![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg skal fly med Widerøe fra Torp om ikke så lenge. jeg lette etter et setekart over Widerøes Dash-8-400, men jeg fant det ikke. Hvor er nødutgang, og hva er ellers bra seter?
Et spørsmål til. Hvordan er check-in på Torp nå, flyplassen er jo blitt utvidet de siste årene, er det mye kø en søndag ettermiddag. Jeg ser KLM har et fly som går samtidig som mitt. Når bør man møte opp?
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Q400 har ikke nødutganger ved sete midt i kabinen, men forerst på høyre side (sete 2c og d) er det nødutgang og relativt god beinplass ! 1b er også fin , men tas ikke i bruk før flyet er fullt !
Resier du fra TRF med KLM er det lurt å møte opp et par timer før avgang. Reiser du med WF skulle en time før holde ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Innsjekk på Widerøe på Torp stenger 20 minutter før avgang. Regn med noe kø, så vær der 45 minutter før avgang. Det er 4 selvbetjenings automater hvis du vil unngå kø.
Det er best plass helt fremme i en Q400, men disse setene er sperret av dersom ikke flyet er fult, på grunn av balansering av flyet. De bruker visst mindre drivstoff dersom tyngdepunktet ligger litt langt bak. Ellers anbefaler jeg å sitte langt bak. Der er det minst bråk. Velkommen til Sandefjord!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg pleier ikke stå mer en 5-10 minutter i kø. Innsjekkingstiden for meg pelier å ta 1-2 minutter. Dette er min erfaring på Torp. EFFEKTIV FLYPLASS.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med comeback Torp-Stansted - Og andre Ryanair Torp nyheter | Someone | Flyforum | 57 | 31-01-2025 13:24 |
KLM Torp/Orlando/Houston/Torp ! | Cessna182 | Reiseforum | 4 | 04-02-2011 20:49 |
Et spørsmål! | B737 | Flyforum | 6 | 06-01-2007 02:24 |
Spørsmål | tosfreight | Flyforum | 2 | 03-01-2007 14:31 |
LH-spørsmål | Trety | Flyforum | 6 | 14-01-2005 08:28 |