![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hå fra Honshu, nærmere bestemt ca. Aomori-prefecture. Det har vært en svært innholdsrik uke her oppe, uten tid til flyprat til og med
![]() Sove, ski, onsen, spise - repeat. Herlig liv, kunne gjort det resten av livet. Har lært enda mer om japansk forretningskultur ved å bo på et litt spesielt sted/hotell de siste 5 dagene - løye som vi sier i SVG. Av 7 mulige skidager ble det 5, i går og i dag har gått gæli pga. 'blizzard conditions' og semi-mildvær (0.3 grader i én time). Kan ikke klage, og med fullt fleksi togbillett stikker vi ned til Tokyo tidligere med shikansen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God natt fra CPH.
Fløy inn noen timer forsinket med rødnesen direkte fra TRD. Var forbanna når jeg gikk ombord, ikke pga forsinkelsen, men den servicen bakkepersonalet gjorde med tanke på matbonger var helt latterlig. Satt i flere timer i utenlandsterminalen uten å høre noe som helst før plutselig noen kom løpende mot restauranten med vouchere. Gikk mot gaten selv, men der var det ingen. Prøvde flere ganger, men ingen tilstede. Sa klinkende klart i fra ved boarding hva jeg mente, og han i gaten påsto at han hadde varslet over høytalerne i hele terminalen om voucherne, noe som selvsagt er ren løgn siden vi var mange som lurte på hva i huleste de holdt på med. Prøvde igjen Norwegian, men unnskyld meg, det de holder på med er som en sang til AC/DC, noe med en highway... Takke meg til SAS og litt service, Norwwgian kan bare pakke sammen og flytte alt til Irland, Thailand eller hvor f... de har "kontor" for tiden. Og der var ranten over... ![]() Finvær i Køben, møter i hele morgen, så en pølse og øl etterpå! Kim Last edited by kimpe; 28-01-2017 at 01:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Finn Kalvik sang i en vise at onani gikk på forstanden. Kanskje trykkfeil, men det hørtes ut som en travel dag. Prøv mindre onsen og mere soving. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Du har virkelig gått glipp av noe hvis du ikke har prøvde en/flere onsen! En meget god grunn i seg selv til å forlate Florida og sette kursen vestover, for så å lande lengst øst ![]() Kom deg til Japan (igjen?) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Kan dog ikke huske onsen og kunne ikke dy meg for en grov kommentar. Så uh, hva er onsen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er det ikke onsen som er japanske varme kilder, men en fin avslappende helg hjemme. Neste helg skal det derimot flys litt igjen.
Ha en fin helg alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra Ris. Dagens treningsøkt blir i Håkons hall på Lillehammer - så da er det bare å sette seg i OIIIIIIIO'n for å komme seg nordover. Hjem igjen i kveld. Ha en sprek lørdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Straks frokost før jeg stiller ut på en liten skitur. Sliter fortsatt med litt rusk i halsen importert fra barnehagen, så blir en rolig tur. Middagsgjester i kveld, og har ennå ikke landet på forretten. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning from Oslo North - bare lørdag i dag - fri etter en håndball kveld med fruen - hun gikk berserk etter at de skal spille finale til søndag - hele kvelden ødelagt
Blir en liten tittetur til OSL sine sanddyner hvis været og kjøreveioen er grei for å komme opp sanddyna på 19 R eller 01 R kommer ann på på hvor de lander denne dagen ![]() Ha en flått dage videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag. Får vel komme meg ut for en handletur. Ble litt mange øl i går med en kamerat, men formen er faktisk god og det er deilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Mornings fra Grønland. Madammen er visst lei av en gubbe som tilbringer store deler av helgen i sofaen for å se på sport
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra havet. Livet er lettere når en har en kollega som jobber gjennom natten. Får se hva dagen bringer av overraskelser. Så satser jeg på at lørdagsbiffen ikke er effektivisert bort siden forrige tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Ellers... rolig helg her. En kompis kommer over for litt øl i kveld. Nå begynner straks reisingen igjen også. Dog myk start med dagstur til SZZ på tirsdag, og deretter langhelg i Tenerife til hælja. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Memphis. Bor på Peabody å idag blir det både andeparade, Graceland, en valdig spesiell sportfiskerbutikk, noe jeg ikke akkurat er vant til å besøke.
Ha en god en alle som idag gjør ting de vanligvis ikke gjør.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
J-20 - Nytt kinesisk kampfly | AggTouchdown | Flyforum | 0 | 17-09-2012 10:43 |
Nytt kinesisk flyselskap bestiller A320 | CK | Flyforum | 2 | 04-05-2006 06:49 |
Happy lørdag | LN-FHU | Flyforum | 11 | 30-10-2005 12:34 |
Nytt kinesisk flyselskap | CK | Flyforum | 0 | 20-06-2005 08:37 |
Happy Lørdag :) | TigerBlack | Flyforum | 1 | 27-11-2004 11:06 |