![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ting gaar ikke alltid som planlagt. Naar man flyr fra plasser som ikke er vant til 'store' fly. kommer man av og til opp i situasjoner som krever litt improvisasjon. Som idag.
Vi var blitt lovet trapp til 757, og slik saa den ut: ![]() Heldigvis fikk de den pumpet opp, for da vi heiste den opp, flommet hydraulikkvesken ned leggen, Vi fikk ihvertfall laast den i tide. Og med en trekasse paa toppen var siste steget bare en halvmeter. Vertinnene synes ikke det var noe saerlig aa klatre opp, men soldatene syns det var greit. De er vant til verre. Doningen var en -300 idag. Saa hvis noen er paa Gatwick i morgen tidlig, er det her den kommer fra. ![]() Ellers var det en nydelig soloppgang mens jeg ventet paa ankomsten. ![]() Lubbock byr foroevrig ikke paa annet enn American Eagle, CO Express og Southwest ved siden av noen fedEx 727'er og en DHL DC9. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Nydelige bilder, dette. Som alltid
![]() Et sp.mål: siden ATA har såvidt mange flights fra plasser uten "standard utstyr" og ground service; bringer de med egen tekniker? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Normalt ikke. 757'ene er svaert paalitelige og Tristarene har Flight Engineers med A&P lisens. Fueling og andre smaating tar jeg meg av hvis noedvendig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kingfisher i troebbel | LN-MOW | Flyforum | 8 | 14-10-2008 00:40 |
Troebbel i Torino | LN-MOW | Flyforum | 2 | 11-01-2006 20:25 |
DL i troebbel .. igjen!! | LN-MOW | Flyforum | 12 | 10-08-2005 18:04 |