![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Hvis vi ser på mediabildet som blir dannet av fly-industrien særlig det siste året, var det bedre før?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mener du generelt eller det å fly??
Generelt: Nei Fly: Ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Jeg er jo nysgjerig på om opplevelsen av det å fly om den er bedre nå enn før. Og når det gjelder media så er jo spm. om de har endret fokus slik at de behandler saker om fly-industrien annderledes enn før. En konsekvens kan jo være at siden flere flyr, så blir det flere saker å skrive om. Men det betyr jo ikke at det er blitt noe værre. Selv om jeg oppfatter media til å kjøre den vinkelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Vanskelig å sei...
Min oppfattning av situasjonen er at tidligere blei passasjeren bedre ivaretatt, bedre service, mens det kan late til at flysikkerheten er bedre i dag enn før, på bakgrunn av teknologisk utvikling. Men her må gjerne bedre kvalifiserte brukere arrestere meg om eg farer med faktafeil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Media har alltid vært opptatt av den spennende flyindustrien. Nå som enhver kan ta seg råd til og fly og trafikken er større enn noensinne er det klart at medias aktivitet på området øker. Det med medias "aggresjon" og den hardere journalistikk rammer ikke bare flyindustrien men hele samfunnet generellt.
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alt var bedre før.. | SQ321 | Flyforum | 0 | 15-10-2010 09:01 |
Da var det slutt før det har begynt.... | KLMfan | Flyforum | 6 | 16-12-2008 06:05 |
Alt var så meget bedre før Telenor ødela Fornebu | LN-KOG | Flyhistorisk forum | 10 | 10-12-2007 01:29 |
Denne var da mye bedre... | EB | Flyforum | 7 | 10-02-2007 19:52 |
Det var tider det var stass å reise! | C172 | Flyforum | 10 | 07-01-2007 08:23 |