![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen …. Sitter her på hotellrommet i nettoen med åpent vindu og nyter morgenkaffen. Too much information, eller …. ?
![]() Velvel .. er vel neppe slik at damemenneskene kommer halsende. Nok en tur til Frø-vik står på programmet. Lange møter, kaffe og kanelboller. Mulig det blir tid til et lite kjapt flypratmøte også. Vi får se hva dagen bringer. Men først blir det en kaffekopp til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God onsdag fra Ålesund. Noen spennende møter nå før man tar en CRJ900 til nok et spennende møte i Bergen. Senere skal en E190 ta meg videre til London hvor der blir litt god mat i kveld. Dagen for små jetfly med andre ord.
XL leverte som vanlig i går og utlendingen på slep måper over området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Nok en dag er i gang. Ser ut som det blir litt møteaktivitet her også. Det er vel bare å brette opp ermene og komme i gang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra kjøkkenet på Ris. Mye bedre å våkne opp hjemme enn på OSL som jo var planen - med reisebyrå så var endringer gjort på ukens flyreiser gjort på 2-3 minutter - inkludert ventetid på telefon på et par sekunder. Gjør onsdagen bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Riksen. Litt spennende dag her i dag. Jeg var på MR i går og legene vil på bakgrunn av den og dagens prøver vurdere om det skal gjøres en til undersøkelse (ERCP) i dag. Jeg håper jeg slipper det, men vi får se hva de finner ut. Formen kjennes i allefall bra ut så får vi håpe at prøver og MR mener det samme. Det blir nok hjemreise en av de aller nærmeste dagene om alt går som planlagt og forhåpentligvis før helgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Type 72 toget brøt sammen allerede på Billingstad, så ble da 20 minutter senere ankomst enn planlagt. Løpetur i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra kontoret ved hovedflyplassen.
En sjeldent sen start i dag, var ikke på plass før 9 tiden. Har blitt bittelitt sent siste kveldene. Koblet med sånn ca halvt års tid med litt for mye å gjøre, så kjenner man litt på det. Kjenner at entusiamsen for kveldens dugnad kunne vært større.... Nå tror jeg at jeg skal dykke ned i en bøtte kaffe, samt se på muligheten for å skaffe noe lunch. Det jeg har i kjøleskapet er noe sjabert. Og etter lunch blir det å purre på en bekreftelse som kan sendes OSL som ikke forstår at jeg har et tjenestlig behov for å kunne passere enkelte dører for å følge opp egne fly... De mener at da kan handler lage besøkskort. Men når kompetansenivået til de som svarer på henvendelser er såpass lavt, kan en kanskje ikke vente så mye mer. Det festlige er at jeg har full tilgang til terminalen, og jeg har full tilgang airside, men døra mellom airside og terminal. Den får jeg ikke lov til å bruke.... Og ID kontoret greier bare ikke å forstå problemet. hmprf S |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan!!! Fortsatt litt og hjemme fra kontoret i dag, men det er så travelt med prosjekter om dagen at man allikevel har sittet foran PC'en frem til nå. Med Kleenex, kaffe, solbær te og sjokolade.
Det fine er at jeg plutselig oppdaget bunnen av hjemmekontorpulten. En pult som har sett ut som pulten til et kreativt geni fra middelalderen, siden godt før Påske. Så det går, forhåpentligvis, mot lysere tider. ![]() Happy days Ha en fin dag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Onsdag | fluxie | Flyforum | 12 | 16-09-2020 14:23 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Someone | Flyforum | 10 | 08-10-2014 19:37 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | Danny | Flyforum | 14 | 16-03-2011 23:50 |