Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-04-2016, 06:29   #1
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

Default God söndag

...Från Uppsala där lägenheten packas för fullt. Bubbelplast och kartong är nog det mest förekommande här denna helg.

Ha en lugnare söndag!
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 07:39   #2
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Re: God söndag

God søndag. Satser på en joggetur og litt body building før diverse sosiale aktiviteter.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 07:57   #3
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God søndag fra SK908, ca en time igjen av flighten. Fornøyd med SAS sin nye businesskabin, har sovet et par tre timer. Ikke 100% fornøyd med setene, savner å kunne regulere kun seteryggen uavhengig av resten av setet når det er i oppreist posisjon. Men det er bare småpirk... Ingen andre planer for søndagen enn å slappe av etter en uke på farten. Kunne nok trengt litt fysisk aktivitet etter alle burgere og biffer den siste uka... Ha en aldeles fortreffelig søndag, borte eller hjemme

Sent from my iPad using Tapatalk
TriStar is online now   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 08:08   #4
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen fra Galemoen. Godt å få sove lenge og uforsyrret.

Fin lørdag ble det. Var innom det nye Fornebumuseet som snart skal åpne, og der blir det mye artig å se. De av dere som har relaterte effekter gjemt bort i skap og boder oppfordres til å donere eller testamentere ..

24-timerskortet til NSB/Ruter er forøvrig genialt, men noe må gjøres for å gjøre det litt lettere å bestille for oss 'turister' .. Måtte til slutt i luka på GEN, men de åpnet ikke før kl 10 ....

Deilig lyd av startende Dash utenfor vinduet mitt nå ...
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 08:12   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Tjøme. Kverneriet i Tønsberg leverte som vanlig på burgerfronten, greit med noen steder som leverer over snittet i en by med ganske skrale høydepunkter matmessig. Familieselskap med 4 generasjoner på plass hos de gamle i kveld, så får vel etterhvert komme oss tilbake til Oslo. Ha en fin dag
Old 10-04-2016, 08:28   #6
Concorde98
ScanFlyer Silver

God morgen fra Visby på Gotland. Fint vær og sola skinner. Hadde en runde rundt i Visby i går og det er et koselig sted. Liten morgentur ut snart nå, før SAS tar oss hjem via ARN i ettermiddag.
Ønsker alle en fin søndag!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 08:47   #7
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Mornings fra Oslo. Her er formen mye bedre enn i går kan være at det ble med to øl og at man køyet tidlig. Ikke noe stort på tapetet enn at man tar en tur ut i friluft. Er jo fint vær.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 09:26   #8
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

God formiddag fra solrike Alcudia - her er sola oppe, himmelen er blå og butikkene er åpnet alt. I dag blir det besøkt barnebarn og MARKEDET som man kan handle alt og se om det er noe nytt fra sommer og høsten siste år.

Ha en flott dag videre.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 11:06   #9
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God dag fra en strålende Solkyst. Her blir det straks å komme seg ut i finværet, og dra ned til byen og sjekke livet, før det blir toppkamp på Staddaen etterpå. En fin dag for fotball!
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 11:42   #10
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

Atter en dag med strålende sol i Stavanger, fantastisk
Lite planer for dagen annet en at den skal nytes.

Ha en fin en
Old 10-04-2016, 11:43   #11
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Nå sitter jeg og lurer på om jeg skal gå ut og lure på om bilen skal få på sommersandalene. Hmmm...eller skal man ta en kaffe til? Uansett - ha en fin dag!

Old 10-04-2016, 11:53   #12
Wig-wag
ScanFlyer Molded

Wig-wag's Avatar

God morgen fra Aquavit Bar på OSL. For en sjelden gangs skyld sier jeg God Morgen her og er på reisefot.

Old 10-04-2016, 12:19   #13
Yeager
ScanFlyer Blue

Yeager's Avatar

God søndag fra Hilton Washington Dulles. Ble upgraded til Excecutive Floor til tross for at jeg kun er HH silver. Det er iiiiskaldt her, mot normalt for årstiden. En kjapp tur inn til The National Mall i går. Hjem med SK i kveld, bak gardina.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Yeager is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 12:36   #14
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Trallabom fra Lillestrøm. Hyggelig kveld i går.

