![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Finnes det regler for hvor langt man kan "tøye strikken" her? Høres meget ubehagelig ut. Det kan jo tenkes at noen hadde drukket en del før de kom om bord. Vet i alle fall flere ganger jeg selv ville hatt store problemer her.... ... og så vinnes jo det en del med tilnærmede medisinske tilstander som gjør dette svær besværlig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Jævlig for gammel gubbe som meg hvis jeg hadde kost meg i baren før avgang.. Vel unngår alltid øl og mineralvann/kaffe.
Forstår ikke hvordan dette er tillatt. Jeg hadde greid det hvis jeg visste det på forhånd mange timer. Kan lett dehydrere meg dersom jeg vet på forhånd ... Heldig at jeg sjelden føler tørst. Sist mandag var alle toilet i orden med UA, men dehydrerte med vilje . Ikke nødvendig på 6.55 timer.. Men ville sove uten "trykkproblemer". |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her var vel valget å knipe i 3 timer og komme seg hjem eller bli i BCN. Så kan man jo vurdere hva som verst.
SAS hadde vel en hendelse fra Egypt eller noe i det området for noen år tilbake og det var vel snakk om 5 timer...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå skal en vel ta alt avisene skriver med en klype salt. Var om bord, ble informert 1.5t før landing at var problemer med toalettene. Og at da en evt kunne gå ned i København men folk ville jo heller hjem. Så rart at folk er fornøyde i lufta men så fort en kommer på bakken så skal en rett til VG for å få sine 5minutters fame.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg og en kompis fløy business til Venezuela på en real guttetur for mange år siden. Tok godt for oss i loungen og fortsatte i fint driv over atlanteren. Siden det stort sett gikk i øl, måtte det lettes på trykket jevnt og trutt. Med ca 3 timer igjen, kom beskjeden du ikke vil høre i en sånn situasjon: "Alle toalettene er fulle, ingen kan benytte seg av fasilitetene". Jeg kan med hånda på hjertet si at det er de lengste timene i mitt liv. Kompisen min ordnet seg med en diskret avis over fanget og et stort plastglass
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Interessant smiley-valg! ^
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ingen Kims - ingen kos ELLER ingen Romjul ingen QUIZ | LN-KOG | Flyforum | 10 | 01-01-2012 23:10 |
Oslo–København–Madrid–Barcelona–Tallinn–København– Oslo | FlightDeck | TripReports | 15 | 17-08-2011 16:46 |
Oslo-London-Barcelona med BA | jcnorway | TripReports | 33 | 17-05-2010 16:17 |
Oslo-København-Barcelona-Oslo | FlightDeck | TripReports | 15 | 30-03-2010 16:32 |
Oslo-Barcelona. El Classico. | Hickok | TripReports | 23 | 18-12-2008 22:55 |