![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her er klokken snart 12 allerede.
Hadde en fin tur med SAS Biz hit fullt i biz men overaskene lite skandinavere var nesten bare asiatere i biz. Det er jo et godt tegn om de klarer å lokke kunder i andre enden. Snart ut en tur å se på denne flotte storbyen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Om noen timer går turen til BGO for å ta WF til AES og kveldens toppkamp i Tippeligaen. Blir nok en gnistrende forestilling skal du se.. Ser WF har skiftet fra 300 til 400 etter jeg booket billetten, så det er kanskje noen folk med nordover i dag som skal på kamp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Snart på vei til Verdens Ende og møte i veilaget. Ellers skal ikke søndagen by på så mye. Ha en riktig fin søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God søndagsmorgen fra F2 mot Gardermoen, nå snart på Lysaker. SAS, Cityjet og SK4023 venter. Ser at EI-FPB er satt opp. Blir vel en tur på SiS for en treningsøkt senere i dag.
God søndag videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Sykdom i heimen så badet har blitt kloret såpass godt at det lukter svømmehall i kåken. Heldigvis har vi fått forlenget barnevakten, da det ikke er noe poeng forsøke smitte arvingen unødvendig. Ha en fin day
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God morgen fra Elverum - bakfull kapittel 2. Tror jeg må slutte å drikke. Og man må være tilstede på møtet. Sku helst ligget i senga. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God(?) søndag fra tiggerstaden. Planen var å booke og planlegge for bookede turer denne helga, men er fortsatt ganske redusert av tuistmagen så jeg holder stort sett senga. Legen hadde fredag enda ikke fått resultat av prøvene så de vil ikke begynne medisinering. Er ganske lei av at det har stått på i over en uke nå og å gå ned 5 kg på en uke er neppe bare sunt. Dette begynner også å bli faretruende nært neste tur.
Ha en god en alle med bakteriekulturen i orden.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjord.
![]() Flott vær, og ikke så verst temperatur heller. Fint lite som skjer denne dagen, men har klart å booke årets andre tur til Nord-Trøndelag på august, så det er i havn i alle fall. Treningstur opp til det lokale steinbruddet er gjennomført, og i live er man da også. Nå blir det 5,5 time sykkel med Flandern rundt, kombinert med litt fotball og fly-spotting. Ha en fortreffelig dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
I morgon skal Plus testast. Det var helt fullt i C bortover, omtrent tomt i Plus. Tippa mykje oppgradering.
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her har jeg ikke vondt i magen i det hele tatt.
(bank i bordet, salt over skuldra...) I går var man ute i Tigerstaden igjen. Dagturpubtilpubrunde. Fine ting. Straks skal man ut og spise med opphav og Nøffju Ha en fin en
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag herfra. Mild kløe i bookingfingeren kureres ved å kikke på hotell- og flypriser, samt prøve å finne ut hva slags budsjett man evt. har for en mulig tur over dammen til høsten. Foreløpig ser det faktisk overkommelig ut, med mindre SAS blir utsolgt for alle Plus Saver-billettene innen jeg får feriepenger. Det gjør de helt sikkert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm og God Bedring til Robert... Slapp Dehli mage, men garderte med fabelaktig frokost og middag på Indian Grill Hilton Garden Inn.
Lurte litt på om du hadde vært helbredet allerede dersom du hadde gått til en doktor der borte. ?? De har vel heksekurer som virker. Synes det er litt skremmende at man må vente til prøver foreligger ![]() ![]() I dette landet undermedisenerer de for å unngå kritikk. Jfr penicillin , jeg har dessverre måttet bruke. 8-10 dager max anbefales . Virker ikke. jeg måtte ta 30 dager + ved et par tilfeller, max styrke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen - og god bedring til Robert!
Er selv på hestekur (Moxillin) for en 'upper respiratory infection' som heldigvis nå er på retur. Blir neppe noe særlig drikking på turen tirsdag, men bak i en Eurowings A340 er det best å holde seg våken og på vakt uansett. Man vet jo aldri hva som skjer baki der. Sol og fint og pollenen spres lystig. 8 timer til hæljevakta er over. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Ble engang syk på Hawaii og klarte såvidt komme meg til et legesenter like ved. Fikk noen piller som fikk meg frisk på et par minutter. Viste pille-esken til lege i Norge ved en senere andeldning. Han kalte faktisk inn en kollega for å se noe virkelig utrolig. De stod ometrent der og korset seg og om jeg skjønte det riktig ville man i Norge ikke engang kunne gitt pilene til en hest.
![]() |
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God kveld fra Trondheim
Her har man vært ute i hele dag, kjenner det koker i ansiktet. Supervær og deilig temperatur. Var en liten time med kidsa på spotterplattformen på Værnes, og det eneste de var opptatt av var at de fikk se KLM. Håper det ikke er to Skyteam-gutter i emninga.....drømmen til eldstemann er visstnok å få fly med KLM en dag.... ![]() ![]() ![]() ![]() Ha en fortreffelig søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra HKG! | kimpe | Flyforum | 8 | 09-05-2017 15:56 |
God fredag fra HKG | WF789 | Flyforum | 18 | 03-06-2016 20:40 |
God tirsdag morgen fra silverkris loungen HKG | Glean EBG | Flyforum | 14 | 05-04-2016 13:57 |
God søndag fra Royal Orchid på HKG | robertaas | Flyforum | 12 | 14-12-2015 00:01 |
God mandag fra HKG | Hypern | Flyforum | 17 | 26-10-2015 16:22 |