![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Stille og rolig her på morgenkvisten. Snart klar for en treningsøkt før stillheten igjen inntar hjemmet. I kveld blir det stor 50-års fest hos en venn - blir vel fort søndag før vi er hjemme igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra gullstuen! I dag er det MR til London i SAS Plus. Jeg rekker til og med en tur inn til byen for å handle litt, noe som er genialt siden pundet er billigere enn på lenge
![]() Ha en fin lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Morn fra AMS! Om < 3 timer venter SQ sitt nyeste fly, 9V-SMF - også airbus sitt #10000 produserte fly - til varmen i Singapore. Første A359 for min del også. Mange "firsts"! Herlig!
Ellers spennende å se når Someone våkner og hvilken form han er i ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hamburg. Ompa ompa og nok om det. Får vel komme i gang med reparasjonen
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Da kommer sola på åsene rundt deltabyen og en dag med fint vær er i emning. Ikke så mange planer annet en handling og indretjeneste. Tre uker til høstferie og flyturer nå. Det nærmer seg dag for dag. Men nå, nykvernet kaffe!
![]() Ønsker alle en riktig fin lørdag og god tur til de som reiser. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Wow, flott fly!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=S_vKjKG-7VU
Her skal godværet og årets siste "sene kveld" nytes til fots. Ikkenoe reiseaktiviteter eller booking på gang. Famous last worlds. Ha en god en alle som et å verdsette litt ompa ompa.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Neida, på'n igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Go'vær i byen i dag også. Får snart venner på besøk, kanskje lunch på Frognerseteren? Ellers er planene klare for i ettermiddag, da blir det en tur opp til deltalandsbyen og Oslo Motorshow. Ha en strålende helg
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God förmiddag från Göteborg,
Solen skiner men det blåser något enormt idag. Skall ta mig en tur på stan och kanske göra några oplanerade inköp. På tal om oplanerade inköp har jag kommit fram till att det inte är sunt att dricka då jag "råkade" beställa mig ett nytt barskåp igår kväll. Ha en strålande lördag! Last edited by Savipix; 29-10-2016 at 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Litt rolig uke her i fra. Nåvel, oppe er man og klar for dagens planer-som dog er av den minimale sorten. Med klassisk inne-vær dukes det nok for litt husarbeid og TV. Fotball finnes det alltid, så skal vel få brukt dagen i dag også. I dette øyeblikk passerer også den aller siste Singapore Airlines SQ62 forbi her. Fra å operere IAH-ruten via DME skal den nå gå via MAN. Det er 9V-SWF som operer dagens tur, og den skal gå tilbake til DME, så kanskje får en spottet SQ61 en siste gang fra altanen i morgen, lov å håpe tross alt. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Dette kan bli en god lørdag, bare en test igjen så kan jeg bli landkrabbe igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hm øl ja kanskje jeg burde reparere litt selv. Det får vente litt til fotball og en fest i kveld. God ettermiddag fra Oslos østkant - handling unnagjort og gjort litt rydding. Nå står et halvstekt brød i ovnen og det blir en heller sen lunch. Har vært og handla og gårsdagens shopping gikk greit da jeg hadde et universalgaverkort på 500 kroner jeg kunne brenne. Da ble ikke egenandelen så høy. Hadde aldri gjort det om jeg ikke hadde hatt med min venninne som konsulent. Endte med at hun også kjøpte noe i går. Heldigvis var ikke hun dyr i drift som konsulent
![]() Det ble noen øl i går gitt. Og litt mer i dag og - men det er da tross alt helg er det ikke? H |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Da skal man straks igang med dagens arbeide.
Bacon, egg and cheese biscuit fra Biscuit Barn er inntatt, det samme er dagens første kaffekopp. The Two Robbies (Mustoe og Earle) og Rebecca Lowe er godt i gang med pauseanalysen og solen har tittet frem ute. Satser på en middels travel lørdag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag. Nydelig høstvær i dag, ypperlig for walkabout med podcast på øret. Have a good one
![]() |
#16 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God kveld fra Bali.
Det ble en rolig kveld i går og ikke ikke fullt så rolig i dag om jeg skal tolke signalene. Greit med et avbrekk fra BKK siden alt stenger tidlig der i disse dager. Gleder meg til returen til BKK med TG sin 787 imorgen. Den er uprøvd. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Paris - ble litt for mange franske whisky i går. I dag en del shopping av sennep, sjokolade og andre livsnødvendigheter. Kvelden var matmessig skuffende, da jeg fikk servert rå and. Og de to restaurantene jeg ville på var fulle. Tragisk nok. Men tidlig kveld gir tidlig oppstandelse i morgen og nesten en hel søndag i Paris kan vel være OK. God natt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |