![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
... eller rettete sagt noen kilometer over. Det ble bare Pluss denne gangen, men uten sidemann har jeg hatt det verre på en mellomdistanseflight. Tror jeg tar en blund til på øyet før jeg jeg kaster meg ut i workshopper og lønnsforhandling senere idag.
Ha en god en alle som foretrekker at tidsmaskinen går motsatt vei.
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nesten så det er fristende å reise andre veien bare for å følge klokka, eh ...?
![]() Er du på 908? Si hei til ex forumgeneral CK .. Han sitter litt lenger frem. G'aften fra landet du forlot. Sitter og ser Seattle-Portland spille fotball. God match. 50.000+ på Century Link .. Godt oppmøte. Seattle har høyere tilskuertall enn de fleste toppklubbene i Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for en arbeidsøkt på bryggekontoret. OIIIIIIIO'n er fylt opp og det blir en tur på gjenbrukstasjonen på Smestad etter jobb. Kvelden byr som alltid på en treningsøkt. Ha en fin mandag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 20-bussen. Jobben kaller, selv om jeg merker det ikke hadde skadet med en time til på øyet. Vel vel, jeg får koble meg rett på espressomaskinen på jobb. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra en lounge på AUH.
Mye god mat å velge mellom selv om jeg står over en liten stund til. Kjenner de 3-4 siste halvliterne ikke var noe sjakktrekk så intet matinntak nå. Håper det bedrer seg til sandwich jeg har lyst på i loungen i DOH. Fikk opplyst ved innsjekk at jeg var eneste pax på premium på AUH DOH samt jeg fikk First boarding pass til ARN. Mulig jeg prøver meg på F loungen, sånn bare for å ha prøvd. Ha en fin dag FQTV iPhone on Tapas talk
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Go morgen fra kontoret og faktisk helt ok opplagt etter en korthelg i kongenbyen syd for Norge. Bare å hive seg over ting. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget til kontoret.
Helt vanlig kontordag truer. Snakker om at hverdagen er i ferd med å slå meg i hodet. Og dette skal jeg drive med i nesten hele resten av året... gud hjelpe meg Ja ja. Kaffe blir det vaffal Ha en fin en
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå flytoget til Skøyen. Kan legge inn ein ny konkurranse her; finn flyplassen!
![]() Skodda rakk å bli tjukk medan me sat å venta på slot. Satsa på den forsvinn til i kveld... Ha ein knasande dag! Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo. På plass på kontoret. Føles som den første skikkelige arbeidsuka etter ferien. Den første ble borte i visvas og sykdom mot slutten av den. Dagens gode nyhet er at Nespresso er gjeninnført på kontoret. Dagens dårlige at Hotell Odessos i Varna likevel har trukket meg for oppholdet, trodde at jeg skulle slippe, da "reservert beløp" ble borte og kontoen nesten 6.000 kr større over natta. Men sannelig klarte de å trekke, er vel dog vel fortjent, etter 18 overnattinger...
... ha en fin-fin mandag, uansett om man følger i Amundsens fotspor eller ikke ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så vidt jeg fikk med meg, satt han på en ensifret rad.
God mandag fra nedi hølet ved E6. Ny uke, nye umuligheter. Skal ikke påstå at jeg er overmotivert, men det går seg vel til. Tidlig oppmøte for å få unna litt "rask" før man begynner å jobbe "på ordentlig". En god mandag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Man sitter nå her og knoter på tastaturet og venter på at klokka blir 1530 , så man kan dra hjem. Kaffebesøk i heimen senere.... Ha en feirende dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ja, du skulle nok ønske du heller satt i en A380 på vei til Asia ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Uansett blir jo alle vekt til slutt og da kunne de i alle fall gitt en yoghurt til de som ikke fikk "full" frokost.
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Eh, hva var det jeg egentlig gikk glipp av på Pluss? Frokostwraps?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 25-09-2017 14:59 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 21 | 27-05-2014 01:26 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 02-12-2013 16:15 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 27-05-2013 13:43 |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 08-10-2012 22:17 |