![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....en flott tirsdag....sålangt er 2 av mine 3 Lufthansa avganger innstillt pga streik, men "always look at bright side of life" avgangen mellom Frankfurt og Munchen går som planlagt - er det ikke fantastisk !! Fortellerne på forumet forteller jo alltid hvordan nettverkselskapene som f.eks. Lufthansa aldri tilbyr alternativer, så at Lufthansa tilbød Air France via CDG til Napoli fra Vancouver med ankommst 1 time før min planlagte ankommst med Lufthansa kan jo bare ikke stemme, eller at de gav meg valg mellom 4 forskjellige alternativer inklusiv overnatting på deres reging på Fnatmont Vancouver International - kan jo ikke være Forum Korrekt (men funger utmerket I den virkelige verden
![]() Ha en flott tirsdag uten noe å klage på (nå hører jeg en Fat Tug IPA fra Driftwood Brewery rope på meg) Life is Good in the Network Airline World ![]()
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Jaja. God morgen fra et mørkt, snøfritt østland. Litt faglig påfyll står på dagens program. Blir fortsatt en t-banetur inn til byen, men lunchen slipper jeg å lage selv #smågleder Den gamle har selvfølgelig, iår som alle andre år, fylt opp julekalenderen. Hentes ikveld i bytte med en kartong rødt. Stas med kalender ![]() Ha en makelig første tirsdag i advent!
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Noen møter i sentrum før en CRJ skal ta meg østover til Finland og møter der i ettermiddag, i kveld og i morgen. Ha en bra tirsdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra SK238, kanskje med ny rekord av antall EBG/EBD/EBP på en flight, gitt at SAS kansellert 0725-avgangen
![]() Slapp å skrape ruta på bilen, og da gikk det akkurat en time fra jeg sto opp til jeg satt i flysete - herlig. Nå frooooookost ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God morgon frå bambushjørnet, saman med andre morgonfuglar, i form av kjøtmeis. Innom for ein kaffi og ein bolle. Litt tidleg for bolle, men men... Skøyen i dag for å treffe vegleiarar mm, Kjeller i morgon, heim igjen torsdag, Køben fredag. Det er i overkant for meg det. Satsa på stille resten av tida før jul. Heldigvis fekk eg fanga inn skoltane i går, så alt er klart til laurdag!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kringsjå. Var egentlig litt tidlig å stå opp, men når man skal leke flypassasjer i dag blir det slik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Good morning fra Tananger
I dag har man gått til jobb, og siden bekledningen minnet om New Zealands rugbylag så er refleksvest greit å ha i disse tider. Et par røde borte på stripa, og noe veldig lett fuktighet i luften her borte. Skal heldigvis jobbe innendørs idag, slik det ser ut foreløpig i hvert fall... Her venter man i tillegg i spenning på det man bestilte på fredag, og etter å ha gjort en relatert bestilling i går (som kanskje ankommer først...) så er det venting som står på planen der. Venting er ikke akkurat noe nytt i mitt yrke, så skal nok klare meg. Ha en fin tirsdag forumister ![]()
![]() |
#8 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Skal på akevittsmaking i kveld og motorsykkelen er byttet ut med buss! Således slett ikke en god morgen, bussen er smekkfull og står i akkurat samme kø som alle andre på veien. På samme tid som jeg vanligvis bruker hjemmefra til jobb, har bussf..n ikke kommet seg lenger enn ned til hovedveien! Dessuten ser alle rundkjøringer og stopp ut til å komme like overraskende på sjåføren hver gang. Jeg pleier å si at enhver busstur bare er en påminnelse om hvorfor man ikke skal bruke buss, og i dag stemmer det 100 %! Men nå nærmer vi oss stasjonen og forhåpentligvis et tog! Mine dypeste sympatier til alle de som driver med dette hver dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en trikk på vei til Skøyen. Såvidt under nullpunktet hjemme, hadde det bare kommet et lass med snø snart? Planen i dag er å komme meg på Sats, men planer har gått i vasken før. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Göteborg,
Efter ett fint telefonsamtal med världens mest arroganta handläggare hos NAVs "kundecenter" kan jag nu komma igång med dagens arbete. Finns en hel del att göra så det är bäst att jag sätter igång. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Ahhhh, straks bedre! Lokalen til Lillestrøm kom nesten på sekundet, sitteplass til alle, og bedre seter. Morgenrøden brer seg over et noget hustrig Oslo og livet har blitt adskillig lysere etter bussturen. God morgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
- "Alexa.... STOP"
God morgen fra Lillestrøm, der elefanten desperat forsøker å bestille sjokolade på Alexa'en. Litt hjemmekontor før det bærer til OSL og BA767 til London. Derfra videre til Sao Paulo med BA. Dessverre en 4-klasse 777, så det er ikke noen virkelig gode seter. Men jeg gleder meg virkelig allikevel. Oftest når jeg drar avgårde på langtur er det en sånn vanvittig frihetsfølelse. Ikke så mye på destinasjonen, da det mest er jobb. Men når jeg setter meg i BA-balja på OSL suser avgårde. Ser Telemark fra 1F. Oftest også Kristiansand og øyene utover. Monsøya i Ny-Hellesund, der jeg gikk alle barneårene mine. - "The usual, Mr Fnate?" - og så får jeg en GT omtrent på det tidspunktet og vet jeg har 10-14 timer til foran meg i fly denne dagen. Uansett... det er jo flere timer til. Fnatmount Vancouver er sjef. Eneste sted jeg har opplevd skikkelig jordskjelv var i 14 etg der. God tur
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Skaun!
God tur sørover Fnate, si fra om elefnaten ikke skal være med, tar gjerne koffertplass bort fra stormen og drittværet i Trøndelag. Reisefri denne uken, Oslo og Manchester neste uke, men lite varme begge de plassene dessverre! Ryggen og nakken ikke helt i lage, men fikk brev i går om at jeg i April/Mai skal på 1 mnds "behandingsreise" til Izmir i Tyrkia. Taxfree-balje med Jettime begge veier, må vel pakke klapphatt og eget shotglass... Vurderer skuddsikker vest og usynlighetsteppe også. Så ja, nei eller... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Ellers er brannmannhjelm og puteborg trikset på økonomiklasse ![]() Null stress
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
REGN !!!
Etter over 40 tørre dager høljer det ned. Deilig, til tross for våte bikkjer. Første døgn uten kabel-tv og fruen har fortsatt ikke fråde rundt munnen. Mulig det hjalp at jeg sa at innsparingen tilsvarer et cruise i året ... SlingTV fungerer prikkfritt, men en fjellstø internettforbindelse er obligatorisk. Første arbeidsdag etter Thanksgiving-ferien. Skal vel klare det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God ettermiddag fra flytoget, 2 uker på Tenerife i vente blir en grei pause fra kulden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen | EB | Flyforum | 11 | 02-05-2017 13:53 |
God tirsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 12 | 13-11-2007 12:06 |
God tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 30-10-2007 14:01 |