![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2014
Location: Akershus
Posts: 357
|
![]()
Jeg vet ikke om man kan sammenligne, men etter helikopterulykken sitter jeg meg mange spørsmål, og en økt flyskrekk. Jeg leser at helikopteret hadde fått dispensasjon fra service/sjekk to ganger og lurer på om dette er noe som er vanlig innenfor flybransjen også? På flyskrekkurs ble det fortalt om hvor sikkert det er og alle servicer som sikret at flyet er OK. Vil dette eventuelt variere fra land til land og mellom produsenter?
Håper noen forstår hva jeg mener, er ikke veldig flink på riktig sjargong ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva ville dere hatt som bra service ombord på et fly | FlyboyKarsten | Småprat | 7 | 29-05-2011 15:00 |
Et lite tips, sjekk ut dokumentaren om Molde Jazzfestival, her snakkes det om fly! | FlyTAP | Flyforum | 0 | 07-01-2011 09:35 |
SAS fly ude af service | sk931 | Flyforum | 42 | 16-09-2009 13:06 |
Fly SAS - sjekk inn på flytogstasjonen | FlightDeck | Reiseforum | 8 | 12-09-2009 12:01 |
Fly flate - for en service | MD11 | Flyforum | 8 | 28-08-2009 14:52 |