Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-09-2016, 20:10   #1
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Norwegian Ingen dobesøk Barcelona-Oslo (4sept2016)

Quote:
Passasjerene på et Norwegian-fly fra Barcelona til Oslo skvatt til da kapteinen søndag ba folk om å drikke minst mulig.
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/l...ke/a/23784737/

Finnes det regler for hvor langt man kan "tøye strikken" her?

Høres meget ubehagelig ut. Det kan jo tenkes at noen hadde drukket en del før de kom om bord. Vet i alle fall flere ganger jeg selv ville hatt store problemer her....

... og så vinnes jo det en del med tilnærmede medisinske tilstander som gjør dette svær besværlig.
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2016, 20:28   #2
SQ 777
ScanFlyer Mile High Club

SQ 777's Avatar

Default Re: Ingen dobesøk BCN-OSL

Jævlig for gammel gubbe som meg hvis jeg hadde kost meg i baren før avgang.. Vel unngår alltid øl og mineralvann/kaffe.

Forstår ikke hvordan dette er tillatt. Jeg hadde greid det hvis jeg visste det på forhånd mange timer. Kan lett dehydrere meg dersom jeg vet på forhånd ... Heldig at jeg sjelden føler tørst.

Sist mandag var alle toilet i orden med UA, men dehydrerte med vilje . Ikke nødvendig på 6.55 timer.. Men ville sove uten "trykkproblemer".
SQ 777 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2016, 20:31   #3
ThomAAs
ScanFlyer Molded

ThomAAs's Avatar

Her var vel valget å knipe i 3 timer og komme seg hjem eller bli i BCN. Så kan man jo vurdere hva som verst.
SAS hadde vel en hendelse fra Egypt eller noe i det området for noen år tilbake og det var vel snakk om 5 timer...
Old 04-09-2016, 22:05   #4
_volcom_
ScanFlyer Blue

Nå skal en vel ta alt avisene skriver med en klype salt. Var om bord, ble informert 1.5t før landing at var problemer med toalettene. Og at da en evt kunne gå ned i København men folk ville jo heller hjem. Så rart at folk er fornøyde i lufta men så fort en kommer på bakken så skal en rett til VG for å få sine 5minutters fame.
_volcom_ is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2016, 22:59   #5
Balle Chlorin
ScanFlyer Blue

Jeg og en kompis fløy business til Venezuela på en real guttetur for mange år siden. Tok godt for oss i loungen og fortsatte i fint driv over atlanteren. Siden det stort sett gikk i øl, måtte det lettes på trykket jevnt og trutt. Med ca 3 timer igjen, kom beskjeden du ikke vil høre i en sånn situasjon: "Alle toalettene er fulle, ingen kan benytte seg av fasilitetene". Jeg kan med hånda på hjertet si at det er de lengste timene i mitt liv. Kompisen min ordnet seg med en diskret avis over fanget og et stort plastglass
Balle Chlorin is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2016, 01:52   #6
MFM
ScanFlyer Blue

Interessant smiley-valg! ^
MFM is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules