![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra verdens navle Lillestrøm. Fredag! Siste innspurt før ferie del 2 starter. Ha en riktig fin en!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Siste arbeidsdag før tre ukers ferie.. feriefølelsen er definitivt på plass. Invitert på sommerlunsj i formiddag og da er vel arbeidsdagen over.
Ellers er det jo en dag til ettertanke - 5 år etter 22. juli 2011. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag fra Stavanger. I hår ble gladmat festivalen som er godt i gang, avlagt et besøk. En folkefest i ulike matopplevelser. I dag skal det sysles med litt utomhuslig vedlikehold. Siste dag av første runde med ferie ender også i dag, men nå har en jo fortsatt 4 uker i gjen da.
Ha en flott dag der ute ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Litt skyet i morgenetimene og ser ut som det regnet litt i natt. Etterpå blir det buss og tog til Drammen og Fly&øl der. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fra jobben! Her har man fått laget nødvendige rapporter så dagens viktigste oppgave egentlig unnagjort. Husker godt 22. juli for 5 år siden. Det startet med kaos på jobben pga dataproblemer og mye fravær. Men det ble jo mye verre. Tiden går i alle fall fort...
Blir noen øl etter jobben i dag også. Blir vel siste skikkelige Sommer-Fredag i hovedstaden på meg for 2016. 2,5 jobbedager igjen før ferien. Ha en fin-fin fredag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God dag fra SK4472 på vei til KKN. Wifi virker endelig for meg hos SAS.
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Oslo. Har fri og det er i grunn deilig etter litt øl i går. Må likevel rekke et tog men det går ikke før senere. Som betyr at jeg kan slappe av litt.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Kongsberg. Her har man vært i sving siden kl 7 med diverse gjøremål hos opphavet. Fullt program resten av dagen også, så rekker dessverre ikke fly & øl i Drammen. I morgen settes kursen mot kysten. Ha en aldeles fortreffelig fredda
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf og sånn.
Våknet for sent, kom på jobb for sent. Ikkje bra. Håper det ikke blir for mye å gjøre i dag, når jeg atpåtil driver med "ting jeg ikke kan" på jobben om dagen. Snart helg, og neste uke er kortere enn vanlig. #Bruuuuuuuuuuuuuce!! Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Dronninglund(DK). Siste feriedag. Imorgen går turen hjemover og mandag er det jobb.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God fredag fra Lillestrøm... Helt slått ut av jetlag. Først 3 dager i Jakarta, etterfulgt av 1 uke i USA, 2 dager hjemme og så nye 8 dager i USA har gjort denne fyren sliten.
Men heldigvis er det bare å daffe litt rundt. Spise grovbrød med Dansk salami... drikke Litagod, Bris og kaffe... sånne ting. Mia er sendt ut på vift frem til i morgen kveld, så fred er det også. Ha en like fin en
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Feeeeerieeeeee!!!!!!!!!!!!!!!
Det var det hele ![]()
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ah . .fredag .. ferdig med to ferieuker. Hvor blir tiden av? Blir litt mer gjerdemaling neste uke, og kanskje ned til nærflyplassen for å jakte Pokemon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Da var det ferie igjen! Ferien starter med tragiske nyheter fra München. Håper ingen forumister er rammet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
God kveld fra Romania. Vi har kjørt fra Asker via Langesund-Hirtshals og videre Hamburg-Tsjekkia-Slovakia-Ungarn og inn i Romania. Jeg byttet bil fra X5 til Passat GTE for 3 uker siden og sender denne til en av mine ansatte. Tullebil! Ny bestilles når jeg kommer hjem om en uke.
Igår kjørte jeg fra Cluj over fjellene på 2500 meter til Ukrainske grensen og nå er jeg tilbake til lavlandet. Vi reiser videre til spa i Hajdúszoboszló i Ungarn i morgen og videre til Wien med tog til Düsseldorf med bilen. 3 uker på loffen med kone og 2 barn er moro men slitsomt! Det blir godt å komme hjem en tur og så blir det nok en tur til Hardangervidda på hytta for å slappe av og fiske litt ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Så var det fredag igjen:-) | EB | Flyforum | 16 | 04-01-2019 17:23 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 25-08-2017 19:26 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 12 | 18-08-2017 15:16 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 16 | 12-08-2016 17:06 |