Her sitter jeg i en av BA pysjamasene og chiller.

ESTA er fikset til opphavet, foran sommerens California utflukt. TV'en står og durer, det har blitt drukket kaffe... Ja, sånn diverse ymse.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 12:59   #15
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Da har man forflyttet seg over veien, og fått i seg litt kaffe og slikt. Straks avgang mot mer sentrale strok av kongeriket.

Blitt supertregt nett på Radisson, så måtte vente med å få lastet ned avisene til jeg kom hit. Lokalavisen er jo også svært omgangsrik på søndagene, selv uten alle reklamebilagene.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 13:09   #16
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God morgen fra Houston. Snart skal jeg ta flytoget...just kidding, de har selvsagt ikke noe slikt i dette merkelige landet. Dette er ett av de lite utviklede stedene hvor man må ordne seg med egen hest/bil/kamel om man skal noe sted. Fra flyplassen prøvde jeg meg fredag på "super shuttle" som tok nesten 2 timer og som hadde store problemer med å finne hotellet til tross for GPS og vei-adresse. Det virker ikke som noe lurt valg tilbake om jeg skal rekke et fly. Igår tok jeg taxi ned til sentrum og den hadde også store problemer med å finne veien til sentrum til tross for GPS og vei-adresse.

Så nå er jeg veldig spent om dagens taxi klarer finne flyplassen. Regner med at jeg også denne gang må gi dem vei-adressen for at de skal klare finne flyplassen på GPS-en.

Ha en god en alle som av og til besøker verdens mer primitive regioner.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 13:58   #17
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by robertaas View Post
God morgen fra Houston. Snart skal jeg ta flytoget...just kidding, de har selvsagt ikke noe slikt i dette merkelige landet. Dette er ett av de lite utviklede stedene hvor man må ordne seg med egen hest/bil/kamel om man skal noe sted. Fra flyplassen prøvde jeg meg fredag på "super shuttle" som tok nesten 2 timer og som hadde store problemer med å finne hotellet til tross for GPS og vei-adresse. Det virker ikke som noe lurt valg tilbake om jeg skal rekke et fly. Igår tok jeg taxi ned til sentrum og den hadde også store problemer med å finne veien til sentrum til tross for GPS og vei-adresse.

Så nå er jeg veldig spent om dagens taxi klarer finne flyplassen. Regner med at jeg også denne gang må gi dem vei-adressen for at de skal klare finne flyplassen på GPS-en.

Ha en god en alle som av og til besøker verdens mer primitive regioner.
Så så da... Houston bygges fullstendig om og mange veier er stengt. Derfor kan det være vanskelig selv med GPS.

Du får låse tannbørsten din godt inn i den innbruddssikre Samsonite kofferten, trekke pusten og så klarer nok de primitive å få deg til flyplassen skal du se.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 14:39   #18
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra Gamle Oslo - her er det stor feiring - vant 50 kroner på 5 Flax-lodd. Nuvel, litt moro må man ha det på denne regjøringsdagen- er det ikke derfor man har søndagen, står sikkert i en eller annen bok, satser jeg på. Uansett - har jeg Kulinaris Lakris-is som belønnning utpåkvelden en dag. Ha en ren søndag!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2016, 14:54   #19
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Du får låse tannbørsten din godt inn i den innbruddssikre Samsonite kofferten, trekke pusten og så klarer nok de primitive å få deg til flyplassen skal du se.
Koffert? Er på helgetur og har ikke Elvis-kostymet med meg.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
Old 10-04-2016, 16:00   #20
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

Merkelig dette, her blir man bedt om å møte opp minst 3 timer før avgang og så tar det 3 minutter fra innsjekking til gate. Så blir det å sitte og blomstre uten lounge i flere timer på IAH. Diners har selvsagt lounge i en annen terminal.

Kanskje jeg skal investere i en eller annen souvenir. T-skjorte?

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL
Reply

Posting Rules