![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
He, he første... Ok da... Stor dag på "farmen" i dag...Les hagen... Kjølig men ok. Kos dere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra bryggekanten i Tønsberg. Snart ut i møter - Vestfold på tvers i dag. Kvelden tilbringes på Verdens Ende... Kanskje blir det et bad i fjorden også. Ha en bra onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Jobb og atter jobb! Unge Sirpjalle skal gjøre masse han ikke kan i dag og! Så da er det vel egentlig ikke lov å klage?! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Dagens utfordring er og holde en 2-åring unna muffinsene vi har bakt til dagens sommerfest i barnehagen, slik at det faktisk blir noen igjen vi kan ta med. Et eksternt møte i dag, og lite fornuftig og ta seg til på Prærien, så da blir det gjemmekontor. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Litt mer arbeidslyst i dag (men ikke mye). Gleder meg til det blir helg! Kjedelig at det er 3 arbeidsdager igjen ![]() Hjelper heller ikke på at det er strålende sol ute. Det er 12°C borte hos sirpjalle, men det kommer til å stige i løpet av dagen. Ha en bedre dag forumister ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God snart ettermiddag fra Oslo. Motivasjonen for å lage en presentasjon om masteroppgaven er lik null. Men men - ser at det er fare for to storstreiker samtidig. Det kan bli ragnarok og tvungen lønnsnemnd, tror ikke regjeringen tillater stans i norsk luftfart på den måten - er jo en del som skal avgårde til sykehus etc som må ta fly. Så fort de ville stenge ned oljebrønnene ble det jo lønnsnemnd selv om det ikke satte liv eller helse i fare. Kun økonomien til Norge for en stund... En tilsvarende streik i 2012 som var mye mindre av omfang ble jo stanset ved lønnsnemnd.
http://www.vg.no/forbruker/reise/loe...en/a/10073850/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo ! Her er man ferdig med en utrolig døll lunsj i ny kantine - knapt lunken pasta, små lakereker over og en klatt creme fraiche. Kontrasten stor til gårsdagens seksretter+ på Statholdergaarden. Fra terningskast 6 til 1. Nuvel - hver eneste dag er en Oslo-dag, fint vær i dag også, så ein skal ikkje klage og syta ! God onsdag ønskes1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
'Morgen fra Vestsørøst. Nydelig vær men vanskelig å opparbeide den store begeistringen. Vår eldste hund, som lenge har vært dårlig, er nå så dårlig at det ikke lenger er mulig å utsette det uungåelige. Så det blir siste reis til dyrlegen i ettermiddag ...
Fokus på jobb og andre ting blir vel deretter.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Springfield. Gjort unna litt arbeid og nå er det frokost. Og hvem trenger vel meny når man er i Junaiten? På stambrakka får man akkurat det man vil ha. Hardkokt egg, rugbrød toast og litt frukt.
Nå blir det en kjøretur opp til Queensbury, NY, før kvelden avsluttes i Albany. Ha en fin en
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Øh? Hvis jeg googler American Breakfast kommer det opp noe annet ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld. Nærmer seg solnedgang over prærien. Krysser fingrene for at piloter ikke tøyser det til i morgen, back up løsning fra bgo på ettermiddagen er Widerøe til Torp, men de har vel ikke øl og knekkebrød ombord?
Hvorfor det står "like" fra meg på at ln-mow skal til dyrlegen med hunden sin for siste gang vet jeg ikke... Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Ser rimelig kjipt ut, selv om jeg hadde fått med skåla med ananasbiter. Men det er jo hårfint sunnere enn din variant. Noe jeg glatt veier opp med å helle i meg vin i Hilton loungen akkurat nå.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 17 | 29-06-2016 21:52 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 09-01-2015 13:14 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 20 | 28-07-2014 17:23 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 21 | 16-12-2013 20:05 |
God(?) morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 15 | 19-12-2011 20:09 |