått nok av julemarkeder for en stund. Etter litt slott og marsjerede nazier så skal tjenestene til SN testes.
Ha en god en alle som skal ha litt variert innhold for dagen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God 1. søndag i advent. Våkner opp på Clarion Collection Hotel Hammer og er snart klar for familiefrokost. Retur til hovedstaden i løpet av dagen. Ha en fin en:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Et raskt kikk ut vinduet tyder på blå himmel. Få planer i dag, uten at det betyr jeg får sjansen til å ligge på sofaen hele dagen for det. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Flott søndag morgen fra Oslo nord/øst omlag 15 km fra Stortorget (midt i Oslo sentrum) og her er det 2 pluss og noe overskyet, men sola dukker opp snart.
Ingen flyplaner i dag eller neste uke. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Hjemme etter en uke i Lisboa, så litt utpakking i dag. Fin tur opp med TAP i går. Oppmerksomt crew og fin service. De snudde til og med dotrekkere fra eco!
![]() Under to uker til SAS sin neo skal prøves, så det går fort. Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ah, fireåringen våknet 04.30, men kona ofret seg 0530 og stod opp med henne. Da klarte jeg sove til 0815
![]() Dagen går med til pakking, panikkjobbing også skal nevnte fireåring opptre 18.00. Det blir sikkert suksess når hun våknet tidlig... Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kjærer vene! Kun snaut fire uker til jul! Holder en klem som myk pakke? Harde pakker deles ikke ut til jul.
God morgen fra Østerås. Litt vintersport og litt søvn, før helgens siste nattvakt tar fart. Uka blir nok preget av ekstern aktivitet, også blir det pinnekjøttlag i Nice fredag ![]() Ha en lettsmurt søndag!
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Oslo S. Sitter og venter på fruen som kommer med tog etter julebord. Ingen store planer for dagen. Bortsett fra middag og svigermor i kveld. Håper hun har tatt hintet og fikser litt saus på middagen. Har en lei tendens til å bli veldig tørt uten.... eller blir det å snike inn litt jobbing siden jeg har vakt. Har litt ymse fisk på lur som ikke har greid å komme seg avgårde på planlagt flight så vi må finne noen halveis kreative løsninger.
En trivelig søndag ønskes alle S Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God formiddag fra Arendal. Tidlig oppe i dag for å se til at sola stod opp i horisonten. Litt greiere nå på vinteren og rett under en måned til vintersolverv.
![]() Ha en fin søndag ![]()
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen ... or not. Ble vekket ved sekstiden ved at a/ kona klarte å ødelegge mekanikken i dassen b/kona 'hørte en rar pipelyd' som viste seg å komme fra veska hennnes c/ bikkjene utnyttet situasjonen og ville ut .... ingen fred å få.
Sol og fint etc ..... Huset tømmes for Svigermor i dag og eldstesønn i morgen. Sistnevnte klarte å booke seg en fakirflight hjem til Bellingham så gjett hvem som må opp før hanan gløtter på øya for å kjøre ham til ATL... Må hverdagen komme snarest... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag ettermiddag. Her har man brukt dagen til å utforske de mer spennende deler av Ruters nett. 79 bussen ble prøvd til Holmlia. Tok toget tilbake igjen til byen.. men men søndager kan brukes til sånt.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm.
Fikk omsider sovet skikkelig ut en natt. Dessverre rakk jeg da ikke langrenn, men er desto mer uthvilt. Skulle egentlig vasket stua i dag. Hmmmmm... Ha en fin en
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Hmmm... veldig god plass i loungen til Lufthansa i Nürenberg.
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Usj, ble degradert til 1A. Prøvde få et skikkelig sete, men det var fullt så det klarte de ikke.
![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
#thestruggleisreal #sooooosoreal
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
længere fremme, skulle du have siddet i venstre sæde i cockpit! ![]() (Eller har jeg bare misset den Aaske humor?) Last edited by oy-viv; 27-11-2016 at 19:08. Reason: Corr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
De hadde allerede gitt det skikkelige setet mitt til noen andre og mens hun prøvde skaffe meg et bedre sete var det en som oppfattet situasjonen og lurte på om jeg skulle bytte sete med man. Men det var en luring som satt ved nødutgang. Det har lite for seg å bytte et elendig sete mot et annet elendig sete.
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Skikkelig kveld fra Snillfjord.
![]() Første advent-søndag lir mot slutt og det gjør også min lange 2 akters date med vaskebøtta, vaskefilla og støvsugern. Dro til alt klokken 08.00 og frem til 13.30. Da var det duket for middag hos moderen og lillesøster med påfølgende lysmesse i kirka. Hjem klokken 18.45 og nå er endelig siste del ferdig, det vi si, det som faktisk MÅ gjøres alt nå-noe kan vente litt. Nå er spenningsmomentet om man kommer seg på tur i morgen da føret kan bli så der og moderen ikke akkurat er superglad i hvitt under dekkene. Nåvel, morgenen får se på den saken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Østerrike | Someone | Flyforum | 8 | 10-02-2019 16:10 |
God søndag fra Antsirabe! | petter380 | Flyforum | 19 | 05-11-2017 21:06 |
God søndag fra over Irak | kimpe | Flyforum | 18 | 10-10-2016 23:36 |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 32 | 27-07-2014 20:20 |