![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom!
Da er man trygt installert i HK. Frokost er konsumert og det er på tide å begi seg til messe. Det har det strengt tatt vært i en times tid nå, men... ja... Jeg tror jeg sier trallabom en gang til jeg. Ha en fin en
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Da var det fredag!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Ris. Stille og rolig morgen og fortsatt ferie enda en uke:-) Metrologen sa akkurat at det ikke blir den beste helgen i høst...(...men har vi startet på høsten da???) Ha en strålende start på helgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Trøndelag,flott vær igår nå bøtter det ned med regn igjen....
![]() Men det er fredag idag og imorgen går turen til Trondheim og matfestival det gledes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen folkens fra Oslo - kaffen nytes - våt i håret ( regnet litt på veg til jobben) og er klar for å nyte helgen.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Ruskevær i dag... Det passer dårlig med planene om en tur til Gardermoen i ettermiddag. Skal ikke ut å fly, men titte på dragracing. Det er mange år siden sist, så er det opp til værgudene om det blir noe i dag... Men uansett, endelig fredda!
Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Overskyet nå i morgentimene men greit og sløve i sofaen med en espresso. Ingen konkrete planer for dagen, men får komme oss litt ut. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra FBU. Her er man klar for litt jobb. Forøvrig så sykklet man til jobb for første gang, tror ikke det blir siste gang. Mye rart man kan finne på.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Dagen byr på svært lite, eneste planen jeg har er lege nå på morgenkvisten og OL åpningsseremoni i natt kl 01:00. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Har bare en ting å si om denne arbeidsdagen - blæææææ. Bare kjedelige tulle-ting som må fikses. Heldigvis er det fredag og snart
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra FBU (som vel egentlig passer bedre enn Prærien siden det har kommet opp en del hus her ute etterhvert). Perfekt morgen med to jenter som stelte seg nesten helt selv, fin levering i barnehage før trening. Da gjorde det ikke så mye med litt regn, og nå titter jammen meg solen frem også. Sameiejobbing frem til nå før det blir litt jobb jobb. Men tror jeg tar turen bort og sikrer meg et par Sennheiser Momentum Wireless .
Må vel også se om elefanten i HKG har skrevet noe morsomt noe sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go fredag fra kontoret. Ikke så mye som skjer riktig enda - så en får vel bare prokastinere litt og ta lange pauser. En øl i kveld kan man vel ikke se bort i fra heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra buss for tog til fly til båt. Ja, helgetur i Norge og til landets vestligste by. Er optimist og har kun med shorts ... og solbriller.
Ha en god en alle som stoler på værmeldingen.
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mao. ikke meg ......
![]() G'morgen uansett til deg - og dre andre! Skyet og svært klamt i dag. Spådd pent vær, noe som nok betyr at det blir noen skrall i løpet av dagen. Ser det allerede ligger noen flekker på doppler'en litt lenger nord over fylkesgrensen. Morgenkaffen ble under tvil drukket ute, men godt å komme inn i luftkondisjonert hus etterpå. Puppy mayhem - bikkjene løper som gale i alle retninger. Men det er bra - da blir de trette og fine. Og da kan vi vel snart erklære hæljevakta for åpnet ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ex Spært
|
![]()
Noe sen morgen fra Trøndelag, men...
Oioioi for en stemning i byen! Se http://oimat.no/oimat/ (Hadde vært noe for Fnate, #oifølelsen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Var det ikke mye sjøredningskorpset ( ha ha, auto-correct... sjøgrevling skulle det stå) der?
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm.. Takk MOW for flott bilde av det vakreste flyet noensinne produsert..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() God ettermiddag fra Trondheim. Her har man vært nede i byen og smakt meg gjennom utallige boder, med fantastisk god mat. Endte opp med noen kjØLige på bryggerifestivalen, et par blonde og en brun ![]() Ha en flotters dag ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Ex Spært
|
![]() Quote:
Enig. Smakte meg igjennom ti Oi! Mynter på en liten time. Veldig mye godsaker der nede. For de som er i nærheten anbefales dette i kveld eller i morgen. Og til Fnatesen: sjøgrevlingen har ikke migrert så langt nord enda, men det var forsåvidt mye av den største fiskegruppen i nordnorge: Ufesk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
EBG
|
![]()
God aften fra København.
Her er flasken zinfandel halvtom, eller heter det halvfull? Det som fikk meg til å trykke på posten var at madammen og meg sitter i 3D/F mot HKG om nøyaktig en uke. Wohoo, hold stemningen for oss Fnate, håper du har passet på at SAS har igjen litt champis. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra OSL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 06-11-2014 20:30 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Hång Kång | Fnate | Flyforum | 21 | 03-09-2013 23:11 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 20-02-2013 22:23 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |