![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Ikke kjempehappy for at arvingen syntes 05:15 var et fint tidspunkt og starte dagen på. Men en espresso på tom mage hjelper litt. Her i huset er det en tendens til at alt skrudd opp av de forrige eierene på et eller annet tidspunkt faller ned. I går kveld stanga med alle skjortene og dressene mine. Det gikk selvsagt til helvete med festene i gipsveggen etter >5 år, så da må dagen brukes til litt snekkerarbeid. Lurer på om butikken vil selge meg en plankebit på 20x20cm eller om jeg må kjøpe mye mer?
Ja ja, får se frem mot i ettermiddag/kveld og dagens EM-kamper Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad lørdag fra Ris. Stille og rolig i heimen med kaffe og eAviser. Snart hente en leiebil før det blir en treningsøkt. Ettermiddagen/kvelden tilbringes i Karlstad før områdene rundt skal besøkes de neste dagene. Ha en flott lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra 3050. Her er rekrutt nr 1 våken, og vi sitter på hver vårt nettbrett og ser på det som interesserer oss. Rekrutt 2 kom til verden på tirsdag, han og mor i heimen sover godt, og vi lar de bare sove til de våkner av seg selv. Dagen går med til diverse innkjøp, og litt fiksing i heimen til Someone m fam kommer på faglig møtes i morgen. En god lørdag ønskes alle!
Sent fra min SM-T800 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra SK4006 SVG-OSL som i dag opereres med CRJ900
Sete 3f og eneste ledige sete ved min side. Last edited by Glean EBG; 18-06-2016 at 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Her er man klar for en dag som bringer handling, indretjeneste også en Stavanger tur i ettermiddag med SAS. Tilbake i morgen med CRJ og sete 1A. ☺ Ønsker alle forumister en fin dag og helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Göteborg,
Skall ta en tur till återvinningscentralen innan det blir städ och tvätt av bilen. 1350 skall jag hämta en god vän på Landvetter för ett par dagar med sightseeing och förhoppningsvis båttur om vädret är med oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord, som er tilbake på forumet.
![]() Skyet, lav tåke og regn, et klassisk inne-vær altså. Ikke at det gjør noe da en har mer enn nok å ta igjen etter noen ukers forfall. Ikke de store planene for dagen egentlig, men vaskemaskinen bør ikke forvente seg en fridag. Ellers blir det også en date med støvsugeren og budsjettforhandlinger med meg selv før det nok blir en tur til naboen for å plukke opp post. Nesten 2 uker er tilbragt i Åfjord Kommune hos det faderlige opphavet. Han ringte den 3 juni og mindre enn 48 timer senere var jeg på plass, klar til dyst uten å ane hva jeg hadde begitt meg ut på. Han driver for seg selv og tar på seg ymse små og middels store oppdrag innen snekkering etc og trengte et par ekstra hender i noen uker. Dum som jeg er bega jeg meg ut på utfordringen uten kunnskap om feltet, men med pågangsmot og overlevde. En fin tur har det vært, men de som sa ''borte bra, men hjemme best'' traff spikeren på hodet. Nå skal en drøss av ulike nettsider gjennomleses og nettbanken besøkes. Men før noe som helst annet i dag: Den beste frokosten på lang tid. Ha en fortreffelig dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra det glade Østlandet. Ser ut til å bli en fin dag, lettskyet og pent.
En kjapp tur til byen, før det er EM fra kl 15 og utover. Ha en fin dag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Bergenfest! Nuff said! Skål!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go lørdag - ble en E på den masteroppgaven, skuffet, men likevel ikke helt uventet da jeg måtte bytte veileder og det tilslutt dreide seg om å redde stumpene... Denne ex-veilederen var selvsagt tilstede i går og måtte selvsagt kommentere at tittelen og innhold ikke hang sammen og alt generelt var helt feil.
![]() Å gå inn i jobbmarkedet med det er ikke akkurat noe skryte av. Vurderer å klage så jeg kan bare få stryk. Man får nemlig flere rettigheter ved stryk enn ved bestått oppgave. Hadde heller ikke gjort noe om man hadde hoppet ihvertfall en karakter opp (noe jeg tviler på vil skje). Så til alle som skal skrive master - vær tidlig ute på banen med å finne veileder, en du bare blir tildelt er som regel bare dritt, min veileder var mer opptatt av rettskriving enn faktisk å hjelpe til faglig og jeg valgte et tema innenfor hans faglige område. Bummer. Det skulle jeg aldri ha gjort fordi jeg nok kanskje ikke hadde forutsetninger for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lørdag fra det Romerikske. Relativt tidlig oppe etter en lettere urolig natt sånn søvnmessig. Godt er det, så en rekker frisørtimen klokka 16
![]() Ellers ser man fram til et par uker der alle som prøver å sende meg mail på jobbmailen møtes av dette svaret: ![]() Ha en god en, alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra tiggerstaden. Idag skal jeg prøve å komme meg inn i et gravkammer og så skal jeg holde meg langt unna alle typer tog.
Og fortsatt er ikke juleferien booket.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra Lillestrøm....holder meg unna downtown-byfesten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra SVG. Sitter her og myser bort på den svære trippel-sjuer'n til Lufthansa som står rett utenfor her. Fikk dessverre ikke med meg landingen da jeg akkurat stod og sjekket inn da. Til London skal man. Enten man vil eller ei. Dette er vel en sånn reise jeg kunne funnet på å avbestille. Kunne egentlig tenkt meg å bare slappe av hjemme i helgen. Hadde det ikke vært for at flybilletten var den mindre fleksible typen og at overnattingssted også er forhåndsbetalt så tror jeg kanskje jeg hadde droppet det. Men, på det positive siden har britene sendt den der gull-fuglen og i tillegg har jeg fått plass på 1A, så jeg skal nok klare meg. Lurer på hva jeg får til middag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Liten verden ja! Kom til Clarion Air hotel på Sola i går og leste på flyforumet. Tittet ut av vinduet og så Lufthansa maskinen du skrev om Twin Otter, deretter take offen din til London!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Hovedstaden | Someone | Flyforum | 14 | 29-05-2016 17:47 |
God søndag fra Hovedstaden | Someone | Flyforum | 20 | 17-01-2016 21:15 |
God tirsdag fra Hovedstaden | Someone | Flyforum | 17 | 05-01-2016 19:10 |