![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen alle sammen. Et grått slør ligger over hovedstaden og det er vel fare for en del nedbør nå på morgenkvisten. Formiddagen byr på gåtur på gamle trakter. Ha en fin søndag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Var på fest i går kveld, men ble ikke fryktelig sent og ikke et stort alkoholinntak. Så da er man ok opplagt sånn bortsett fra denne jævelige forkjølelsen da.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Foreløpig ganske vått ute, så får se om den planlagte sykkelturen blir noe av. Uansett, først blir det bacon. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Morning fra Oslo nord - klokken 07 så regnet det mye - nå som BONANZA har begynt på TV 2 så kommer sola.
Ha flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå ein buss mellom Knarvik og Bergen. Dagen starta tidleg, har rukke både bil og ferje. Høgdepunktet blir CRJ til TRD igjen. Gutungen er meget klar. (billettmaskina på bussen virka å ha ein dårleg dag....)
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Mornings fra Grønland mens baconet braser i stekepannen. Ingen store planer for dagen, men madammen pratet noe om "Korean barbeque" hos et vennepar. Så får vi se hva dagen bringer. Ha en aldeles fortreffelig søndag
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag. Skydekket sprakk opp så ble en morgenkaffe i skogen, og nå lunsj i solveggen hjemme. Ha en fin dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm. Her står ostesmørbrødene og godgjør seg i ovnen, det er breakfast blend i koppen og det meste er greit.
Etterpå blir det å reise ut til sykehuset, der Fnate er velferdsoffiser for Bestemor. En krevende jobb i slike omgivelser. Men han er fast bestemt på å holde ut. Han har hoppet i sengen, mast på roomservicepersonalet, forsøkt drikke opp all saften i dispenseren i gangen... alt. Og allikevel får han ikke sånt måleinstrument med ledninger rett i bomullen. Ha en fin en
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Lillestrøm her også. I noen sekunder til før det billige alternativet tar meg til Gardermoen. Blir noen dager med jobb i Købehhavn og forhåpentligvis får jeg litt tid til å nyte knallværet som er meldt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God søndag fra Oppegård. Fotballtrening med junior unnagjort. Fårikål hos de gamle står på programmet i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde alle SAS-ansatte det gøy på fest i går da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra vestsørøst. Litt somber stemning her borte da det i dag er 15 år siden terrorangrepene på WTC og Pentagon. Og la oss heller ikke glemme UA93 som passasjerene klarte å styrte før de kunne crashe inn i Kongressen eller The White House.
Skulle gjerne ha lagt inn link her til det gamle Airpics-forumets 'dekning' av dagen og de påfølgende, men desverre er ikke dette lenger tilgjengelig. Selv bodde jeg på Bainbridge Island, og det var spooky å gå tur med bikkja på kvelden uten å se et eneste fly. Vel - livet går videre. Venter min 'bedre' halvdel tilbake i løpet av dagen etter at hun fraktet Svigermor hjem i går. Ikke så mye på programmet. Gjør ikke mer utendørs enn det helt nødvendige så lenge det fortsatt er 90 grader ute .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Han har i det minste rukket å bli superstjerne på Sengepost 3. Alle pleierne vet hva han heter og syns han gjør en god jobb.
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Ellers lat søndag herfra. Fint lite som skjer, gitt. Rakk ikke helt å fullføre å gjøre ingenting i går, så jeg fortsetter i dag. Ha en god en ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Torshov. Nettopp tilbake etter en sykkeltur til ullevålseter. Der inne var resten av Oslos befolkning samlet. Noe folksomt.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
2005: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=15011 2005: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=7697 2007: https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=22707 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det gikk ikke akkurat unna på Connecting Norway i dag:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjord.
![]() Dagen nesten over og ny uke står på døra. Startet med regn men fra ettermiddagen har godværet regjert. Skal visst også holde seg ganske så bra de neste dagene, så mulig en får fyre opp gressklipperen. Ellers som nevnt en dag til ettertanke. Verden er full av dritt og ondskap, det så vi så alt for godt for 15 år siden-og har dessverre sett det utallige ganger siden også. Husker dagen som om det var i går. Bildene som rullet over skjermen kan man aldri glemme-ei heller tillate seg å glemme. Sender varme tanker til våre venner over dammen denne dagen. Midt oppi det ene og det andre denne dagen har jeg selv fått med meg en del på CNN og BBC etc. Ellers får alle ha en fortreffelig kveld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra Grouse Mountain. Sitter og ventet på "Lumberjack show". Lurer på om de tar sangen fra Monty Phyton. Har mindre tid enn beregnet idag. Flyet går ettet 9, men hoteller sier de ikke kan passe på bagasje til senete enn 4. Merkelige greier.
Ha en god en de som sjekker det som ikke engang et skrevet med liten skrift.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 14 | 30-07-2018 00:23 |
God søndag fra Oslo | EB | Flyforum | 10 | 05-06-2017 01:49 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 13 | 16-08-2015 22:02 |
God søndag fra Oslo | WF789 | Flyforum | 17 | 02-03-2015 03:44 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 13 | 13-04-2014 21:51 |