Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 14-11-2024, 06:11   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God torsdag morgen:-)

God morgen fra Ris. Kaffe, aviser og forum før turen opp på toppen av byen. Vertskap for en større prisutdeling i ettermiddag og kveld med 90 inviterte gjester til mat, vin og kultur. Njuta:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2024, 07:08   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: God torsdag morgen:-)

Mornings fra Asker. Nok en effektiv morgen, så rekker en kaffe før avreise. Siden Muse kommer på Tons of Rock i sommer ble det i går bestilt billetter dit, så da ser jeg frem mot juni allerede. Vennegruppe i kveld så da fylles huset opp. Ha en fin dag.
Old 14-11-2024, 08:42   #3
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Hei fra kontoret. Litt for tidlig ute i dag så jeg rakk ikke Politisk Kvarter på P1 i bilen. Full rulle her og mye på agendaen for disse siste ukene av året. Fru Sud nevnte også i en bisetning at det blir konsert i kvels.. Hmf.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2024, 09:40   #4
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra Elvebyen.
Med Muse, Green Day, Weezer og Kaizers på Tons of Rock så frister det jo, men noe vrient å kombinere med pappaperm og kone i jobb. Får kanskje heller nøye meg med Kaizers på Slottsfjell i stedet for, og da sammen med nevnte kone.
Ellers er det jobb og jobb og så krysser jeg fingrene for at togene går i ettermiddag, i motsetning til de to siste dagene... Endte med rutebuss fra Holmestrand i går siden noe buss-for-tog så man aldri noe til.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2024, 09:57   #5
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Her i gården går det i grunnen ganske fint. Formen er ok og ikke noe tegn til bivirkninger bortsfra helt bagatellmessige ting. Jeg får en ganske kraftig dose med kotrison og det mekes jo litt. Blodsukkeret føk til himmels straks jeg begynte å bruke det antall godterier må ned og insulinen må økes betydelig. Jeg har sånn sensor til insulin så jeg får målinger på telefonen kontiuerlig, så det er greit å følge med på. En blir jo litt oppesen av kortisonen og det er ikke like enkelt å sove. Samtidig har jeg før blitt veldig trøtt om kveldene så det er kjekt å være litt opplagt på kveldene igjen.

Ellers er det formiddagsturning i bridge på nettet i dag så jeg vurderer å hive meg med på det. Får jo ikke gjort så mye her ellers. I kveld blir landskamp mot Slovenia på fjernsynet og den skal jeg få med meg.
Old 14-11-2024, 10:04   #6
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

God dag fra havet.

Stille før stormen som kommer i helgen.
Nesten ajour med personell kabalen. Kun etterslep fra mandagen så den gjengen smiler bredt i korridorene

Snart helg og da tar kontorrottene fri. Kjenner det skal bli bra.

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2024, 10:39   #7
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

God dag fra bortekontoret. Ble ikke mer enn 75 kroner på Viking-Lotto i går, så da måtte jeg jobbe i dag også-

Ingen store planer om Tons of Rock, men jeg kan i det minste si at i motsetning til f.eks. Green Day, så har de foreløpig ikke spitl på Ekebergsletta, men det har jeg (dog fortball..).

Derimot googles det iherdig etter billetter til et band jeg liker som påstår de skal til Karlstad neste år (foreløpig ingen billetter tilgjengelig), og det dagen før de skal spille i Stockholm (billett booket), så da skal både de og jeg på Sverige-turne

Et band som for øvrig hadde en låt kalt "Boulevard of Broken Dreams" mange år før Green Day.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2024, 11:36   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Flytoget. Nest siste tur uten Storsmurfen i år starter. Kanskje siste om hun skulle få lyst nok på Margheritas, men det er en annen sak.

Travel messe. En av de to-tre travleste jobbhelgene i året, men også hyggelig da Nederlendere generelt er veldig ålreite og fordi hele greia pleier å være et adhoc shitshow fra fredag til det stenger på søndag. Det er litt "Bongo".

Ha en best torsdag. Her er det snarveien via ZRH og så BRU. #senatorboy52

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 14-11-2024, 12:19   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen .. Her i SC er det temmelig vått ute. Blir nok forkortet tur med bikkjene, men ut må de. Ellers får jeg ikke fred.

Må lufte bookingfingeren litt i dag .. Tur til sentrale strøk må planlegges, og det ser jamen ut som at jeg klarer å få med meg julebordet på veien.

Ellers alt ved normalen. Snart hælj.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 14-11-2024, 13:10   #10
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God morgen fra Chile. Torsdag allerede, dagene flyr i utlandet også. Hjemmekontorering og intdretjeneste står på programmet. Og så trening og basseng. Og så må jeg fortsette jakten på bil.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules