![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Har nettopp sett en episode laget av NRK som heter "Alltid brødre", som tar for seg Rolf og Viggo Widerøe.
Jeg ser gjerne mye dokumentarer på NRK, og vil tørre å påstå at dette er kanskje en av de aller, aller beste episodene jeg noen sinne har sett. Ekstra interessant var flyperspektivet, samtidig blir jeg mildt sagt provosert over den fjerde "statsmakt" aka pressen/media. Jeg vil sterkt anbefale dere å bruke 55 minutter på følgende: https://tv.nrk.no/program/OAUA13005708/alltid-broedre Kos dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Takk for tips ! Eit av dei mest lærerike programma eg har sett. Litt trist at mykje av det som blir formidla her ikkje kom fram for lenge sidan.
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Veldig interessant - til dels helt ukjente historier for meg. Må innrømme at jeg ikke kjente så godt til Viggo heller.
Men skjønner ikke helt kritikken mot media i første innlegg her, uten at det for så vidt trenger utdypes.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Media gir en vinkling som er feil, men pga. mangel på annen informasjon så tror/trodde folk flest på det. Med internett/sosiale medier har dette heldigvis blitt mindre av. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som har historien bak... | EB | Flyhistorisk forum | 11 | 19-01-2010 12:42 |
Historien bak A350 på 1 1/2 minutt | Concorde | Flyforum | 2 | 13-05-2007 14:45 |
Historien bak denne ? | ENGM RAMP | Flyforum | 5 | 10-04-2007 12:58 |
Hva er historien bak denne? | Concorde | Flyforum | 0 | 24-01-2007 13:45 |
Hva er historien bak denne | putzmeister | Flyforum | 2 | 01-01-2007 22:59 |