![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
Posts: 754
|
![]()
Norwegian bryr seg ikke om dette, og fortsetter å fly.
Sikkerhet kommer alltid først sier Sandaker-Nielsen i saken fra E24, men den kommer tydeligvis enda leger før for ANA... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2013
Location: Kristiansand, Norway
Posts: 1,576
|
![]() Quote:
Quote:
Last edited by mcduck; 26-08-2016 at 14:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
Posts: 7,520
|
![]()
Enten så har jeg lest feil, eller så er overskriften feil... Jeg leste nemlig at ANA satter flyene på bakken stykkvis for utbedringer, så de setter ikke alle på bakken samtidig ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2013
Location: Kristiansand, Norway
Posts: 1,576
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2013
Location: Kristiansand, Norway
Posts: 1,576
|
![]()
Denne gir litt mer innsikt:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,397
|
![]()
Dette var rimelig tabloid ... burde forvente mer av en 'seriøs næringslivsavis' ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,549
|
![]()
Det kunne vært interessant å høre deg utdype denne kommentaren litt mer - det blir liksom hengende litt i løse lufta hva du mener!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,397
|
![]()
Som vanlig har Seattle Times det meste av fakta.
http://www.seattletimes.com/business...-some-flights/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 66,928
|
![]()
Skal være snakk om erosjon på turbinblader
http://atwonline.com/engines/ana-tur...ngine-failures Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2009
Location: Haugesund
Posts: 1,613
|
![]()
Hvorfor gjelder dette kun "kortdistanse" maskinene? Har de samme blader som de andre og at det oppstår mer friksjon noen plass?
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,695
|
![]()
Historien har jo vist at en del ting på fly enten liker longhaul eller shorthaul pga. antall sykler og hvor hardt det blir påvirket. Eks. så var det jo en del saker rundt dette med dc-8 og 747 hvis jeg huske rett. Japan fikk jo sågar en egen 747-modell for horthaul med forsterket understell(?).
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dagbladet: - Finnair veier alle passasjerene sine | LN-MOW | Småprat | 4 | 03-11-2017 23:06 |
NSFF Ønsker alle sine medlemmer God Jul | Airbus 330 | NSFF-forum | 0 | 23-12-2012 21:43 |
ANA sine første 787 ruter | jameson82 | Flyforum | 8 | 09-10-2011 19:04 |
JAL har pensjonert alle sine B747 | Lennart | Småprat | 1 | 24-04-2011 17:48 |
UA grounder alle sine 96 757'er | LN-MOW | Flyforum | 2 | 16-02-2011 08:57 |